Montako kertaa olet käynyt Triplassa?
Minä kerran. Se sai riittää. Ja huom. meiltä on sinne vain 25 min matka.
Kommentit (73)
En ole käynyt, enkä aikeissa käydäkään vaikka junalla sinne pääsisi 10 minuutissa. Ei kyllä kiinnosta enää nykyjulkisilla kulkeminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman kalleimmista rakennusprojekteista (Kts. Wikipedia). Minulla ei ole halua tuollaiseen mennä, harmittaa jo sekin että juna kulkee ostoskeskuksen läpi.
No on sullakin harmituksen aiheet, millä tavalla se kauppakeskus vaikuttaa sun matkaan? Haluaisin tietää koska käytän usein siitä läpi menevää junaa eikä koskaan ole ollut mitään harmitusta Triplan kohdalla.
Mä ymmärrän hyvin koska tuo tripla on ihan saakelin ruma rakennus.
t. bussilla ohi kulkeva
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Asun kantakaupungissa. Wanhassa osassa. Mitä vattua tekisin tuollaisessa turhanpäiväisessä paikassa, joka ei edes muistuta aitoa kaupunkiasumista. Pitäkää tunkkinne te nykyajan ' ihmiset'.
Ja "vanhassa" osassa on paremmat kaupat? Mun kokemuksen mukaan Eirassa ja Kruunuhaassa ei ole muuta kuin pari rupuista Alepaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Mikä vika Triplassa on?
Minäkin haluaisin tietää, onko Triplassa jotain vikaa. Ainakin tämän keskustelun sävy viittaa siihen. Minusta se on valoisa ja kaunis ostari.
Niinhän se onkin ja yksi Pohjoismaiden suurimmista ellei suurin. Kaikkea löytyy ja valinnnanvaraa on.Jostain syystä tämän palstan surkimuksilla on tapana yrittää mollata mitä tahansa paikkaa, saavat siitä paremman olon kun ei niillä ole varaa ostaa mitään edes kirpputorilta.
Suurin? Siis jatkuuko se jonnekin? Ei se suurelta näyttänyt, kun kävin.
250 kauppaa, 70 ravintolaa ja kahvilaa ++++muut
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kuljen sen läpi mennessä töihin ja tullessa töistä. Käyn kaupassakin.
Aamulla vaivana on asunnottomat ja kantasuomalaisnarkkarit.
Iltapäivällä humalaiset ja sekakäyttäjä eläkeläiset
Ulkopuolella maatut harmina ja vaivana, niinkuin kaikissa muissakin kauppakeskuksissa.
En kertaakaan. Asun Ruoholahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman kalleimmista rakennusprojekteista (Kts. Wikipedia). Minulla ei ole halua tuollaiseen mennä, harmittaa jo sekin että juna kulkee ostoskeskuksen läpi.
No on sullakin harmituksen aiheet, millä tavalla se kauppakeskus vaikuttaa sun matkaan? Haluaisin tietää koska käytän usein siitä läpi menevää junaa eikä koskaan ole ollut mitään harmitusta Triplan kohdalla.
Mä ymmärrän hyvin koska tuo tripla on ihan saakelin ruma rakennus.
t. bussilla ohi kulkeva
Sun mielestä ostarin pitää olla kaunis? Miten se vaikuttaa palveluihin?
Asun Helsingissä eteläisessa kantakaupungissa, enkä ole ikinä käynyt Triplassa. Jostain syystä en ole vielä kertaakaan käynyt Pasilan asemallakaan sen jälkeen, kun Tripla tuli. Ei ole asiaa sinne.
En ole ikinä käynyt Triplassa ja tuskin tulen koskaan edes siellä käymäänkään, vaikka sinne ei ole kotoani kuin reilu 2 tunnin junamatka.
Minä käyn silloin tällöin kun osuu ajomatkan varrelle. Kovin harva täällä myöntää käyneensä Triplassa mikä on vähän vaikea uskoa koska se on aina täynnä ihmisiä :D Katselemassa, shoppailemassa, syömässä tai vain kuluttamassa aikaa. Sen allekirjoitan että Tripla on sekava mutta parin käyntikerran jälkeen osaa jo liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kuljen sen läpi mennessä töihin ja tullessa töistä. Käyn kaupassakin.
Aamulla vaivana on asunnottomat ja kantasuomalaisnarkkarit.
Iltapäivällä humalaiset ja sekakäyttäjä eläkeläiset
Jännä. Kuljen Triplan kautta joka päivä, enkä ole tuollaisia koskaan nähnyt...
Sä taidat olla se humalainen, koditon sekakäyttäjä...
Ehkä 5-6 x, asun Turussa, työn puolesta välillä Helsingissä. Muutaman kerran ollut siellä hotellissa, ihan kivat näkymät.