Tapailumiehellä on mikropenis
Penis on erektiossa tyyliin 5 cm eikä tunnu miltään pillussani. Lopetanko jutun, koska haluan miehellä olevan isompi?
Kommentit (107)
Seksi on elämän voimavara joka on niin ihanaa ja tekee hyvän mielen, antaa voimaa ja on kaunista niin en ymmärrä miks kukaan jää sellaisen pienimunasen kanssa olemaan yhdessä jos ei siltä saa tyydytystä. Itselle ainut vaihtoehto olis että saisin käydä vieraissa tai ero. Seksi on niin ihanaa että haluan nauttia siitä kun elän enkä katua myöhemmin
Lesbot kehuu että naiset on parempia kuin yksikään mies vaikka niillä ei ole kuin sentin mittainen löysä tappi.
Ja jotkut naiset saa parempia orgasmeja miehen 5 cm somella kuin keskimittaisella munalla joka on yli 2 kertaa isompi. Mutta sitten jos naine on lihava niin siis pillu pullea niin ei sinne kovin pitkälle pötkitä 5 sentin tapilla suosittelisin laihdutuskuuria naiselle.
Mikään ei naisille kelpaa jos on normaalia isompi niin siitäkään ei suurinosa tykkää ja vanhemmuuten isommat vehkeet ei edes seiso kunnolla joten homma menee aivan pelleilyksi.Kohtuus kaikessa ja orgasmi viikossa pitää mielen virkeänä
Yksi nainen n. 35 v. vuosia sitten kertoi kerran että sen miehellä joka oli sen ainoa seksi kumppani tähän asti on iso ja itse on pieni kokoinen sanoi että koskaan saanut orgasmia kuin itse salaa tyydyttäen kun käy kipeää ja pitää varoa ja jännittää jne. ja muutenkin hommat oli kuulemma nopesti ohi (tämä on tosi tapaus kun netissä juteltiin / treffejä suunniteltiin ) pitkän välimatkan takia treffit ei onnistunut ja sitten myöhemimin kun juteltiin niin se kertoi että on löytänyt tapailu kumppanin jolla on normaali kokoinen ja saa aivan ihania orgasmeja sen kanssa ,sanoi että lähes 20 v. mennyt niin ettei ole tiennyt mikä on kunnon orgasmi miehen kanssa ja sen jälkeen ei ole juteltu. Sain sen käsityksen että on eroamassa ja syy oli juuri seksi ongelmat.
No nyt puhuttiinkin mikromunasta mutta voi se olla liian isokin. Ja isolla ei pysty ihan spontaani seksiin että joutuu vähän lämmittelemään naista ensin.
Minulla oli aikoinaan mies jolla todella pieni, se häiritsi häntä ja minua. Yritin elää sen kanssa mutta se vaan häiritsi kaikkea muuta ajan myötä. Seksi väheni ja se vaikutti kaikkeen. Meillä se ei toiminut