Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monia tällä palstalla provosoi se jos naisella on vanhempi mies?

Vierailija
08.04.2025 |

Aina tulee jotain ihan ihmeellistä pään rääpimistä. Vastaavaa ei näe, jos se onkin mies jolka on vanhempi nainen. 

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan yksinäiset tädit ovat kovia kertomaan kuinka nuorten naisten tulisi elää.

Vanhat tädit on olleet nuoria. Itse olen tehnyt sen virheen että otin nuorena vanhan miehen. Tuo suhde vaikutti koko mun loppuelämään negatiivisesti. Jälkikäteen sen tajuaa miten se on tavallaan luonnotonta elää yhdessä kahta eri elämänvaihetta ihmisen kanssa joka voisi olla sun vanhempi.

En jaksa enää tuota puida, mutta kyllä olen joskus neuvonut täällä jotakuta samaan tilanteeseen päätymässä olevaa nuorta miettimään. Samoin toivon että joku olisi aikanaan neuvonut minua.

Yksinäinen sen sijaan en ole. Tuo suhde onneksi päättyi ja löysin ikäiseni miehen. 

Kannattaa kuitenkin ainakin yrittää ymmärtää, että kokemasi suhde ei ole yhtä suur

Lässyn lässyn. Tädit varmaan copypasteavat tätä samaa sontaa kaikkialle. Haukotus.

Vierailija
142/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus lienee syynä. Itse olen erittäin tyytyväinen nuorempaan naisystävääni. Eikä hän mikään ihan lapsukainen ole, vaan lähestyy jo kokolmeakymppiä! Eli aivan normaali, onnellinen tilanne.

Jorma 60 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan yksinäiset tädit ovat kovia kertomaan kuinka nuorten naisten tulisi elää.

Vanhat tädit on olleet nuoria. Itse olen tehnyt sen virheen että otin nuorena vanhan miehen. Tuo suhde vaikutti koko mun loppuelämään negatiivisesti. Jälkikäteen sen tajuaa miten se on tavallaan luonnotonta elää yhdessä kahta eri elämänvaihetta ihmisen kanssa joka voisi olla sun vanhempi.

En jaksa enää tuota puida, mutta kyllä olen joskus neuvonut täällä jotakuta samaan tilanteeseen päätymässä olevaa nuorta miettimään. Samoin toivon että joku olisi aikanaan neuvonut minua.

Yksinäinen sen sijaan en ole. Tuo suhde onneksi päättyi ja löysin ikäiseni miehen. 

Kannattaa kuitenkin ainakin yrittää ymmärtää, että kokemasi suhde ei ole yhtä suur

Käsittämätöntä höpötystä. Ainoa mikä saisi mut katumaan mennyttä suhdetta on se, että mua on kohdeltu huonosti, petetty tai muuta vastaavaa. Sun suhde on ollut tasa-arvoinen, rakastava ja muutenkin kunnossa, niin muistelisin sitä pelkästään lämmöllä oli miehen ikä ihan mikä hyvänsä.

Vierailija
144/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sanoa toisen kokemusta höpötykseksi. Mä voi itse samastua hyvin tuohon kirjoittajaan. Hän ei myöskään sanonut, että suhde olisi ollut tasa-arvoinen ja kunnossa. Itse asiassa tällainen suhde harvoin on tasa-arvoinen, sillä jo luonnostaan vanhemmalla ihmisellä on enemmän auktoriteettia. Itse vietin myös ison osan nuoruuttani reippaasti vanhemman miehen kanssa ja kadun sitä syvästi. En viitsi tässä tuntojani sen enempää avata, koska samoin minulle asia on arka enkä halua altistaa itseäni noille kokemuksiani mitätöiville kommenteille. Tunnistan kuitenkin häpeän ja katumuksen. Elin aivan erilaisen nuoruuden kuin muut ikäiseni ja tunnen että jotain jäi väliin. Suhde ei ollut tasapuolinen, vaikka tajusin sen kunnolla vasta myöhemmin. Elimme hänen elämää. Jälkikäteen on inhottanut, kun tulin samaan ikään kuin mies oli minut tavatessaan. En ikinä itse voisi alkaa seurustelemaan niin nuoren kanssa. 

