Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aloittanut Yhdysvaltalaisten tuotteiden ostoboikotin?

Vierailija
08.04.2025 |

Minä olen.

En pyri 100% osumatarkkuuteen, se olisi aika mahdotontakin, kun kaikelle ei löydy laadukasta korvaajaa muualta maailmasta tai aika ei riitä vaihtoehtojen selvittelyyn, mutta siinä missä valinnanpaikka tulee niin kuppi kääntyy muualta tulleen hyväksi.

Pienikin teko on mielipide. Yhdessä (tätä tehdään laajalti muuallakin euroopassa) pienet mielipiteet osuvat kipeästi USA:n rahakirstuun.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eu.n tullit ja alvi ovst niin korkeat. Pakko tyytyä eu.n ruokiin.

Tyytyä? Söisitkö mielummin heikkolaatuista amerikkalaista ruokaa kuin korkealaatuista eurooppalaista ruokaa?

Vierailija
22/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla taida olla usalaista kuin Tabascoa ja senkin meinaan kyllä käyttää loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennenkään niitä pahemmin ostellut. Toki käytän Googlea ja fb:tä, mutta niille ei ole kunnollisia vaihtoehtoa. 

X:ää en käytä. 

Vierailija
24/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Toivon, että kaupat alkavat merkitä selkeästi hyllyjen reunaan hintoihin U.S.A:n lipun, jotta boikotointi olisi vielä iisimpää.

T: Ex-Apple

Vierailija
25/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa autotulli eu.sta tuoduille autoille 2.5% .     Eu.n autotulli usa.sta tuoduille autoille 10% +alvi. Miksiköhän Trump vaatii korkeempia tullimaksuja eu.ta? Elintarvikeet suojattu eu alueella korkeilla tulleilla.

Vierailija
26/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätter kait, että Trumpin tullit ovat VASTATOIMI Eu:nh tulleille. 

Ei ole. Tuo pösilö ei osaa edes laskea.

Vierailija
27/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usa autotulli eu.sta tuoduille autoille 2.5% .     Eu.n autotulli usa.sta tuoduille autoille 10% +alvi. Miksiköhän Trump vaatii korkeempia tullimaksuja eu.ta? Elintarvikeet suojattu eu alueella korkeilla tulleilla.

Usan tuli eurooppalaisille lava-autoille on 2,5% + 25%. Amerikkalaiset prosessoidut elintarvikkeet eivät täytä Euroopan kriteerejä.

Vierailija
28/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain pakollisen ja silloinkin mieluiten käytetyn. Poliittisista syistä boikotoin vain kotimaisia yrityksiä, joiden arvelen kannattavan Kokoomusta.

Vierailija
29/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. 

Toivon, että kaupat alkavat merkitä selkeästi hyllyjen reunaan hintoihin U.S.A:n lipun, jotta boikotointi olisi vielä iisimpää.

T: Ex-Apple

Trumpin naama tehoaa siinä kyllä paremmin. 

Vierailija
30/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Sen sijaan olen pyrkinyt välttelemään ylikulutusta jo pidempään ja tekemään vastuullisia valintoja.

Vierailija
31/31 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin sanon pääsiäisen jälkeen irti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän