Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35+ iässä pariutuneet ja perheen perustaneet

Vierailija
09.04.2025 |

Löytyykö ketään joka olisi vielä 35v ikäisenä tai sen jälkeen löytänyt puolison ja ehtinyt saada lapsenkin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita

Vierailija
2/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani ihmisistä. Ei tuossa ole mitään kummallista.

Vierailija
4/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen "jo" yli 35 vuotias mutta en minä vielä ole ajatellut luopua toivosta, että saisin mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa. - Omien laps(i)en toivosin myös joskus vielä kuuluvan omaan elämääni mutta en minä heitä niin paljon halua, että olisin valmis yrittämään ja saamaan ensimmäistäkään lasta ilman "tekijä kumppania". Vaan mistä minä löytäsin elämäni naisen ja site hänet, joka haluaisi jakaa unelmani?

Vierailija
5/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomessa ihan normaalia, pohjoisemmassa jo ikäloppuja.

Vierailija
6/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Mies löytyi, kun olin 37 ja lapsi syntyi kun olin 41.

Vierailija
7/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos olet koulutettu nainen ja haluat löytää vähintään yhtä koulutetun miehen, eikä monesti silloinkaan, jos ennättää käydä naapurikylällä tai toisessakin naapurkylässä, jos ei ensimmäisestä natsaa..

Vierailija
8/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako suurin osa?

Vierailija
9/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako suurin osa?

Olen eri mutta kyllä sitä itsekin huomaan, jos ajattelen vaikka omaa vuosikurssiani yliopistolta ja mitä olen perillä miten olemme keskimäärin edenneet niin harvemmassa on he, joilla on lapsia kuin he, joilla on. - Tietenkään en tiedä kaikkia. Ja toki ihailin itse heitä, jotka jo opiskeluaikana saivat lapsia mutta heillä kaikilla tai lähes kaikilla oli kyllä poikkeuskellisen hyvät tukiverkot, mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Vierailija
10/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako suurin osa?

Olen eri mutta kyllä sitä itsekin huomaan, jos ajattelen vaikka omaa vuosikurssiani yliopistolta ja mitä olen perillä miten olemme keskimäärin edenneet niin harvemmassa on he, joilla on lapsia kuin he, joilla on. - Tietenkään en tiedä kaikkia. Ja toki ihailin itse heitä, jotka jo opiskeluaikana saivat lapsia mutta heillä kaikilla tai lähes kaikilla oli kyllä poikkeuskellisen hyvät tukiverkot, mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Lapsien saaminen 35 ikävuoden jälkeen on kyllä yleistä, mutta eri asia on löytää sekä puoliso että saada lapsia tuossa iässä.

Vierailija
11/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä varmaan valtaosa

Vierailija
12/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en tunne yhtään, perheen perustaminen 35 ikävuoden jälkeen on kyllä aika myöhäistä mielestäni. Hedelmällisyys laskee, kromosomivirheet lisääntyy ja vanhemmat ovat jo ns. vanhoja vanhempia.

Vierailija
13/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Suomessakin ikäloppuja! 

Vierailija
14/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni 34-vuotiaana ja 36-vuotiaana saan lapsen. Ystäväni on kaksi vuotta vanhempi ja odottaa esikoistaan miehensä kanssa. Molemmilla terveet vauvat tulossa ja raskaudet edenneet normaalisti. 

Vierailija
15/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotiaana miehenä löysin nykyisen vaimoni, silloin 18-vuotias tyttö, ihan Tinderistä, ja siitä sitten aika nopeasti mentiin naimisiin ja perustettiin perhe. Nyt pari vuotta myöhemmin pyyhkii tosi kivasti edelleen. 

Hänellä sitten teiniliitto. Eivät yleensä kestä.

Vierailija
16/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotiaana miehenä löysin nykyisen vaimoni, silloin 18-vuotias tyttö, ihan Tinderistä, ja siitä sitten aika nopeasti mentiin naimisiin ja perustettiin perhe. Nyt pari vuotta myöhemmin pyyhkii tosi kivasti edelleen. 

Voiko joku selittää miksi sain alapeukkuja? :D Kokemukseni onnistuneesta parisuhteesta hieman vanhemmalla iällä häiritsee näinkin paljon? 

Vierailija
17/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en tunne yhtään, perheen perustaminen 35 ikävuoden jälkeen on kyllä aika myöhäistä mielestäni. Hedelmällisyys laskee, kromosomivirheet lisääntyy ja vanhemmat ovat jo ns. vanhoja vanhempia.

Kannattaa edes yrittää astua omasta kuplasta ulos silloin tällöin. Saattaisit ymmärtää maailmaa paremmin kuin omien kokemusten läpi. 

Vierailija
18/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso löytyi ihan hakematta, mutta kumpikaan ei halua lapsia.

Vierailija
19/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit on aika turhia, koska monesti se ei ole itse päätettävissä milloin perheen perustaminen on mahdollista. 

Vierailija
20/37 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso löytyi jo 10v aikaisemmin, mutta lapsia halusimme ( ja saimmekin) vasta nelikymppusinä. Hyvin on kaikki sujunut, lapset terveitä, emmekä koe olevamme ikäloppuja. Päinvastoin, nuorena saimme matkustella, harrastaa vapaasti ja toteuttaa omia unelmiamme, nyt on aikaa, rahaa ja notivaatiota keskittyä vanhemmuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan