Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monia tällä palstalla provosoi se jos naisella on vanhempi mies?

Vierailija
08.04.2025 |

Aina tulee jotain ihan ihmeellistä pään rääpimistä. Vastaavaa ei näe, jos se onkin mies jolka on vanhempi nainen. 

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.

Miksi kenenkään pitäisi perustella sulle yhtään mitään. 

Vierailija
62/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on hölmöä olla vanhan ukon kanssa

Mulla ja miehellä 5vuotta ikäeroa, 60 on. 

Minulla nuorempi kumppani, on mies.😊

t. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on täynnä miehettömiä, yli-ikäisiä seinäruusuja, siksi.

😄

Äläs nyt,  minulla on nuorempi mies

Vierailija
64/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.

Miksi mun pitäisi jotenkin perustella avioliittoani sulle? Mikä parisuhdepoliisi sä kuvittelet olevasi? 

Käsität aivan väärin. Ei mua kiinnosta minkä luuskan tai muumion otat kumppaniksi, jos haluat. Mutta nuorena naisena itse en olisi ikinä halunnut kuluttaa elämää vääriin miehiin ja haluan että jotkut älykkäät naiset miettivät enemmän mihin elämää tuhlaavat. Joidenkin etu ei ole vanhempi mies tai mies ollenkaan, jos haluaa vapautta ja kehittää itseä henkisesti. Aikaa ajatella.

Eli kun sun omalla kohdalla sattui olemaan "väärä mies", niin katsot asiaksesi valistaa muita tietämättä yhtään heidän taustoistaan eli onko onnellisia tai muuta vastaavaa?

Vierailija
65/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on 30 vuotta nuorempi tyttöystävä. 

Vierailija
66/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on täynnä miehettömiä, yli-ikäisiä seinäruusuja, siksi.

😄

Äläs nyt,  minulla on nuorempi mies

Minä en ole miehetön yli-ikäinen seinäruusu. Siksi nauran.

Vierailija
67/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan yksinäiset tädit ovat kovia kertomaan kuinka nuorten naisten tulisi elää.

Vanhat tädit on olleet nuoria. Itse olen tehnyt sen virheen että otin nuorena vanhan miehen. Tuo suhde vaikutti koko mun loppuelämään negatiivisesti. Jälkikäteen sen tajuaa miten se on tavallaan luonnotonta elää yhdessä kahta eri elämänvaihetta ihmisen kanssa joka voisi olla sun vanhempi.

En jaksa enää tuota puida, mutta kyllä olen joskus neuvonut täällä jotakuta samaan tilanteeseen päätymässä olevaa nuorta miettimään. Samoin toivon että joku olisi aikanaan neuvonut minua.

Yksinäinen sen sijaan en ole. Tuo suhde onneksi päättyi ja löysin ikäiseni miehen. 

Vierailija
68/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada niin nuoren kuin pystyn.

10 -12 vuotta minua nuorempi löytyy helposti. 

35 vuotta nuoremmista pitää vähän maksaa.

ovat parikymppisiä.

Vierailija
69/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan yksinäiset tädit ovat kovia kertomaan kuinka nuorten naisten tulisi elää.

Vanhat tädit on olleet nuoria. Itse olen tehnyt sen virheen että otin nuorena vanhan miehen. Tuo suhde vaikutti koko mun loppuelämään negatiivisesti. Jälkikäteen sen tajuaa miten se on tavallaan luonnotonta elää yhdessä kahta eri elämänvaihetta ihmisen kanssa joka voisi olla sun vanhempi.

En jaksa enää tuota puida, mutta kyllä olen joskus neuvonut täällä jotakuta samaan tilanteeseen päätymässä olevaa nuorta miettimään. Samoin toivon että joku olisi aikanaan neuvonut minua.

Yksinäinen sen sijaan en ole. Tuo suhde onneksi päättyi ja löysin ikäiseni miehen. 

Tässä hyvä kuvaus todellisista motiiveista miksi vanhemmat naiset haluavat neuvoa nuoria naisia:

Vierailija
70/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn helposti kertomaan miksi deittailen nuorempaa naista.

Ulkonäöllisesti todella harva ikäiseni (45+) nainen sytyttää. Ne harvat joilla on vielä tässä iässä ulkonäköä jäljellä, ovat ollet nuorempina todellisia kaunottaria, ja ovat silloin tottuneet kärkitason miehiin. Nämä naiset ovat mieluummin yksin kuin tyytyvät vähempään kuin heidän exänsä.

Keski-ikäisiä naisia harvoin kiinnostaa muu kuin rahalla ostetut mukavuudet. Tarvitaan hotelliyö ja illallinen ravintolassa, jotta olisi romanttista. Puistossa istuminen on teinien touhuja. Romantiikka edellyttää aina valmistelua, säätöä ja lompakon raottamista. Mistä seuraa se, että sitä on vain harvoin.