Vierailija
145/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut 15 vuotta ja 17 vuotta vanhemmat miehet puolisona. Iso virhe. 😡

Vierailija
146/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tosielämässä herättää enemmän sanomista ja huomiota:

a) Vanhempi mies, nuorempi nainen

b) Vanhempi nainen, nuorempi mies

Vierailija
147/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn helposti kertomaan miksi deittailen nuorempaa naista.

Ulkonäöllisesti todella harva ikäiseni (45+) nainen sytyttää. Ne harvat joilla on vielä tässä iässä ulkonäköä jäljellä, ovat ollet nuorempina todellisia kaunottaria, ja ovat silloin tottuneet kärkitason miehiin. Nämä naiset ovat mieluummin yksin kuin tyytyvät vähempään kuin heidän exänsä.

Keski-ikäisiä naisia harvoin kiinnostaa muu kuin rahalla ostetut mukavuudet. Tarvitaan hotelliyö ja illallinen ravintolassa, jotta olisi romanttista. Puistossa istuminen on teinien touhuja. Romantiikka edellyttää aina valmistelua, säätöä ja lompakon raottamista. Mistä seuraa se, että sitä on vain harvoin.

Säädöstä puheen ollen, sitä riittää muutenkin. Kaiken pitää olla keski-ikäisellä tasolla ja kaikesta pitää sopia kuukausia etukäteen. Jo muutaman kaljan juom

Sullakin on mielenkiintoinen tyyli yrittää kertoa omaa mielipidettäsi totuutena. Naisia on monenlaisia ja heidän suhtautuminen eri asioihin saattaa poiketa toisistaan hyvinkin paljon. 

Ja naiset, jotka olivat nuorena yhtä mieltä, voivat elämänkokemuksen kartuttua olla vanhana aivan toista mieltä kokemuksistaan.

Suhteisiin mennään luottavaisina ja ruusunpunaiset lasit päässä. Aika näyttää, mistä niissä on todella kyse. Itsestä ja puolisosta paljastuu erilaisia puolia.

Aika harva ihminen tunnistaa ja tunnustaa heti kaikki suhteisiin liittyvät motiivinsa.

Vierailija
148/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin ainakin yrittää

Käsittämätöntä höpötystä. Ainoa mikä saisi mut katumaan mennyttä suhdetta on se, että mua on kohdeltu huonosti, petetty tai muuta vastaavaa. Sun suhde on ollut tasa-arvoinen, rakastava ja muutenkin kunnossa, niin muistelisin sitä pelkästään lämmöllä oli miehen ikä ihan mikä hyvänsä.

Käsittämätöntä, että joku rando oikeasti tulee kertomaan toiselle, millainen tämän toisen suhde on ollut, ja miten sitä pitää muistella!

Kahden kauppa on kolmannen korvapuusti. Ei läheinenkään ulkopuolinen tiedä mitä toisten suhteessa tapahtuu.

Vierailija
149/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen voi kouluttaa. T. Persumies 54v

Vierailija
150/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä kuvaus todellisista motiiveista miksi vanhemmat naiset haluavat neuvoa nuor

Todella hyvin sanottu. Miehellä ja naisella on erilainen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla.

En jaksa katsoa enkä tiedä miten vanhemmat naiset voisivat salata muiden mieltymyksiä kun ne eivät ole heidän käsissään, mutta vaikuttaa siltä että tässä on nuori nainen joka ei ole vielä tajunnut vanhenevansa. Itse tajusin jo 18-vuotiaana että nuoruus on tosi lyhyt aika ja nuoruutta ihaileva mies ei siksi ole ollenkaan hyvä vaihtoehto. Halusin pitkän, kestävän parisuhteen, en olla hetken hupi jollekulle jonka mielestä arvoni laskee joka päivä kunnes olen valmis roskikseen. Halusin miehen jolla on ihan erilaiset arvot ja joka kunnioittaa minua ihan eri syistä kuin nuoruutta ihaillen. Sellaisen onneksi löysin. He ovat niitä miehiä joilla on se kaikista korkein markkina-arvo. <3

Vierailija
151/151 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran eräältä nuorelta naiselta, että miksi tulette tänne "Mummotunneliin.?" Niin hänen vastauksensa oli, että vanhemmat ovat fiksumpia kuin hänen ikäiset miehet. En ole kyllä huomannut lainkaan sitä, että miesten aivot kehittyvät vanhemmiten?