Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö- tai poikaystävä sanojen käyttö

Vierailija
09.04.2025 |

Ai että ärsyttää, kun aikuiset puhuu kumppaneistaan otsikon sanoilla! 🤬 Mielestäni sopii jollekin parikymppiselle korkeintaan, siitä eteenpäin aikuisella(!) on joko mies- tai naisystävä. Joku kuuskymppinen eronnut/karannut/leski puhuu ihan virallisesti tyttöystävästä, kun kyseessä kuuskymppinen muori... 🤦

Muita? 😁

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Vierailija
2/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hullumpi on puoliso, jota nykyisin käytetään aivan väärin, vaikka ei olla naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Itse olen 41v ja asun yhdessä... niin minkä, avopuolisoni kanssa. Hirveän kökkö nimitys tuokin. Useimmiten puhun eukosta, mutta ei sekään kaikissa yhteyksissä oikein sovi.

Vierailija
4/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä hullumpi on puoliso, jota nykyisin käytetään aivan väärin, vaikka ei olla naimisissa.

Naimisiin meno on moderni hömpötys.

Puolisoja on ihmisillä ollut 100000 vuotta, mutta vihkimisiä vasta muutama vuosisata.

Vierailija
5/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös ikään liittyvää huumoria. Vaikea ymmärtää, jos on vielä nuori ja elämänkokemus riittää vain ennakkoluuloisuuteen muita ihmisiä kohtaan. 

Hyviin tapoihin kuuluisi puhua vain kumppanista,/seurustelusta/ fwb;stä/ mutta ei nimetä ketään sukupuolensa mukaan. Siinä ahdistuvat sitten moni muu eri seksuaali-identiteetillä varustettu ja ahdistus voi olla pahempi kuin ap:lla.

Vierailija
6/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä.

Mutta toki joidenkin aikuisten sanasto on kuin päiväkoti-ikäisten. Tulee vaikutelma niukasta älystä.

Yhtä lailla seksistä puhuessa pimppa/ etupylly/ pippeli/ nusasu jne on kiusallisen epäkypsiä sanoja.

Jos joku mies puhuu noin, mun emätin kuivuu sekunnissa umpeen. 

Vierailija
7/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on melko sisällötön elämä, jos moiset joutavuudet haittaa.

Vierailija
8/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ap:n kielioppivirheet 

Vierailija
9/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samaan kategoriaan, kun vanhat naiset tytöttelevät itsejään tyyliin: "Töissä tyttöjen kans puhuttiin", kun kaikki akat reilusti yli 50-vuotiaita, argh!

Vierailija
10/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän ne on?

Vierailija
11/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mukava olla mun poikaystävän kanssa muiden seurassa ja kertoo muille ylpeänä, että olen hänen tyttöystävänsä. Tulisin ikionnelliseksi tästä.

Mummo 67-vee tai tyttöystävä oikeasti 

Vierailija
12/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vaimon kanssa akka ja ukko. Hyvin on pärjätty.

Vierailija
13/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo ovat juuri ainoita järkeviä sanoja seurustelukumppanille silloin, kun ei asuta yhdessä. Mies- tai naisystävä kuulostaa vaan eri sukupuolen kaverilta.

Vierailija
14/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDYS    VıITUN     SANAT.

Vierailija
15/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tasokas palstalaiseksi

Vierailija
16/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YHDYS    VıITUN     SANAT.

Tässä on palstan perustasoa 🤭

Vierailija
17/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 35wee töttö-öttö. Harmittaako?

Vierailija
18/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla myös ikään liittyvää huumoria. Vaikea ymmärtää, jos on vielä nuori ja elämänkokemus riittää vain ennakkoluuloisuuteen muita ihmisiä kohtaan. 

Hyviin tapoihin kuuluisi puhua vain kumppanista,/seurustelusta/ fwb;stä/ mutta ei nimetä ketään sukupuolensa mukaan. Siinä ahdistuvat sitten moni muu eri seksuaali-identiteetillä varustettu ja ahdistus voi olla pahempi kuin ap:lla.

Omaan kumppaniin saa kyllä viitata sukupuolitetusti, on se sitten vastakkaista tai samaa sukupuolta.

Vierailija
19/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ärsytä.

Mutta toki joidenkin aikuisten sanasto on kuin päiväkoti-ikäisten. Tulee vaikutelma niukasta älystä.

Yhtä lailla seksistä puhuessa pimppa/ etupylly/ pippeli/ nusasu jne on kiusallisen epäkypsiä sanoja.

Jos joku mies puhuu noin, mun emätin kuivuu sekunnissa umpeen. 

Luulen että kuivuu jo vähemmästäkin..

Vierailija
20/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulta puuttuu piste lauseen lopusta, että eipä mennyt nappiin itselläsikään. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan