Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumiehellä on mikropenis

Vierailija
08.04.2025 |

Penis on erektiossa tyyliin 5 cm eikä tunnu miltään pillussani. Lopetanko jutun, koska haluan miehellä olevan isompi?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa hyvä tyttö musta mies jolla raamatullinen jäsen kuin aasilla ja vuoto kuin orhilla... sillä mieheen on sinun halusi oleva.

Nyt menet äärilaitaan. Nomrikoolla varustettu nainen ei halua sisäänsä lihatukkia, joka roikkuu polvissa ja seuraa leikkaus ja sairaalahoito. Nythän ap:n ongelma onkin marginaalinen koko ja teknisyys. Tuo edustaa äärilaitaa ja  saattaa olla epämukavaa ja vaikeaa. Uskoakseni hän olisi tyytyväinen  keskikokoon ja tavalliseen elimeen. Mutta tuolla koolla saa lapsia. On kädet, apuvälineet. Jos muuten elämän suuru rakkaus, ei kaadu silloin moiseen. Toki  seksuaalisuus on tarkoitettu vain lisääntymiseen. Se ei ole perustarve,kuten juoma ja ruoka, sosiaalisuus jne.

Vierailija
62/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pienimunainen, mutta silti vastaan, että laittaisin kävelemään, jos olisin nainen.

Miksi? Jos muuten kaikki ok. Ja mikä on käsite- pieni- Nythän toki ap: edustama tpaus käsittää marginaalisen  pienen koon. Joka nainen pitää tavallisesta koosta,kuin jätti, joka tuottaa tuskaa. Ei äärilaitoihin. Ja on kädet, on apuvälineet, ei nyt heti heitetä käpälämäkeen hyvää perusmiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko myös äänestämään Persuja ? Nehän on tunnetusti pienipallista sakkia.

Vierailija
64/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itselläsi leivinuuni vai porttikonki?

Oi miten kipeästi kalikka kalahti katkarapumieheen 😂

Nainen on AINA haluttu, minimies ei koskaan. 

Siihen on syynsä miksi miehet haluaa nuorta ja tiukkaa eikä vanhaa ja väljää. Aina haluttu :D

Sulla on kaikki faktat hukassa naisen sukuelimestä. 

Ottaako väljävittuisella koville?

Käyttäytykää. Niin noloa nuo heitot, kertoo vain tyhmyydestänne. Parempi olla hiljaa jos ei kykene asiallisuuteen.

Vierailija
65/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Onhan naisillakin mikropenis.

Niin on, ja siksipä mies on tarpeeton häiriötekijä seksissä.

Niin ja oppikaa naisväki pesemään tekin esinahakanne alta. Klitassa on esinahka ja se haisee naisilla pahoin. sitä ei osata vetää taakse. Valkoista möhnää, jopa paperia. Oi Ei!

Vierailija
66/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaile kokovartalokyrpää seuraavaksi.

Mites jos ei mennä äärilaitoihin. musta valkoinen,mutta on se harmaakin. Ole asiallinen. Jotenki niin noloa nuo sun heitot ja kertoo vain sun ongelmista elämässä ,minäkuvasta sekä sun itsetunnosta, vajaasta koulutuksesta yms. Myötähäpeä

Vierailija
67/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ap se mikrokaluinen sika!

Oletpa nolo , Näytät vain tyhmyytes.

Vierailija
68/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyökkäys on paras puolustus. Olet säälittävä minimuna.

Eli täten hyökkäsit porttikongin omistajana? :D

Ymmärrän. Mikropeniksesi on sinulle vieläkin suurempi stigma kuin 172 cm pituuskasvu ja kaljuuntuminen.

Ei tuo jatkuva hyökkäily löysää tavaraasi saa tiukemmaksi :D

Eikä sinun prinssinakkiasi isommaksi. Sori siitä.

Sinä et tiedä minun tavarani tiukkuudesta mitään mutta olet selvästikin katkera kun et pysty tyydyttämään naista.

Olette täysin asiattomia kaikki. Kertoo vain koultuksen puutteesta, elämänviisaudesta ja ihan kaikesta mikä voi olla yksilötasolla pilalla. Niin noloa,myötähäpeä . Ihminen ei ole terve eikä voi hyvin jos  noin kykenette vain nimittelemään ja haukkumaan muita. Ap: dilemmakin voisi olla sellainen jota voisi pohtia asiallisestikin. Yksi kehon osa jossa on -Poikkeama- ei poikkeavuuttaa, nuo eri asioita. Teknisyys ja muu siihen liittyvä, toteutuminen seksuaalisesti-muut keinot jne

Vierailija
69/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo se on mikropenis eli hyvin pikkuinen, kuin sormi mutta lyhyempi.

Ei kai sellasia oikeasti edes olekaan kuin urbaanilegendoissa.

Vierailija
70/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen pienimunainen, mutta silti vastaan, että laittaisin kävelemään, jos olisin nainen.

Miksi? Jos muuten kaikki ok. Ja mikä on käsite- pieni- Nythän toki ap: edustama tpaus käsittää marginaalisen  pienen koon. Joka nainen pitää tavallisesta koosta,kuin jätti, joka tuottaa tuskaa. Ei äärilaitoihin. Ja on kädet, on apuvälineet, ei nyt heti heitetä käpälämäkeen hyvää perusmiestä.

