Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monia tällä palstalla provosoi se jos naisella on vanhempi mies?

Vierailija
08.04.2025 |

Aina tulee jotain ihan ihmeellistä pään rääpimistä. Vastaavaa ei näe, jos se onkin mies jolka on vanhempi nainen. 

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua vanhempi. Ei kait tuon luulis ketään haittaavan. Munhan se elämä on.

Vierailija
42/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.

Miksi mun pitäisi jotenkin perustella avioliittoani sulle? Mikä parisuhdepoliisi sä kuvittelet olevasi? 

Miksi sitten valitat täällä että muut arvostelevat. Ei muut tiedä miksi joku on vanhan miehen kanssa, vielä makuuhuoneessa saakka. Tulee ällöttäviä mielikuvia.

Herää kysymys, millä perustein tällaisia asioita miettivät oikein itse menevät parisuhteeseen. Eivät ilmeisesti ainakaan siksi, että pitävät jostain ihmisestä ja haluaa jakaa elämänsä hänen kanssa, jos se on ihan uskomaton ja vieras ajatus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko heidän iät vaikuttaneet? Esim. 19v. nuori nainen ja 36v. mies.

Huh, no ei tulisi kysymykseenkään omalla kohdallani. Olen kohta 35, ja tulen varmaan näkemään lopun ikääni 2000-luvun puolella syntyneet pieninä lapsina. En vain voi sille mitään.

Vierailija
44/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska tämä viittaa siihen, että naisen markkina-arvo laskee kun tämä vanhenee. Ja tämä tosiasia ei miellytä naisia.

Vierailija
45/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on täynnä miehettömiä, yli-ikäisiä seinäruusuja, siksi.

Vierailija
46/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on täynnä miehettömiä, yli-ikäisiä seinäruusuja, siksi.

😄

Vierailija
47/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos nuorempi nainen aina perustelisi miksi se mies on valittu, jos voi olla vapaakin. Onko nuorekas, hyvännäköinen, rikas, rakas, mikä. Vai onko joku paappara ja ällöä makkarissa. Mikä miehen orja nainen oikein on? Vapautukaa kahleista.

Miksi mun pitäisi jotenkin perustella avioliittoani sulle? Mikä parisuhdepoliisi sä kuvittelet olevasi? 

Käsität aivan väärin. Ei mua kiinnosta minkä luuskan tai muumion otat kumppaniksi, jos haluat. Mutta nuorena naisena itse en olisi ikinä halunnut kuluttaa elämää vääriin miehiin ja haluan että jotkut älykkäät naiset miettivät enemmän mihin elämää tuhlaavat. Joidenkin etu ei ole vanhempi mies tai mies ollenkaan, jos haluaa vapautta ja kehittää itseä henkisesti. Aikaa ajatella.

Todistat lähinnä aloituksen 100% todeksi. Olet säälittävä ja ilmeisen katkera. 

Vierailija
48/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valitat täällä että muut arvostelevat. Ei muut tiedä miksi joku on vanhan miehen kanssa, vielä makuuhuoneessa saakka. Tulee ällöttäviä mielikuvia.

No voi hyvä ihme, älä mieti muiden ihmisten panemisia jos alkaa oksettaa!

Vierailija
49/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi vain käy. Muut samanikäiset naiset saavat nauttia omista, nuorista miehistään, kun omaishoitajaparat hoitavat vanhoja paappojaan ja vaihtavat näiden vaippoja.

Onpa katkeraa tilitystä. Ei ole mistään paapoista tai edes vanhoista kyse jos 35v mies on 20-25v naisen kanssa mutta siitäkös 35-40v mammat suuttuu.. joka kerta.

Vierailija
50/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hölmöä olla vanhan ukon kanssa

Vierailija
51/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä 5vuotta ikäeroa, 60 on. 

Vierailija
52/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit incel-naiset kateellisia.

Vierailija
53/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi vain käy. Muut samanikäiset naiset saavat nauttia omista, nuorista miehistään, kun omaishoitajaparat hoitavat vanhoja paappojaan ja vaihtavat näiden vaippoja.

Onpa katkeraa tilitystä. Ei ole mistään paapoista tai edes vanhoista kyse jos 35v mies on 20-25v naisen kanssa mutta siitäkös 35-40v mammat suuttuu.. joka kerta.

No kaksikymppinen nainen kolmevitosella miehellä on kyllä omituista näin miehenkin näkökulmasta.

Vierailija
54/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä 5vuotta ikäeroa, 60 on. 

Puhutaan n. 14-20 vuoden ikäerosta.

Vierailija
55/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tädeille on kova paikka se oma vanheneminen. 

Ai jos puolustaa naisen oikeuksia ja nuoren naisen oikeuksia, on heti joku "vanha täti". Jos on nuorenakin jo ajatellut naisten etuja. Jos joku haluaa vanhan ukon riesaksi, ei kukaan estä! Unohda oma elämä ja keskity vaariin.

Juuri tällaisia mummeleita täällä piisaa. =D  

Vierailija
56/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska tämä viittaa siihen, että naisen markkina-arvo laskee kun tämä vanhenee. Ja tämä tosiasia ei miellytä naisia.

No voi että, mä olen parisuhteessa.

Vierailija
57/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 22v vanhempi mies, jonka kanssa olen parisuhteessa. En välitä mitä muut tästä ovat mieltä, sillä kyseessä on minun elämä eikä heidän. N22

Vierailija
58/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan yksinäiset tädit ovat kovia kertomaan kuinka nuorten naisten tulisi elää.

Vierailija
59/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 22v vanhempi mies, jonka kanssa olen parisuhteessa. En välitä mitä muut tästä ovat mieltä, sillä kyseessä on minun elämä eikä heidän. N22

Sama kiukkuinen mies kirjoittelee siellä? 😃

Vierailija
60/151 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla se ehkä provosoi naisia, mutta tosielämässä se provosoi miehiä. 

Minulla on 14 vuotta vanhempi mies, eikä ole yksi eikä kaksi kertaa, kun joku äijä on tullut kyselemään, onko mieheni rikas ja haluaisinko kenties vaihtaa. Naiset ovat olleet tosi ymmärtäväisiä asian suhteen, naisilla yleensä rakastuminen ja rakkaus on jotenkin itsestäänselvempi syy muodostaa parisuhde. 

😅  Ymmärrän hyvin miksi kysyvät