Säädöstä puheen ollen, sitä riittää muutenkin. Kaiken pitää olla keski-ikäisellä tasolla ja kaikesta pitää sopia kuukausia etukäteen. Jo muutaman kaljan juominen kotona kaverien kanssa on ihan helvetillinen projekti, joka pitää aloittaa kesän osalta kun maassa on vielä lunta.

Nuoremman naisen kanssa romantiikka on spontaania, se ei vaadi muuta kuin me kaksi. Viis puitteista.

Sitä en tiedä mikä minussa vetoaa nuorempaan naiseen. Ehkä jonkinlainen kypsyys ja kokemus sitten. En myöskään usko, että olemme yhdessä kun alan kolkuttelemaan eläkeikää, mutta siksi nautin tästä nyt kun vielä voin.

Vierailija
71/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin 10v vanhemman miehen kun halusin suhteen 40- kymppisenä. Deittailin kyllä oman ikäisiä - + pari kolme ikäerolla. He olivat kaikki jotenkin lapsellisia tai hankalissa erotilanteissa pienten lasten kanssa tai outoja ikisinkkuja. Nykyisen miehen kanssa oltu yhdessä lähemmäs 20v. Ikäeron huomaan lähinnä musiikkimausta ja jostain poliittisista mielipiteistä kun on kasvettu eri aikoihin.

Vierailija
72/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin ainakin yrittää ymmärtää, että kokemasi suhde ei ole yhtä suuri kuin muiden mahdollinen suhde jonkun toisen vanhemman miehen kanssa.  Ihmiset on yksilöitä.

Vierailija
73/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädeille on kova paikka se oma vanheneminen. 

Ei vaan sillä miehellä joka on paljon vanhempi.

Vierailija
74/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko heidän iät vaikuttaneet? Esim. 19v. nuori nainen ja 36v. mies.

Mikä on se ongelma tässä? Aikuisia molemmat.

Toinen on vielä lukiossa ja asuu vanhempien kanssa, toisella on jo vakiintunut elämä, todennäköisesti eronnut ja kahden lapsen isä. Vaikea kuvitella, että mies muuttaa naisen opintojen perässä toiseen kaupunkiin ja siitä vaihtoon mukaan ulkomaille. Vai pitäisikö naisen jättää oma itsenäistyminen väliin ja ruveta huushollaamaan miehen asunnossa? Puistattaa ajatuskin.

Vierailija
75/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syynä ole klassinen kuinka mies on jättänyt naisen nuoremman takia, on katkeroiduttu. Näin ollen kaikista nuoremmista naisista tulee vihollisia ja miehet ovat tietenkin sikoja.

Vierailija
76/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on vielä lukiossa ja asuu vanhempien kanssa, toisella on jo vakiintunut elämä, todennäköisesti eronnut ja kahden lapsen isä. Vaikea kuvitella, että mies muuttaa naisen opintojen perässä toiseen kaupunkiin ja siitä vaihtoon mukaan ulkomaille. Vai pitäisikö naisen jättää oma itsenäistyminen väliin ja ruveta huushollaamaan miehen asunnossa? Puistattaa ajatuskin.

Vaikka kuinka puistattaa, niin aikuiset ihmiset saa tehdä ihan mitä niitä huvittaa. Se ei kuulu muille, ja etenkään se ei kuulu palstan mummoille 

Vierailija
77/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka puistattaa, niin aikuiset ihmiset saa tehdä ihan mitä niitä huvittaa. Se ei kuulu muille, ja etenkään se ei kuulu palstan mummoille 

Kyllä se kolahtaa sille nuorelle naiselle, kun muut opiskelukaverit viettää kivaa elämää ja itse joutuu kiiruhtamaan koulusta kotiin tekemään miehelle jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Sitten naisen pitää valmistautua viikonloppuun, kun miehen lapet tulee iskän luo eikä mies tietenkään ehdi heidän kanssaan olla.

Vierailija
78/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kolahtaa sille n

Et enää typerämpää stereotypiaa sitten enää keksinyt? Get over it. Sun aikasi on ohi jo aikoja sitten.

Vierailija
79/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, ettei toisinpäin kukaan katsoisi kieroon. Todellakin katsoo. Miestä säälitään ja mietitään, eikö se raukka oikeasti ketään muuta saanut. Naista säälitään ja ajatellaan, ettei raasu tajua että nuorempi mies on vaan rahan ja/tai p*llun perässä. Eli pohjimmiltaan aika samoja oletuksia kuin toisinpäinkin.

No joo, paitsi sitä vanhempaa miestä ei kyllä oikeastaan säälitä. Oletetaan, että se tietää että nuori nainen on vaan rahan perässä ja se on sille ihan fine. Ei ne miehet mitään rakkautta halua vaan nuorta lihaa, ihan sama mikä sen motiivi on olla suhteessa, kunhan tarjoaa persettä.

Vierailija
80/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kolahtaa sille n

Mistä sä olet saanut päähäsi, että se "nuorempi nainen" on vielä opiskelemassa tai lukiossa?