Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin seksikäs paskiainen vai hyvä tyyppi?

Vierailija
08.04.2025 |

Tämä on nyt teoreettinen kysymys jonka tarkoitus ei ole kuvata todellista maailmaa eikä todellisia vaihtoehtoja. Annan kaksi liioiteltua vaihtoehtoa, joihin molempiin liittyy ikävä kompromissi. Kumman valitsisit?

1. Olet seksikäs tyyppi, jolla on paljon vientiä. Jokseenkin kaikki sinuun tutustuneet ihmiset pitävät sinua epäluotettavana paskiaisena.

2. Olet kiva tyyppi, johon luotetaan ja jonka seurassa viihdytään. Sinua ei kuitenkaan pidetä seksuaalisesti kiinnostavana.

(3.) En ymmärrä kysymystä eikä minulla ole kykyä tehdä kompromisseja edes leikkimielellä. Vastaan, että haluan olla kiva seksikäs tyyppi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksi on minulle tärkeä osa elämää.

Vierailija
22/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seksikäs, kiva ja luotettava tyyppi, joten en ymmärrä kysymystä.

Olen järkyttynyt.

Pitääkö mun ruveta k*sipääksi että olen vähemmän järkyttävä?

Ei sinun tarvitse ryhtyä miksikään. Olet vapaa ihminen.

Olisi kuitenkin kiinnostavampaa kuulla kumman vaihtoehdon valitsisit, jos sinun olisi pakko tehdä kompromissi.

Mun ei tarvi tyytyä kompromissiin.

Sitä ei kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät" tyypit useimmiten esittävät rentoa ja hauskaa jäbää, mutta todellisuudessa ovat kusipäiden huippuluokkaa.

Useimmiten?

Ei vastaa minun kokemuksiani.

Vierailija
24/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana oikein hyvännäköinen ja vientiä riitti. Naisia tuli ja meni ja annoin pakkeja, kun olin muutaman kerran pillua saanut. Ei ollut itselläni mitään moraalia ja monet kerrat sain naisilta jälkikäteen kuulla, että "enpä olisi sinusta uskonut." 

Nyt sitten keski-iän kynnyksellä, perheellisenä ja töiden sekä vastuun rasittamana ja henkisen selkärangan kasvattaneena minusta on kasvanut erittäin luotettava työntekijä, esimies, puoliso ja isä.  

Nuorena kusipäänä oleminen oli aivan hemmetin paljon hauskempaa.

Vierailija
25/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana oikein hyvännäköinen ja vientiä riitti. Naisia tuli ja meni ja annoin pakkeja, kun olin muutaman kerran pillua saanut. Ei ollut itselläni mitään moraalia ja monet kerrat sain naisilta jälkikäteen kuulla, että "enpä olisi sinusta uskonut." 

Nyt sitten keski-iän kynnyksellä, perheellisenä ja töiden sekä vastuun rasittamana ja henkisen selkärangan kasvattaneena minusta on kasvanut erittäin luotettava työntekijä, esimies, puoliso ja isä.  

Mielenkiintoista. Koetko enemmän tai vähemmän ajautuneesi nykyiseen rooliisi? Jos voisit muuttaa sen verran menneitä valintojasi, että voisit vielä nykyäänkin jatkaa vastuutonta hauskanpitoa ja sinulla riittäisi vieläkin vientiä, valitsisitko sen?

Vierailija
26/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Koetko enemmän tai vähemmän ajautuneesi nykyiseen rooliisi? Jos voisit muuttaa sen verran menneitä valintojasi, että voisit vielä nykyäänkin jatkaa vastuutonta hauskanpitoa ja sinulla riittäisi vieläkin vientiä, valitsisitko sen? 

Olisi se melko surullista, jos 35-vuotias mies eläisi samanlaista elämää kuin parikymppisenä. Isyys, parisuhde ja vastuullisempi rooli työelämässä ovat hienoja juttuja, mutta kyllähän se elämä oli niin paljon rennompaa ja huolettomampaa nuorempana. En  vaihtaisi kuitenkaan nykyistä elämää huolettomampaan elämään, vaikka vientiä riittäisi ihan vaan iän takia.

Vierailija
27/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi se melko surullista, jos 35-vuotias mies eläisi samanlaista elämää kuin parikymppisenä. Isyys, parisuhde ja vastuullisempi rooli työelämässä ovat hienoja juttuja, mutta kyllähän se elämä oli niin paljon rennompaa ja huolettomampaa nuorempana. En  vaihtaisi kuitenkaan nykyistä elämää huolettomampaan elämään, vaikka vientiä riittäisi ihan vaan iän takia."

Itse en ihan ymmärrä tuota ikää perusteluna valinnallesi, vaikka monta muuta syytä ymmärtäisinkin. Pääasia tietysti, että itse olet tyytyväinen. Hyvin pelattu.

