Minkähän takia Kelan pääjohtajan paikkaan piti pitää haku, kun Satonen oli valittu jo etukäteen?
Yhteiskunnan rahojen ja resurssien tuhlaamista tällainen.
Kommentit (87)
Ei kukaan voi kiistää että mies on kuitenkin ilo silmälle.
Miksi tätä paikkaa ei täytetä pätevyyden mukaan? Siis onko tästä joku laki, että sen pitää mennä poliitikolle?
Keskusteltaisiinko hetki keskitysleireistä ja mitä hallitus sinulle haluaa.
Nythän näenmäisen järjettömät päätökset on tehnyt kaikkien paitsi varakkaiden elämän tukalaksi, ei hätää!
Se on tarkoituskin, kun saavutetaan kriittinen piste, kunnon lama, näitä meidän toimia käytetään oikeutuksena työttömien, köyhien, väärän väristen, sairaiden ja väärää mieltä olevien sulkemiseksi leirille.
Teitä valmistellaan siihen nyt jo, "miksi työtön/ köyhä ei voi muka nukkua kimppamajoituksessa ja tehdä pakkotöitä?"
Riikka purra on ottanut velkaa jonka käytöstä ei meille kerrota helposti tarpeeksi tämän järjestämiseksi.
Tämä on ainoa konteksti missä hallituksen toimet käy järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltaisiinko hetki keskitysleireistä ja mitä hallitus sinulle haluaa.
Nythän näenmäisen järjettömät päätökset on tehnyt kaikkien paitsi varakkaiden elämän tukalaksi, ei hätää!
Se on tarkoituskin, kun saavutetaan kriittinen piste, kunnon lama, näitä meidän toimia käytetään oikeutuksena työttömien, köyhien, väärän väristen, sairaiden ja väärää mieltä olevien sulkemiseksi leirille.
Teitä valmistellaan siihen nyt jo, "miksi työtön/ köyhä ei voi muka nukkua kimppamajoituksessa ja tehdä pakkotöitä?"
Riikka purra on ottanut velkaa jonka käytöstä ei meille kerrota helposti tarpeeksi tämän järjestämiseksi.
Tämä on ainoa konteksti missä hallituksen toimet käy järkeen.
Satosen epäpätevyyden ja suomen sabotoinnin palkitseminen näin selittyy pelkästään tällä teorialla loogisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos väität että prosessissa on jotain vilppiä, on sinun vastuullasi todistaa tämä.
Todistustaakka on syyttäjällä, AINA.
Kallista teatteria. Huonoin valitaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, komean salskea kaveri joka laittaa kelan rahoilla lojuvat yh-akat ja kaikki muutkin akat TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, komean salskea kaveri joka laittaa kelan rahoilla lojuvat yh-akat ja kaikki muutkin akat TÖIHIN!
Kukaan ei näkis vaivaa jos toi ois ees etäisesti totta, se oli nimenomaan herra työministerin ainoa duuni, hommata meille duunia.
Herra teki päinvastoin ja pisti koko maan työmarkkinat pillunpäreiks, putin itse ei olis pystyny tuhoaan suomen tulevaisuutta tehokkaammin kun mitä arto satonen teki.
"Never stop the madness"
https://www.jussikari.fi/wp-content/uploads/2019/03/never_stop_the_madn…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei näkis vaivaa jos toi ois ees etäisesti totta, se oli nimenomaan herra työministerin ainoa duuni, hommata meille duunia.
Herra teki päinvastoin ja pisti koko maan työmarkkinat pillunpäreiks, putin itse ei olis pystyny tuhoaan suomen tulevaisuutta tehokkaammin kun mitä arto satonen teki.
OK, mutta miten on sun TYÖNHAKU tilanne? Suihkuun, parturiin ja aamulla työnhakuun siitä ulisemasta. Muuta neuvoa EI tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korruptiolla niitä virkoja valitaan kavereille. Suomalaiset hyväksyy täysin tuollaisen politiikan.
Olen suomalainen ja en hyväksy lainkaan.
Hyväksyt koska et tee mitään asian eteen. Samoin kuin muut jotka ei mellakoi, lakkoile tai muutakaan. Hiljentyminen tai vain netissä mutina on hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos väität että prosessissa on jotain vilppiä, on sinun vastuullasi todistaa tämä.
Todistustaakka on syyttäjällä, AINA.
Kyllä herra tuomari, niin herra tuomari, hyppää hei vaikka katolta herra tuomari.
Missä sä luulet olevas?
Työttömienkin kannattaa hankkia kokoomuksen puoluekirja, ja jo alkaa töitä olla tarjolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta miten on sun TYÖNHAKU tilanne? Suihkuun, parturiin ja aamulla työnhakuun siitä ulisemasta. Muuta neuvoa EI tule!
Moi arto, sinä siis myönnät että kritiikki osui ja uppos ja kun et muutakaan osaa niin aloit temppuileen lapsellisten ad hominemien parissa?
Tästä tulee sulle rankka viikonloppu jos tää on paras mihin pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yrittäjä... edelleen, aina kun teitä äärioikeistoa kritisoi vastaus on sama, ihan kun te ette osaisi edes lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korruptiolla niitä virkoja valitaan kavereille. Suomalaiset hyväksyy täysin tuollaisen politiikan.
Olen suomalainen ja en hyväksy lainkaan.
Hyväksyt koska et tee mitään asian eteen. Samoin kuin muut jotka ei mellakoi, lakkoile tai muutakaan. Hiljentyminen tai vain netissä mutina on hyväksyntää.
Kyllä minä ainakin teen aika paljonkin.
Kai minun tarvii sitten tehdä enemmän!
Venaas vaan arto kun pääset kelalle töihin, sitten minä vasta pääsenkin tekemään.
: ]
Vierailija kirjoitti:
"Never stop the madness"
https://www.jussikari.fi/wp-content/uploads/2019/03/never_stop_the_madn…
"Kohta vedetään taas..."
Paikka on pedattu Satoselle.