Haluaako sinkkumiehet tapailla naista jolla lapsia?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, synnyttänyt nainen on damaged goods. M54
Sinä olet damaged goods ja vanha.
Mutta ei ole pillua joka on revennyt synnytyksessä eikä perse levähtänyt eikä tisseistä täytteet kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Ja päiväsaikaan kotona loisiva mies on toxic waste.
Ei ne varsinaisesti halua, mut jotkut on valmiita tyytymään, kun ei osaa olla yksin. Itse en ottaisi naista jolla on lapsia - isoja tai pieniä.
Muistakaa miehet, että ei se vieraista kakaroista huolehtiminen lopu siihin, ku pennut muuttaa pois kotoa, vaan kohta saat katsella toisen miehen lapsenlapsien metelöintiä. Kannattaa siis aina valita ensisijaisesti lapseton seurusteluun. Niitä yh-mutseja voi käydä panemassa muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä parhaillaan, tienaan 8000 €/kk + bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa ja voi, jotkut ei. Toimitan itse ei-äänen. Toisen miehen tekosia korjaamaan, joo ei.
Aika vastenmielinen tapa nähdä toinen ihminen. Jonkun "tekosina", joka vaatii "korjaamista". Olet oksettava.
Mä haluisin mielummin tavata lapsettoman naisen, ihastua, rakastua, ja hankkia hänen kanssaan yhteinen perheen
Vierailija kirjoitti:
Ei ne varsinaisesti halua, mut jotkut on valmiita tyytymään, kun ei osaa olla yksin. Itse en ottaisi naista jolla on lapsia - isoja tai pieniä.
Muistakaa miehet, että ei se vieraista kakaroista huolehtiminen lopu siihin, ku pennut muuttaa pois kotoa, vaan kohta saat katsella toisen miehen lapsenlapsien metelöintiä. Kannattaa siis aina valita ensisijaisesti lapseton seurusteluun. Niitä yh-mutseja voi käydä panemassa muuten vaan.
Miten sä käyt yhtään missään? Kotona kaiket päivät.
ei halua. jos ei edes lasten isälle kelvannut, niin miksi pitäisi muille kelvata? jotain vikaa on oltava ja rajusti. veikkaan, että onn vahvasti ylipainoa, nenärengas ja sininen tukka. ei tee töitä ja äänestää vasemmistoa. tämä on varmaan yleisin tyyppi yh:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkaisessa vuorotyössä tässä ollaan. Keskimäärin kolme päivää viikossa töitä, ku tehdään 12h vuoroa. Vielä yksi yö ja sit makuu+neljä vapaata. Mahtavaa lähteä mökille katselemaan kevään etenemistä, ku ei ole yhtään toisen miehen kävelevää mälliä mukana 😌
Sinkkumiehet eivät ole mikään ryhmä, jolla kaikilla on samat kriteerit ja toiveet kumppanille
No voihan sitä tapailla kun lapset ovat muualla. Isäpuoleksi en kenenkään muksuille ala.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan niin kauan leikitään mukana, kunnes saadaan pesää, sitten muija luiskaan. Seuraava tyhmä kysymys.
Ei kaikki onneksi ole samanlaisia kusipäitä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kirjoittamassa myös lapsenlapsista. Haluaako mies niitä hoitaa, kun vanhemmat haluaa lomaa? Harvemmin tätä ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
ei halua. jos ei edes lasten isälle kelvannut, niin miksi pitäisi muille kelvata? jotain vikaa on oltava ja rajusti. veikkaan, että onn vahvasti ylipainoa, nenärengas ja sininen tukka. ei tee töitä ja äänestää vasemmistoa. tämä on varmaan yleisin tyyppi yh:lle.
Eikö se ole palstan vakioteesi, että naiset hakee melkein kaikki avioerot? Ja nyt se meneekin niin päin, että yh-äiti ei ole kelvata edelleen? Koettakaa nyt päättää.
En halua tapailla naista, koska hänellä on lapsia. Hänellä on lapsia tai ei. Omassa ikäluokassa naisten kuin omatkin lapseni joko ovat jo aikuisia tai lähestyvät aikuisuutta, joten lapsien olemassaolo itsessään merkitsee entistä vähemmän. Pienten lasten yksinhuoltaja on siinä mielessä haastava, että en halua ketään esitellä lapsilleni kovin pian ja vastaavasti en halua tutusta nopeasti kenenkään lapsiin. Tämä tarkoittaa, että yhteistä aikaa on tutustuttaessa kovin vaikea saada ja suhteen syntymisen todennäköisyys on kovin matala.
Voi vaihtaa naisen 18v tyttäreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkaisessa vuorotyössä tässä ollaan. Keskimäärin kolme päivää viikossa töitä, ku tehdään 12h vuoroa. Vielä yksi yö ja sit makuu+neljä vapaata. Mahtavaa lähteä mökille katselemaan kevään etenemistä, ku ei ole yhtään toisen miehen kävelevää mälliä mukana 😌
Huh, ehkä sit tuollaiset miehet karsiutuu pois ja hyvä niin! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole palstan vakioteesi, että naiset hakee melkein kaikki avioerot? Ja nyt se meneekin niin päin, että yh-äiti ei ole kelvata edelleen? Koettakaa nyt päättää.
Naiset hakee melkein kaikki avioerot ja sitten uikuttavat vauvapalstalla, ku eivät kelpaakaan enää kelleen kumppaniksi. Se jännämies, johon töissä ihastuit ja aloitit salasuhteen, kyl voi vähän aikaa sun kanssa paneskella, mut kohta se jo löytää jonkun yhtä tyhmän, mut nuoremman.
Eronnut äiti voi olla parempi kumppani tietyssä ikäluokassa kuin joku ikisinkku
Vähänpä tiedät. Olin 30 vuotta naimisissa ihannenaisen kanssa. Tavatessamme hän oli 7-vuotiaan pojan yksinhuoltaja. Seuraavassa 11:ssä vuodessa oli omat haasteensa mutta seksi oli ihanaa. En ollut 28:aan ikävuoteeni mennessä tavannut yhtä tiukkaa ja kiihkeää lemmenluolaa, vaikka muutaman kymmentä oli tutuksi tullut. Valitettavasti syöpä vei hänet hautaan.
M60