Viki ja Köpi ei tienneet kuka on Martina Navratilova
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miksi radiojuontajien pitäisi tietääkään?
Kuuluu yleissivistykseen. He ovat radioTOIMITTAJIA.
En minäkään enkä aio selvittää, kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilussa perusongelma on, että moni urheiluakaan aktiivisesti seuraava tietoo lähinnä ne oman aikansa huiput. Vähemmälle huomioilla jää tapahtumat ajalta, ennen kuin rupesi itse seuraamaan urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilussa perusongelma on, että moni urheiluakaan aktiivisesti seuraava tietoo lähinnä ne oman aikansa huiput. Vähemmälle huomioilla jää tapahtumat ajalta, ennen kuin rupesi itse seuraamaan urheilua.
Joo, ja Viki ja Köpi ovat nuoria poikia. Navratilova oli tenniksen huipulla ennen heidän syntymäänsä. Silti.
Joku urheilija vai? Miksi pitäisi tietää? Minulla on erinomainen yleissivistys, mutta en tunne kovin hyvin urheilijoita. Mitä nyt Paavo Nurmen ja Diego Maradonan. Ja pari muuta.
Oli paljon helpompi olla kova urheilutietäjä 70-luvulla kun nykyisen kaltaista ammattimaista kilpaurheilua oli ollut olemassa muutama vuosikymmen ja kisoja oli se neljä vuodessa ja lajeja murto-osa nykyisistä.
Ei kaikki nuoret tiedä boomerien tähtiä.
En tiede edes, keitä ovat Viki ja Köpi. Enkä haluakaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja Viki ja Köpi ovat nuoria poikia. Navratilova oli tenniksen huipulla ennen heidän syntymäänsä. Silti.
Onhan häneen populaarikulttuurissakin, elokuvissa ja tv-sarjoissa, pitkästi hänen uransa jälkeen viitattu erilaisten lesbovitsien muodossa, että kuuluu kyllä ihan yleissivistykseen tietää.
On ottanut kantaa myös viimeaikojen ransuiluun.
Tennis legend Martina Navratilova tells Democrats to 'grow a spine' after they voted against trans ban bill
Navratilova is a known Democrat and advocate for gay rights but is firmly against trans inclusion in women's sports
https://www.foxnews.com/sports/tennis-legend-martina-navratilova-tells-…
Nyt tuli jo aika monta nevöhöörd nimeä. Pitäisiköhän aloittaa taas radion kuuntelu, 31 vuoden tauon jälkeen...
Hyvin harva suomalainen tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan häneen populaarikulttuurissakin, elokuvissa ja tv-sarjoissa, pitkästi hänen uransa jälkeen viitattu erilaisten lesbovitsien muodossa, että kuuluu kyllä ihan yleissivistykseen tietää.
Sanat lesbovitsit ja yleissivistys ei sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki on parin viikon päästä 40 ja Köpi 35. Ei ihan nuoria.
Oli kova täti iskemään palloa, taisi Jimmy Connorskin olla ihmeissään - vai ketä vastaan Martina pelasi?
Onko teillä selaimen välilehdessä jo kuva vahingossa hameen alta vilahtavasta Martinan vulvasta?
Eivätkö nuo ole 3-kymppisiä? Täytyy olla yli 4-kymppinen tai lähemmäksi 5-kymppinen, jotta hänet muistaa.