Montako kertaa olet käynyt Triplassa?
Minä kerran. Se sai riittää. Ja huom. meiltä on sinne vain 25 min matka.
Kommentit (73)
Yhden kerran. On junamatkan päässä. En käy enää muillakaan ostareilla jotka ovat lähempänä.
Kolme kertaa, kerran ostoksilla, toisen kerran piti käydä Triplan lääkärikeskuksessa, ja kolmannella kerralla kuljin läpi tuleessani junalla Pasilaan.
Redissä olen käynyt kaksi kertaa.
En kertaakaan, junalla olen ohi mennyt ja joskus vaihtaut kulkuneuvoa asemalla. Ei todellakaan kiinnosta se paikka.
Monta kertaa. Mikä vika Triplassa on?
Helsinkiläisenä kerran. Asioin keskustassa. Silloin tällöin Hakaniemen hallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Lähimmät ruokakaupat on siellä.
Eikö se ole masentava?
Miksi Tripla olisi masentava? Sitähän on kehuttu valoisaksi ja kauniiksi ostoskeskukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Liian kaukana, joten kerta riittänyt. Redissä muutaman kerran käynyt, mutta yleensä metrolla ohi.
Ehkä viisi kertaa? Asun noin 400 km päässä Helsingistä. Mun mielestä ihan tavallinen ostari, paitsi toki että siellä on näin maalaisen näkökulmasta ihan kauheasti ihmisiä koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää, onko Triplassa jotain vikaa. Ainakin tämän keskustelun sävy viittaa siihen. Minusta se on valoisa ja kaunis ostari.
Joka päivä kuljen sen läpi mennessä töihin ja tullessa töistä. Käyn kaupassakin.
Aamulla vaivana on asunnottomat ja kantasuomalaisnarkkarit.
Iltapäivällä humalaiset ja sekakäyttäjä eläkeläiset
Pari kertaa yöpynyt hotellissa siinä, kun on ollut tapahtumia jäähallilla. Ja samalla käyttänyt Triplan palveluitakin.
N 300 kertaa. Vähintäin kerran viikossa.
Parikertaa olen käynyt uteliaisuuttani, jotenkin kylmä ja luotaan työntävä eikä ostarinotkujat paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kaukana, joten kerta riittänyt. Redissä muutaman kerran käynyt, mutta yleensä metrolla ohi.
Niin, onhan se Tripla kaukana jos asuu itäisen Helsingin slummeissa kuten sinä.
Tripla on poikkeuksellisen selkeä kauppakeskus. Kaikki kerrokset ovat ikäänkuin ovaalin muotoisia, kierrät ympäri, näet kaikki kaupat, etkä eksy ( kuten Redissä) Sitten seuraava kerros jne. Näyttää siltä että sunnuntaisin on eniten ihmisiä, siksi käyn yleensä tiistaisin .
En ole käynyt koskaan Triplassa. Tunnin matka on, ja käyn Pasilassa aina välillä muissa asioissa.
Päivittäin useamman kerran. Asun Triplan päällä.
Postia hakemassa on pari kertaa täytynyt käydä tästä läheltä. Karmea lentokenttähangaari.
Eipä oikeastaan. 24h Prisma, K-supermarket ja Lidl vierekkäin niin on varaa valita ja itselle ne on kävelymatkan päässä. Tokmanni tms olisi hyvä lisäys jos tulisi. Loskaisessa kelissä toki mikä paikka vaan on masentava ja ihnottavaa kantaa ostoksia. Onhan siellä paljon muitakin kauppoja ja ravintoloita ja se on julkisen liiikenteen solmukohta. Keski-Pasilan uudet talot ovat kyllä liian tiheään ja monotonisesti rakennettu, itse haluan nähdä edes vähän vihreää ikkunasta ulos katsoessa, enkä suoraan toiseen asuntoon.