Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentin rouva järkyttää feministejä, ajattelee väärin!!

Vierailija
08.04.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eb4bad97-4f8b-4264-9ea5-40a5c7…

Suzanne Innes-Stubb Eevassa: En pidä itseäni feministinä Kirjailija pöyristyi

Suzanne Innes-Stubb hätkähti Eeva-lehden haastattelussa ja kertoi, että ei pidä itseään feministinä.

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla ihan sellainen kuin haluaa ja pitää omat mielipiteensä, niihin meillä kaikilla on oikeus. 

Miksi sitten pakotatte minua olemaan vihaamatta miehiä? Miksi yritätte pakottaa minua purkamaan asepalvelusta? Miksi oletatte aina jokaisen naisen ajavan miehen asiaa? ;)

Miksi muuten vaihdatte nimenne vaikka miehet eivät sitä itse koskaan tee? ;)

Eihän Suomessa naista pakoteta yhtään mihinkään. Saat ihan itse valita asuinpaikkasi, miehesi, tai olla valitsematta, olla menemättä avioon, opiskella mitä haluat, saada lapsia tai olla saamatta. Naisella on täysi oikeus olla oma itsensä. 

Yhteiskunta (Suomen lait) eivät pakota. Erilaiset uskonnolliset ja muut aatteelliset yhteisöt pakottavat -- osa enemmän ja osa vähemmän.

Kuten tämäkin keskustelu osoittaa monella on maailman parhaasta koulusta huolimatta vikaa korvien välissä. Ja paljon.

Vierailija
162/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lausunto presidentin rouvalta. Tykkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että on puhunut oikein ja fiksusti?

Siitä, että femi.nistit ja vihervasemmisto alkaa rä.y.häämään. 😁

Jep.

Vierailija
164/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vain miehillä on sukupuoleen sidottu yhteiskunnallinen velvollisuus, mutta silti jotkut naiset kehtaavat edelleen uhriutua ja väittää, että naisia sorretaan sukupuolensa takia. 

Vierailija
165/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla ihan sellainen kuin haluaa ja pitää omat mielipiteensä, niihin meillä kaikilla on oikeus. 

Miksi sitten pakotatte minua olemaan vihaamatta miehiä? Miksi yritätte pakottaa minua purkamaan asepalvelusta? Miksi oletatte aina jokaisen naisen ajavan miehen asiaa? ;)

Eihän Suomessa naista pakoteta yhtään mihinkään. Saat ihan itse valita asuinpaikkasi, miehesi, tai olla valitsematta, olla menemättä avioon, opiskella mitä haluat, saada lapsia tai olla saamatta. Naisella on täysi oikeus olla oma itsensä. 

Yhteiskunta (Suomen lait) eivät pakota. Erilaiset uskonnolliset ja muut aatteelliset yhteisöt pakottavat -- osa enemmän ja osa v

Naisia pakotetaan mm. seksiin, katso tilastoja. Logiikallasi rikollisuus ei ole ongelma, koska se on laitonta. Miehiä ei ole koskaan pakotettu mihinkään. Se että miehen pakko on se että mies pakottaa itsensä ei ole pakkoa. Mies on itse halunnut asepalvelukseen. Miksi ette vaadi sukunimiin tasa-arvoa? ;)

Ja kuka puhui vain Suomesta? Täällä on mm. Islam jonka mukaan tyttöjä ei saa syntyä. Ja valtio juhlii tätä ideologiaa. Kerropa ideologia jossa valtio siunaisi poikien vihaamista? :)

Vierailija
166/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika järkyttävää, mikäli presidentin puoliso olisi määritellyt itsensä feministiksi.

Nämä kauhistelijat ja tuomitsijat todistavat sen, että nykyisin feminismi on naisten ylivaltaan tähtäävä aate.

Sääliksi käy sen eräänkin toimittajan 12-vuotiasta tytärtä, jolle äitinsä oli takonut tajuntaan, että kaikkien naisten on oltava feministejä.

Minusta S.I-S.  luonnehti omia ajatuksiaan mitä mainioimmin, eikä suinkaan ole alistunut naisparka.

Vierailija
167/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtäkään ruskeaa ihmistä syrjivää lakia, silti syrjintä myönnetään. Naisille niitä lakeja on ollut vielä 2000-luvulle tultaessa ja silti miehet määkii :D

Jo yläastelaiset pojat tutkitusti ihailevat naisvihaa, silti te pässit kiellätte tarpeen feminismille. Miksette pillitä miehille? Häh? Miksette painosta miehiä kertomaan miten he eivät hae omaa ylivaltaansa? Jokainen perhe valitsee isän nimen, kas kun ei YLIVALTA huoleta!

Ja turha lässyttää miten sen saa valitahhjj ja perään itkeä miten en saisi ajaa omaa ylivaltaani.

Vierailija
168/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain miehillä on sukupuoleen sidottu yhteiskunnallinen velvollisuus, mutta silti jotkut naiset kehtaavat edelleen uhriutua ja väittää, että naisia sorretaan sukupuolensa takia. 

Niin? Miehet haluavat asepalvelukseen. Tutkitusti lähes 90% teistä kannattaa nykyistä mallia.

Naiset pakotettiin nimenvaihtoon 1985 asti ja päällekäynti oli sallittua 1994 asti. Nämä lait oli miesten halu. Kas kun mies pakottaa kaikkeen sekä naisen että itsensä, ja perään uhriutuu.

Miksi yksikään järjestö ei aja pakotettuja nimiä miehille mutta naisia yritetään pakottaa asepalvelukseen? Miksi miehiä ei painosteta nimenvaihtoon? Miksi naisena olen vastuussa MIESTEN keksimästä asepalveluksesta mutta mies ei ole vastuussa sukunimien epätasa-arvosta? ;)

1985? Mitä se auttaa, että vatuloidaan 40 vuotta vanhoja asioita? Maailma muuttuu koko ajan. 

Nythän saat vaihtaa nimeäsi vaikka miten, kunhan löydät esiäidiltäsi jonkun kivan, mieluiten ruotsalaisen, nimen.

Asepalvelus vain miehille olisi aivan oikea ratkaisu. 

Vierailija
169/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta (Suomen lait) eivät pakota. Erilaiset uskonnolliset ja muut aatteelliset yhteisöt pakottavat -- osa enemmän ja osa v

Jos kristinuskosta puhutaan niin tuo ei kyllä pakota naista mihinkään ulkoa määrättyyn muottiin. Ei vaimoksi, ei äidiksi, ei miksikään.

Vierailija
170/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa voi kannattaa olematta feministi

Tämä.

Kommunisti ei voi olla. Ja tässäkin tasa-arvo: enemmistö kärsii yhtäläisessä puutteessa kun pieni eliitti melskaa miten mielii ylellisyydessä. Vai luultiinko oikeasti että tasa-arvo koskisi näissä kaikkia?

Ei koske, lapsoset. Älkää menkö tuohon halpaan vanhaan temppuun enää.

Vierailija
171/186 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosi outoa, että joillekin feminismi on se suurin vihollinen, josta pitää mäkättää päivästä toiseen, vaikka vaihtoehtoja olisi niin paljon.

Putin, Trump, ilmastonmuutos, asteroidit, Orbán, Meloni, kaikki demokratiaa vastustavat, rutto, korona, lintuinfuenssaepidemia, korruptio, Kiina jne.

Mutta ei, pikkuisille pikkuaivoille suurin ongelma on se, että jonkun naisen mielestä nainen voi pyrkiä tasa-arvoon. Voi hitto.

Vierailija
172/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta (Suomen lait) eivät pakota.

Erilaiset uskonnolliset ja muut aatteelliset yhteisöt pakottavat -- osa enemmän ja osa vähemmän.

Jos kristinuskosta puhutaan niin tuo ei kyllä pakota naista mihinkään ulkoa määrättyyn muottiin. Ei vaimoksi, ei äidiksi, ei miksikään.

Olen satavarma, että pystyt saivartelemaan, että raamatusta ja muualta uskonnosta ei löydy mitään pakottamista, kuten mus limit todistelevat, että heidän uskonnollaan ei ole mitään tekemistä esimerkiksi tyttöjen ympäri leikkauksen kanssa.

Se miten seurakunnan rivijäsen näkee ja kokee asian arjessa perheen, suvun ja muiden uskovien kanssa on toinen juttu.

Mainittakoon että olen eronnut evlut-kirkosta vakaumuksesta, enkä aio vaivata asialla päätäni tämän enempää.

Kukin tulkoon uskollaan autuaaksi.

Vierailija
173/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persut on alhaista ihmis paskaa

Miten se liittyy presidentin puolisoon?

Iines on persu

Sinä tuskin tuntisit persua, vaikka se tulisi ja purisi sinua perseeseen.

(Sorry Frank, I had to.)

Vierailija
174/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli Iines-Stubbilta todella hyvä ja asiallinen kommentti. Tasa-arvolla ja feminismillä on hyvin vähän yhteistä ja on aivan oikein rajata ääniaineisto ulkopuolelle. Asiaan reagointi myös vahvistaa sen että hän oli aivan oikeassa.

Vierailija
175/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olenko minä feministi vai joku muu -nisti

olen kokenut olevana tasaveroinen miesten kanssa niin työelämässä metallialan töissä kuin vapaa-aikanakin, suurin osa ystävistäni on ollut miehiä läpi elämäni. Ei mitään panokavereita vaan oikeita ystäviä. Puolisoni tapasin 18-ikäisenä ja yhdessä asuttuamme kymmenisen vuotta menimme naimisiin turvataksemme toistemme tulevaisuuden, mikäli jommalle kummalle jotakin sattuisi.Olemme yhä naimisissa keskenämme, liki 41 vuotta on yhdessä mennyt ja ihan varmasti hautaan saakka yhdessä olemme.

Puolisoni sairastui jo ennen naimisiin menoamme ja joutui jäämään eläkkeelle sen takia ja ei pysty mitään raskaampia töitä tekemään. Eli minä teen niin lumityöt talvella kuin puutarhatyöt kesällä, enkä sano tätä 'uhriutumistarkoituksessa' vaan tosiasiana joita elämässä itsekullekin aikaa myöten vastaan tulee tavalla tai toisella. En vaiha autoomme renkaita, mutta vieritän ne puolisolleni varas

"ollaan kaikki toisillemme ihmisiä"

Ja just ennen sitä yleistät kuinka naiset selkäänpuukottavat ja miehet ovat rehellisiä. Tekopyhää. 

Vierailija
176/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ansioitunutta. Olla presidentin rouva.

No tällä on ollut fiksu oma työkin aiemmin.

Vierailija
177/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika järkyttävää, mikäli presidentin puoliso olisi määritellyt itsensä feministiksi.

Nämä kauhistelijat ja tuomitsijat todistavat sen, että nykyisin feminismi on naisten ylivaltaan tähtäävä aate.

Sääliksi käy sen eräänkin toimittajan 12-vuotiasta tytärtä, jolle äitinsä oli takonut tajuntaan, että kaikkien naisten on oltava feministejä.

Minusta S.I-S.  luonnehti omia ajatuksiaan mitä mainioimmin, eikä suinkaan ole alistunut naisparka.

Onko sinusta järkyttävää, kun muiden maiden johtajien puolisot julistavat ensimmäisenä juhlapuheissaan ja elämäkerroissaan feministiksi?  Samoin monen muun maan prinsessat ja kuningattaret esim. kuningatar Silvia. Presidentin puoliso, joka irtisanoutuu feminististään, rajoittaa myös kutsuja tai tulla suojelijaksi. 

Näin on tehnyt myös aikaisemmat presidentin puolisot, myös Pertti Arajärvi. Aktiisimmat taisi olla Tellervo Koivisto. 

Kerro joku sivistys ja oikeusvaltio, jossa maan johtajan puoliso on kertonut, ettei kannata feministiä? Ehkä rouva Trump, kun vastaavasti Hillary Clinton, Joe Biden, Michelle Obama jne. ovat julkisesti kertoneet olevansa feministejä. 

Vierailija
178/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, kun huomioi taustat ja puolisokin edustaa Kokoomusta eli rikkaita. 

Rouvan kotimaassa ei kaikilla tytöillä ole mitään mahdollisuuksia esim. yliopistoihin, jossa kymmenientuhansien lukukausimaksut, asumattomuus yleistä jne.

Rouva Stubb on täysin vieraantunut suomalaisen naisen ja tyttöjen arjesta, eihän hän ole asunut edes pitkään Suomessa. 

Vierailija
179/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on taas ihmeellinen haloo nostettu. Kirjailija Helmi Kekkosen 12-vuotias tytärkin oli kysynyt, että eikö kaikkien pitäisi olla feministejä.

No ei pidä. Jokainen saa olla ihan sellainen kuin haluaa ja pitää omat mielipiteensä, niihin meillä kaikilla on oikeus. 

Hyvin on mennyt aivopesu perille 12-vuotiaaseen. Vähän kuin se Roosan Frans-lapsi...

Vierailija
180/186 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentin rouva? eikö hänellä ole mitään ammattia?

Oli ennen Stubbin presidenttiyttä Kone-yhtiössä töissä jonain väliportaan pomona ja varmaan on joku koulutuskin, olisiko vaikka ekonomi. Mutta ei rouva Stubb sen takia julkisuuden henkilö ole, ei muidenkaan Kone-yhtiön johtajien feminismikannat paljoa julkisuudessa puhututa.