28/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 2 sillä twistillä että mua ei pidä seksikkäänä just ne miehet joiden itse toivoisin niin tekevän. Se tuntuu kyllä ikävältä. Mutta en silti haluaisi olla millään tasolla paskiainen, olis itsellä vain koko ajan kurja olo. Paitsi tietty jos on lisäksi psykopaatti. Eikä ainakaan itselleni ole tärkeää se että kaikki ihailee ja haluaa mua, sillä en ole myöskään narsisti. Harmi, jatkaisin siis tällä hanurilinjalla, kolistaen päätä jokaiseen polulla vastaan tulevaan mäntyyn.

Vierailija
29/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Lame kirjoitti:

Olen jo 2 sillä twistillä että mua ei pidä seksikkäänä just ne miehet joiden itse toivoisin niin tekevän. Se tuntuu kyllä ikävältä. Mutta en silti haluaisi olla millään tasolla paskiainen, olis itsellä vain koko ajan kurja olo. Paitsi tietty jos on lisäksi psykopaatti. Eikä ainakaan itselleni ole tärkeää se että kaikki ihailee ja haluaa mua, sillä en ole myöskään narsisti. Harmi, jatkaisin siis tällä hanurilinjalla, kolistaen päätä jokaiseen polulla vastaan tulevaan mäntyyn.

Nuo kuvaukset ovat muutenkin korkeintaan arkkityyppejä ja ennemminkin karikatyyrejä, joten hyvin harva ihminen niihin oikeassa maailmassa sopii.

Veikkaisin, että sinun kuvailemasi ihminen on tyypillisin tapaus. Hyvä tyyppi, jolla on kuitenkin vaikeuksia saada haluamansa ihmiset kiinnostumaan itsestään. Eipähän tarvitse tuntea oloaan yksinäiseksi.

Vierailija
30/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä 1 että 2. Eli olen

1. epäluotettava suhteissa kun on aina joku toinen nainen jonka kanssa sitten petän. En osaa sanoa syytä tähän mutta vika ei ole naisissa vaan minussa, varmaan teen tätä itsetunnon nostamiseksi. En todellakaan halua olla se paskiainen mutta en vain voi vietilleni mitään. 

2. olen kuitenkin se kiva kaveri joka aina auttaa kavereita ja myös on luotettava kaikissa tilanteissa, paitsi vaki suhteissa. Olen myöskin aidosti huolehtiva ihmisistä ympärilläni ja tästä saan paljon myös kiitosta.

Summa summarum - ihmiset ympärilläni antavat osan käytöksestäni anteeksi kun näkevät sen osana kokonaisuutenani. En tätä kyllä aina ansaitse.

Vierailija
31/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs mulukku taidan olla. Jospa en kuitenkaan ihan pahimmasta päästä,a

Vierailija
32/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekä 1 että 2. Eli olen

1. epäluotettava suhteissa kun on aina joku toinen nainen jonka kanssa sitten petän. En osaa sanoa syytä tähän mutta vika ei ole naisissa vaan minussa, varmaan teen tätä itsetunnon nostamiseksi. En todellakaan halua olla se paskiainen mutta en vain voi vietilleni mitään. 

2. olen kuitenkin se kiva kaveri joka aina auttaa kavereita ja myös on luotettava kaikissa tilanteissa, paitsi vaki suhteissa. Olen myöskin aidosti huolehtiva ihmisistä ympärilläni ja tästä saan paljon myös kiitosta.

Summa summarum - ihmiset ympärilläni antavat osan käytöksestäni anteeksi kun näkevät sen osana kokonaisuutenani. En tätä kyllä aina ansaitse.

Jos joutuisit valitsemaan puhtaasti vain yhden vaihtoehdoista, niin kumman ottaisit?

Vierailija
33/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieelummin vain 2. Elämä olisi helpompaa ja voisin ehkä perustaa perheenkin. Olla hyvä aviomies ja perheen isä.

Vierailija
34/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mieelummin vain 2. Elämä olisi helpompaa ja voisin ehkä perustaa perheenkin. Olla hyvä aviomies ja perheen isä.

Mikä ettei, vaikka eihän sitä oikeasti tiedä miten helppoa tai vaikeaa on elää sellaisten rajoitteiden kanssa joita itsellään ei ole.

Varmaan melkein kaikki ihmiset ajattelevat, että jos voisivat päästä eroon yhdestä tai kahdesta ongelmastaan, niin sitten elämä olisi helppoa ja täydellistä. Muiden elämä vaikuttaa helpolta, jos heillä ei ole niitä ongelmia joita itsellä on.

Vierailija
35/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙃

Vierailija
36/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Yritän ainakin olla hyvä tyyppi, ja minusta olisi vain kiusallista jos moni olisi kiinnostunut minusta seksuaalisesti (tai muutenkaan). Yksi riittää, tykkään olla aika huomaamaton.

Vierailija
37/37 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Yritän ainakin olla hyvä tyyppi, ja minusta olisi vain kiusallista jos moni olisi kiinnostunut minusta seksuaalisesti (tai muutenkaan). Yksi riittää, tykkään olla aika huomaamaton.

Kuulostaa ymmärrettävältä. Miten valitsisit siinä tapauksessa, jos yksikään ei kiinnostuisi kivasta versiosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi