Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-factor - seksuualiterapeutti puhuu avoimesti existä ja seksistä

Vierailija
08.04.2025 |

Oletteko kuunnelleet? Ja jos niin mitä mieltä? 

Omasta mielestäni oli mielenkiintoinen ja tunteita herättävä sarja. Itse en tiedä pystyisinkö moiseen, mutta varmasti tekisi kaikille hyvää! Yleensäkin puhua seksistä ja suhteestaan noin avoimesti.

Välillä kauhistutti kuunnella flirttiä täynnä olevia keskusteluja exän kanssa, kun tiesi että hänen nykyinen mies saa kuulla kaiken... Mut hyvinhän tuo, ainakin väitti, ne ottavan. Mitenkä palstan miehet suhtautuisi?

Itse puhuisin kyllä monesta muusta asiasta varmasti enemmän kuin seksistä tuossa tilanteessa. Mutta ymmärtäähän tuon, kun on seksuaaliterapeutti itse ja niitä asioita päivät pitkät käy läpi. 

Ihmeen hyviä suhteita hänellä on kyllä ilmeisesti ollut, omasta historiasta en voi sanoa ihan samaa.. 

Jäin kyllä miettimään monia asioita mitä haluaisin omille exilleni kertoa. Ehkä laitan vaikka viestiä joskus, jos uskallan.

N36

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-72466903

Vierailija
2/2 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuunnellut, koska epäilen kiusaantuvani kuuntelusta.

Yksityisesti minusta olisi ihan ok tehdä tuollaista ruumiinavausta. Muutenkin minusta olisi suotavaa, että ihmiset olisivat armeliaampia itseään ja exiään kohtaan, eivätkä kokisi päättyneiden suhteiden olleen hukkaanheitettyä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla