Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö- tai poikaystävä sanojen käyttö

Vierailija
09.04.2025 |

Ai että ärsyttää, kun aikuiset puhuu kumppaneistaan otsikon sanoilla! 🤬 Mielestäni sopii jollekin parikymppiselle korkeintaan, siitä eteenpäin aikuisella(!) on joko mies- tai naisystävä. Joku kuuskymppinen eronnut/karannut/leski puhuu ihan virallisesti tyttöystävästä, kun kyseessä kuuskymppinen muori... 🤦

Muita? 😁

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä vaimo tai mies alenee tyttöystäväksi ai poikaystäväksi, jos muutetaan erilleen töiden takia.

Siksi ei olla naimisissakaan, koska Suomen työtilanne on huono ja palkat on huonoja, niin huonoja ettei ole varaa mennä virallisesti naimisiin. Sen takia lapsetkin on äpäriä tavallaan.

Meillä ei ole edes konservatiivien aikana perhepolitiikka sillä tasolla että perheiden etuja ajettaisi ja ihmisillä olisi varaa mennä naimisiin ja elättää itsensä työtä tekemällä.

Siksi me aina varaudutaan eroon, kun toinen saa töitä toiselta paikkakunnalta.

Kolmenkymmenen vuoden aikana ei ole ollut ikinä sellaista aikaa työelämässä, että olisi voinut asettua aloilleen ja vanhin lapsista on jo täysi-ikäinen. Tosi surullista tämä Suomen tilanne. Molemmat haluttaisi naimisiin ja romantiikkaa olisi.

Nyt kesäkuussa tulee pitkä työkeikka taas ja seuraavan kerran nähdään syksyllä. Tämä on tätä.

Olen monesti pettänyt ja sivusuhteita on tullut näinä vuosina. Myös hänelle on käynyt niin, kun työt on useita vuosia jossain muualla. Tämä on tätä. Lapset on kärsineet pätkätyöhelvetistä.

Mutta ollaan pärjäilty.

Vierailija
22/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vanhalla naisella joku 20-vuotias tai toisinpäin? Kutsuuko silloin se vanhempi toista tyttö- tai poikaystäväksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän mun hyvinkin aikuisesta poikaystävästä (37v) vaihtelevasti kumppani, puoliso (mikä vähän huono kun ei vielä asuta yhdessä) tai poikaystävä, mikä on melkein suosikki silti. Musta se on paljon kivempi kun miesystävä joka kuulostaa Erkki 68v jotenki mun korvaan. Ei ole tarvetta siis olla nuorekas tässä mutta mulle toi vaan toimii paremmin 

Vierailija
24/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vanhalla naisella joku 20-vuotias tai toisinpäin? Kutsuuko silloin se vanhempi toista tyttö- tai poikaystäväksi? 

Joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän