Haluaako sinkkumiehet tapailla naista jolla lapsia?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan niin kauan leikitään mukana, kunnes saadaan pesää, sitten muija luiskaan. Seuraava tyhmä kysymys.
Ei kaikki onneksi ole samanlaisia kusipäitä kuin sinä.
Niin tai toiset vaan peittää sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
ei halua. jos ei edes lasten isälle kelvannut, niin miksi pitäisi muille kelvata? jotain vikaa on oltava ja rajusti. veikkaan, että onn vahvasti ylipainoa, nenärengas ja sininen tukka. ei tee töitä ja äänestää vasemmistoa. tämä on varmaan yleisin tyyppi yh:lle.
Onkohan nämä "sininen tukka" viestit bottien tuottoksia, kun samaa settiä näkee eri kielillä esim. youtubessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, synnyttänyt nainen on damaged goods. M54
Ja päiväsaikaan kotona loisiva mies on toxic waste.
Olen töissä parhaillaan, tienaan 8000 €/kk + bonukset.
Ja marjat. Invaliditet på svenska ei tienaa missään 8 tonttua kuussa. Etenkään sinä.
Jos haluaisin tapailla jotain naista niin lapset eivät olisi este tapailulle.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut äiti voi olla parempi kumppani tietyssä ikäluokassa kuin joku ikisinkku
Ei voi. Yh-äiti on aina huonompi kumppani, ku lapseton. Joku voi löytää yksisarvisen, mut pääsääntöisesti yh on aina paska vaihtoehto ja on parempi olla yksin, jos ei lapsetonta löydä. Yh-mutsilta saa kyl pllua helposti, mut suhteeseen niiden kanssa ei kannata alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkaisessa vuorotyössä tässä ollaan. Keskimäärin kolme päivää viikossa töitä, ku tehdään 12h vuoroa. Vielä yksi yö ja sit makuu+neljä vapaata. Mahtavaa lähteä mökille katselemaan kevään etenemistä, ku ei ole yhtään toisen miehen kävelevää mälliä mukana 😌
Sinä menet töihin samana päivänä kun hiukset kasvaa takas päälaelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Yh-äiti on aina huonompi kumppani, ku lapseton. Joku voi löytää yksisarvisen, mut pääsääntöisesti yh on aina paska vaihtoehto ja on parempi olla yksin, jos ei lapsetonta löydä. Yh-mutsilta saa kyl pllua helposti, mut suhteeseen niiden kanssa ei kannata alkaa.
No suurin osa eronneista äideistä ei ole kyllä yksinhuoltajia. Kirjoitin että VOI olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkaisessa vuorotyössä tässä ollaan. Keskimäärin kolme päivää viikossa töitä, ku tehdään 12h vuoroa. Vielä yksi yö ja sit makuu+neljä vapaata. Mahtavaa lähteä mökille katselemaan kevään etenemistä, ku ei ole yhtään toisen miehen kävelevää mälliä mukana 😌
Mulla on ihan hyvä työ eikä kaljuuntuminen ole mikään ongelma. Jos se alkaa häiritsemään, voi sen ratkaista vetämällä letin kokonaan pois. Yh-mutsi ei pääse niistä äpäröistään, riippuvista tunnoistaan ja levinneestä perseestään koskaan eroon.
Jos sinkkumiehen oma/omat lapset lentäneet pesästä niin ei uusio/fuusioperhettä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suurin osa eronneista äideistä ei ole kyllä yksinhuoltajia. Kirjoitin että VOI olla.
No ihan samaa kakkelia se on vaikka oliskin yhteishuoltajuus eksiensä kanssa.
Jotkut haluaa, jotkut ei. Kannattaa hyväksyä se vastaus, oli kumpi vaan, eikä yrittää muuttaa toista. Siten nopeammin löytää kivan miehen kun ei roiku niissä jotenkuten sopivissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä työ eikä kaljuuntuminen ole mikään ongelma. Jos se alkaa häiritsemään, voi sen ratkaista vetämällä letin kokonaan pois. Yh-mutsi ei pääse niistä äpäröistään, riippu
Sinulla on kokopäiväinen loisimistyö. Kaljuakin häpeilet hieman, vähintään hattu on uuden sinkkuäidin edessä päässä, kunnes otat sen käteen ja kysäiset piparia.
Vierailija kirjoitti:
Aika karsea kommentti. Sama tyyppi varmaan ihmettelee miksi lapsia ei synny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut tunkua, tosin mulla enää yksi lapsi kouluiässä
N47
Miehiä kiinnostaa ne vanhemmat tyttäret ja tunkua on?
Onpa väsynyttä juttua
Vierailija kirjoitti:
Jos sinkkumiehen oma/omat lapset lentäneet pesästä niin ei uusio/fuusioperhettä
Miehen omat lapset on vähän eri asia. Miehellä on lapsia yleensä vain yhden naisen kanssa. Yh-mutsilla niitä lapsia on useamman miehen kanssa. Yh-mutsit on ollu kiertopalkintoja jo ennen ku ovat saaneet lapsia.
Jos mies tekee lapsia vielä toisen kumppanin kanssa, johtuu se siitä, että mies on itse perhekeskeinen ja eka puoliso on paljastunut työpaikan yhteiseksi panopuuksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vähemmän kuin minä, yh-äiti it-alalla.
Vierailija kirjoitti:
kakkonen ainoa tiukka
Sehän ei ole tiukka kuin alkupäästä, mutta ehkä et ole huomannut. Ja sekin voi muuten löystyä, miitä lihaksia onkin sitten vaikeampi harjoittaa kuin lantiopohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vähemmän kuin minä, yh-äiti it-alalla.
Ja ajatteles, että oot silti paska kumppaniksi. Ei sun palkka sitä poista, että sun kroppa on jo pilalla, ku oot lisääntynyt jokaisen miehen kanssa, joka on sun kanssa parisuhteeseen suostuu. Nyt alkaa varmaa olemaan jo ikää sen verran, että harva enää suostuu 😄
Jaa-a, onkohan noin. Kyllä se naisen jalkojen välissä oleva kämmenen kokoinen alue on vallitseva kriteeri ja toive kutakuinkin kaikille. Jos ei ole nössö. Tai homppeli.