Haluaako sinkkumiehet tapailla naista jolla lapsia?
Kommentit (160)
Eihän valtaosa miehistä hoida edes omia lapsiaan, niin miksi hoitaisi jonkun toisen, harvassa on sellaiset.
Lisäksi synnyttäjät ovat yleensä ulkoisesti epäviehättäviä ja muutenkin hieman väljiä, joten kyllä ne on vähän niille, ketkä eivät muita saa, valitettavasti ja tämä toimii molempiin suuntiin, eli tässä vaiheessa tuo synnyttäjä laskee myös rimaa pari metriä sen mies kumppanin suhteen ja näin saa ressukka luuserikin tilaisuutensa, vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, synnyttänyt nainen on damaged goods. M54
Sinä olet damaged goods ja vanha.
Mutta ei ole pillua joka on revennyt synnytyksessä eikä perse levähtänyt eikä tisseistä täytteet kadonneet.
Ei kaikkien pillu ole revennyt eikä perse levähtänyt eikä tissit löystyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet damaged goods ja vanha.
Mutta ei ole pillua joka on revennyt synnytyksessä eikä perse levähtänyt eikä tisseistä täytteet kadonneet.
Ei kaikkien pillu ole revennyt eikä perse levähtänyt eikä tissit löystyneet.
Eikös leveät perseet sitä paitsi ole monien mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sinkkumiehen, kuka ei muita halua tapaillakaan. Ja yleensä nämä yh-naiset ovat alkoholiin meneviä. En tiedä mitä kiksejä tuo mies niistä saa.
Ehkä tällä tuntemallasi sinkkumiehellä on white trash fetissi?
T.mies jolla on white trash fetissi
Sanoisin että jopa yksi kriteeri että naisella lapsia. Ymmärtää paremmin myös omaa vuoroviikkovanhemmuutta. Harvemmin kaipaavat naimisiinmenoa saati yhdessäasumista.
Aikuisten suhde jossa se yhteinen aika on siten merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli et hanki lapsia ollenkaan, vai lähdetkö kävelemään heti, kun vauva on syntynyt?
No mulla on lapseton mies puolisona, kaksi lasta edellisestä liitosta. Lapset olivat yläaste ikäisiä, kun tavattiin. Puolisoni ei ole ikinä halunnut lapsia. Välit silti nyt jo aikuisiin lapsiini ovat edelleen lämpimät. Tavattaessa olimme molemmat 35 - vuotiaita ja eronneita.
Ei kukaan halua tapailla naista tai miestä, jolla on lapsia aiemmasta suhteesta. Joidenkin on vain pakko, jos lapsetonta ei saa.
Kannattaisi olla rehellinen edes itselleen.
Lapsen omaavan kanssa seurustelussa on se hyvä puoli että voi samalla tapailla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päiväsaikaan kotona loisiva mies on toxic waste.
Olen töissä parhaillaan, tienaan 8000 €/kk + bonukset.
Ja silti vähemmän kuin minä, yh-äiti it-alalla.
Kannattaa laittaa rahaa säästöön pahanpäivän varalle. Terveisin toinen it-alan tekijä jolta tekoäly vei työt.
Teen sellaista työtä, että ei ihan heti ole korvaus näköpiirissä, pahanpäivänvaraa toki on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päiväsaikaan kotona loisiva mies on toxic waste.
Olen töissä parhaillaan, tienaan 8000 €/kk + bonukset.
Ja silti vähemmän kuin minä, yh-äiti it-alalla.
Ja ajatteles, että oot silti paska kumppaniksi. Ei sun palkka sitä poista, että sun kroppa on jo pilalla, ku oot lisääntynyt jokaisen miehen kanssa, joka on sun kanssa parisuhteeseen suostuu. Nyt alkaa varmaa olemaan jo ikää sen verran, että harva enää suostuu 😄
Elämä on jännempää kuin arvaatkaan
Haha, mun kroppa on kyllä parempi kuin monilla paljon nuoremmilla, koska urheilen lähes joka päivä ja pidän siitä muutenkin hyvää huolta! Sitäpaitsi olen synnyttänyt lapseni sektiolla joten alapääkään ei ole kärsinyt 🤣 Minua ovat lähestyneet ihan kymmenen vuotta nuoremmat miehet. T N41 ja kolme lasta
Vierailija kirjoitti:
Haha, mun kroppa on kyllä parempi kuin monilla paljon nuoremmilla, koska urheilen lähes joka päivä ja pidän siitä muutenkin hyvää huolta! Sitäpaitsi olen synnyttänyt lapseni sektiolla joten alapääkään ei ole kärsinyt 🤣 Minua ovat lähestyneet ihan kymmenen vuotta nuoremmat miehet. T N41 ja kolme lasta
Eli vatsa on kuin pakanamaan kartta?
Itse olen 47, ja ainakin minulla on ollut 40+ ikäisenä suhteita - ja myös sellaisia kiinnostuneita miehiä on ollut, jotka varmaan olisivat halunneet tapailla, mutta en itse ollut heistä kiinnostunut. Ja itselläni on kaksi lasta. Miehistä valtaosa lapsettomia.
Jos nyt ap katselet ympärillesi maailmassa, niin voit myös huomata, että hyvin moni 40+ ikäinen aloittaa uuden suhteen, moni deittailee ja tapailee. Ja siinä ikäluokassa aika monella on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän valtaosa miehistä hoida edes omia lapsiaan, niin miksi hoitaisi jonkun toisen, harvassa on sellaiset.
Ei 40+ ikäisten naisten lapsia enää tarvitse "hoitaa". Ne lapsethan voivat olla jo lukiossa tai sitten jotain esiteinejä, 10-12-v.
Aika hypoteettinen kysymys, koska olen työtön mies
Voisin tapailla, mutta en haluaisi muuttaa yhteen.
Tottakai haluaa aina ja koska vaan, ainakin sen yhden kerran.