Miten hankkia lihakset?
Miten hankkia lihakset? Tarkoituksena nostaa siis omaa markkina-arvoa naisnäkökulmasta
Kommentit (259)
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Temusta kiinalaiset piilolihakset, vain 9 euroa per kilo, kaupanpäälle peniksenvenytin.
Lihaksikas nainen on miehen näkökulmasta aika ruma, todella ruma jos on nk fitness.
Minä olen miehenä hankkinut kivasti lihasta ihan töissä, tänäänkin olen jo 4 tuntia nostellut 45 kiloisia teräslevyjä, kotona teen joka päivä 100 punnerrusta ja 50-100 vatsalihasta. Välillä repäsen 15 leukaa. Enää ei mene niinkuin armeijassa 25 leukaa. Huomasin että kyllä moni nainen katteli rannalla kun kävelin XXL vaimoni kanssa M40
Täh?