Minä ajattelen niin, että tietysti kumppanin haluavan on oltava valmis kompromisseihin, mutta toisaalta kyllä järvissä, merestä puhumattakaan, riittää kalaa. Eli en näe syytä tehdä noin "pientä" kompromissia.

Oma vehkeeni on silmämääräisesti arvioituna 13-15cm. En uskalla mitata, koska egoni ei kestäisi totuutta. Vaikka tämä sinällään on normaaliksi laskettava vekotin, niin kyllä tälläkin touhuaminen jättää toivomisenvaraa asentojen ym. suhteen.

Vierailija
71/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatiiko myös äänestämään Persuja ? Nehän on tunnetusti pienipallista sakkia.

Ei nyt ollut pallijen koosta kyse vaan itse jormasta.

Vierailija
72/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailet häntä seksin vuoksi, lopeta.  Jos hän on muuten ihana, pitänee todeta Juicen sanoin:  "ei väliä ett` millainen se on vaan miten sitä käyttää.

Vierailija
73/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut (pieni mukaiset?) miehet sekoaa jopa mikropenisaiheesta. Mulle olisi tosi kova paikka jos muuten kiinnostavalta mieheltä paljastuisi tällainen poikkeama. En ole varsinaisesti myöskään innostunut kun tosi komealta mieheltä paljastui pienehkö penis. Onneksi siinä oli sen verran paksuutta että tuntui hyvältä molemmille, koska en ole tiukka paitsi kuivana. Kiihottuneena olen todella "löysä" ja tilanne korjaantuu vasta useamman orgasmin jälkeen kun paikat turpoaa. Miehet ei ole kyllä valittaneet ja vähän lisää saisi olla kestoa niin ilmeisesti ei ole heitä vaivannut. Näin ollut teinistä asti enkä ole vieläkään vanha niin en tajua näitä "nuori ja tiukka, wanha ja löysä"-juttuja. Tai että jos on ollut paljon kumppaneita niin jotenkin löystyy?? Nimim. kaksi eri miestä ja olen ollut ihan saman"löysyinen" ennen niitäkin. 

Kyllähän mikropenis on ihan oikea poikkeama eikä sen kanssa välttämättä ole seksi hyvää jos penetraatiolla vaikka saa helpoiten (kuten minä esim). Ei olisi helppo valinta että mitä tehdä jos oli jotain vakavampaakin suunnitteilla. 

Vierailija
74/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna on kuten väljä toosa. Eihän sitä voi huomata ennen kuin kokeilee. Sitten joutuu pohtimaan onko henkilössä niin paljon muita hyviä asioita että kannattaa jatkaa. Seksin kun täytyy joka tapauksessa myös tuntua tyydyttävältä. Mitä ikinä se kenenkin kohdalla tarkoittaa.

Vierailija
75/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku mä oon luullu, ett pillun nuoleminen on kaiken aa ja oo...

Vierailija
76/87 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on paljon muutakin kuin sisään-ulosliikettä. Eli pelkästään elimen koon vuoksi ei miestä kannata jättää. 

Yhdessä voi miettiä mitkä jutut voisi olla sellaisia joista molemmat nauttii (suu, käsi, lelut, eri asennot , roolileikit... ) Jos miestä ei kiinnosta muu kuin hydrauliikka, niin miehen voi jättää pippelin koosta riippumatta. 

Jos yhdynnästä haluaa "täyteläisempää" niin penisjatke on ihan konkreettinen ratkaisu. Myös penisrenkaista voi olla apua (paitsi juuressa puristamassa niin nupin alle laitettuna turvottaa nuppia ja toisaalta jo itse rengas myös tuo aistimuksia naiselle.) ihan pieni hyöty on myös juomullisesta kondomista, kun juomut antaa aistimuksia molemmille. 

Vierailija
77/87 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille naiselle "normikokoinen" 13 cm kelpaisi myöskään. Nämä normikokoisen riittävyydestä puhuvat tarkoittavat normaalin kokoisella aina sitä yli 16 cm ja paksua. Hieman yli 10 cm penis voidaan laskea myös mikropenikseksi, koska sillä tyydyttää ihan yhtä vähän kuin 5 cm peniksellä.

Vierailija
78/87 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille naiselle "normikokoinen" 13 cm kelpaisi myöskään. Nämä normikokoisen riittävyydestä puhuvat tarkoittavat normaalin kokoisella aina sitä yli 16 cm ja paksua. Hieman yli 10 cm penis voidaan laskea myös mikropenikseksi, koska sillä tyydyttää ihan yhtä vähän kuin 5 cm peniksellä.

Oletko siis kokeillut 11cm penistä ja mikromunaa ja näitä vertailet sen kannalta miten hyvin tyydyttivät sinut? 

Mikropenis on lääketieteellinen termi, ei mikään sinun oma pakkomiellemääritelmä. 

Nimim. Miehellä 13cm penis, ei ole ollut mitään ongelmia minun tyydyttämisessä. Mikropenis olisi täysin eri asia. 

Vierailija
79/87 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kalun koko ole mitenkään merkitsevä, paitsi ihan kiihoitus mielessä ulkonäöllisesti. Miehen muut avut ne ratkaisee. Eihän seorgasmi tule sillä kalulla!

Vierailija
80/87 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mikropenis niin ei niin tiukkaa pimppiä löydykään jossa se tuntuisi. Sitten pitää miettiä muita keinoja tyydyttävään seksiin.