Montako kertaa olet käynyt Triplassa?
Minä kerran. Se sai riittää. Ja huom. meiltä on sinne vain 25 min matka.
Kommentit (73)
Kotimatkalla töistä käyn siellä usein Lidlissä ostoksilla kun muutoin on monta kilsaa Lidliin kotipaikalla.
Nyt ehtii 10min käydä kaupassa, missaa vain yhden junan vaihdon. Muutoin menisi reilu 30min.
Vierailija kirjoitti:
Tripla on poikkeuksellisen selkeä kauppakeskus. Kaikki kerrokset ovat ikäänkuin ovaalin muotoisia, kierrät ympäri, näet kaikki kaupat, etkä eksy ( kuten Redissä) Sitten seuraava kerros jne. Näyttää siltä että sunnuntaisin on eniten ihmisiä, siksi käyn yleensä tiistaisin .
Minä olen käynyt siellä kolme kertaa, ja joka kerta täytynyt kysyä neuvoa. Minusta sillä on todella epäselvä pohja, opasteet on olemattomia, ja eri kerrosten välejä joutuu kulkemaan eri portaita. Ja olen asioinut eri puolilla maailmaa sijaitsevissa isoissa kauppakeskuksissa. Esim Jumbo on niin ihanan yksinkertainen ja toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä kuljen sen läpi mennessä töihin ja tullessa töistä. Käyn kaupassakin.
Aamulla vaivana on asunnottomat ja kantasuomalaisnarkkarit.
Iltapäivällä humalaiset ja sekakäyttäjä eläkeläiset
Näetkö harhoja? Itse olen käynyt Triplassa alusta saakka eikä mitään tuon kaltaista ole näkynyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Mikä vika Triplassa on?
Maalaisten mielestä kaikki mikä on Helsingissä on huonoa, kateellisuutta varmaan.
Kahdesti. Asun Oulussa. Helsingin reissuilla tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tripla on poikkeuksellisen selkeä kauppakeskus. Kaikki kerrokset ovat ikäänkuin ovaalin muotoisia, kierrät ympäri, näet kaikki kaupat, etkä eksy ( kuten Redissä) Sitten seuraava kerros jne. Näyttää siltä että sunnuntaisin on eniten ihmisiä, siksi käyn yleensä tiistaisin .
Minä olen käynyt siellä kolme kertaa, ja joka kerta täytynyt kysyä neuvoa. Minusta sillä on todella epäselvä pohja, opasteet on olemattomia, ja eri kerrosten välejä joutuu kulkemaan eri portaita. Ja olen asioinut eri puolilla maailmaa sijaitsevissa isoissa kauppakeskuksissa. Esim Jumbo on niin ihanan yksinkertainen ja toimiva.
Sillehän ei mitään voi jos et osaa kävellä ovaalia ympäri. Ei auta silloin Harrodsit, Galerie Lafayettet eikä edes Kaufhaus des Westensit, kylläpä sinulle nauroimme. Ja Jumbohan on Vantaan slummi, joten sopii sinulle paremmin.
Kerran. Rasismin vuoksi en voi kommentoida enempää.
En ole laskenut mutta muutaman kerran Triplassa ja pari kertaa Redissä. Olen maalainen. Asun 150 km päässä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah haaa, tietysti olet käynyt. Etkä ole oppinut mitään vaan aina joudut kysymään neuvoa, oppimishäiriöisille on siellä oma neuvontapiste.
En koskaan. Asun kantakaupungissa. Wanhassa osassa. Mitä vattua tekisin tuollaisessa turhanpäiväisessä paikassa, joka ei edes muistuta aitoa kaupunkiasumista. Pitäkää tunkkinne te nykyajan ' ihmiset'.
En koskaan ja tuskin koskaan menenkään. En tarvitse Triplaa.
muutaman kerran käynyt
huomasin vessassa myydään huumeita
kolme ulkkaria paniikissa kun tulin sinne yllättäen
Päivittäin, koska asun vieressä ja siellä on myös alueemme ruokakaupat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää, onko Triplassa jotain vikaa. Ainakin tämän keskustelun sävy viittaa siihen. Minusta se on valoisa ja kaunis ostari.
Näiden keskusteluiden sävy on aina negatiivinen. Vaikka tarjottaisiin vierailua presidentinlinnassa, näiden mielestä olisi harvinaisen kolkko ja masentava rakennus. Paljon huonompi kuin Martinlaakson ostoskeskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää, onko Triplassa jotain vikaa. Ainakin tämän keskustelun sävy viittaa siihen. Minusta se on valoisa ja kaunis ostari.
Niinhän se onkin ja yksi Pohjoismaiden suurimmista ellei suurin. Kaikkea löytyy ja valinnnanvaraa on.Jostain syystä tämän palstan surkimuksilla on tapana yrittää mollata mitä tahansa paikkaa, saavat siitä paremman olon kun ei niillä ole varaa ostaa mitään edes kirpputorilta.
Suurin? Siis jatkuuko se jonnekin? Ei se suurelta näyttänyt, kun kävin.
Kerran olen Triplan hotellissa yöpynyt. Yllättävän surkea kylppäri. Ei suihkuseiniä, ei bideetä! Muutenkin iso, kolkko huone ja kylppäri. No oli ainakin esteetön.
N64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillehän ei mitään voi jos et osaa kävellä ovaalia ympäri. Ei auta silloin Harrodsit, Galerie Lafayettet eikä edes Kaufhaus des Westensit, kylläpä sinulle nauroimme. Ja Jumbohan on Vantaan slummi, jot
Minä en mene ostoskeskuksiin kiertämään ympyrää, kävelen mielelläni luonnossa. Pidän Jumbosta siksi, ettei siellä tarvitse kävellä ympyrää, vaan voi suoraan kövellä sen lyhyen matkan haluaami pisteetseen. Jumbo-Flamingo on muuten paljon suurempi, ja ssen myynti suurempaa. Ja kylä mun mielestäni Pakkala, Kartanonkoski, Pakkalanrinne ovat paljon kauneimpia aluita kuin Pasilan betonihelvetti.
En kertaakaan enkä aio käydä jatkossakaan. Sama pätee myös rediin.
Niinhän se onkin ja yksi Pohjoismaiden suurimmista ellei suurin. Kaikkea löytyy ja valinnnanvaraa on.Jostain syystä tämän palstan surkimuksilla on tapana yrittää mollata mitä tahansa paikkaa, saavat siitä paremman olon kun ei niillä ole varaa ostaa mitään edes kirpputorilta.