Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotko koskaan että urokset taistelisivat keskenään oikeudesta paritella kanssasi?

Vierailija
07.04.2025 |

Vai et?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vapaaottelija. Tulisi väliin kevyesti ilman voimankäyttöä, jos minuun kajottaisiin ilman lupaa. Jos fantasioisin ap:n jutuista ja toteuttaisin käytännössä voittajan kanssa, mies lähtisi. Ja hänellä varmasti on kysyntää. Kehässä peto, arjessa rauhallinen.

Vierailija
22/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on vapaaottelija. Tulisi väliin kevyesti ilman voimankäyttöä, jos minuun kajottaisiin ilman lupaa. Jos fantasioisin ap:n jutuista ja toteuttaisin käytännössä voittajan kanssa, mies lähtisi. Ja hänellä varmasti on kysyntää. Kehässä peto, arjessa rauhallinen.

Teettekö koskaan niin, että miehesi ottaa sinut sidontaotteeseen ja tekee siinä sinulle aivan mitä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän hauskaa kuin luulisi. Nuorena jouduin tälläiseen tilanteeseen petettyäni poikaystävääni. Joku meni hänelle huhupuheet paljastamaan ja poikaystäväni etsi tämän toisen pojan käsiinsä. Poikaystäväni hakkasi minun kanssani olleen poikarukan sairaalakuntoon. Löi myös minua parin päivän päästä kun satuimme vastakkain. Ei joutunut edes vankilaan nuoren ikänsä takia. Sai vain ehdonalaisen tuomion. Minä ja poika joka onneksi selvisi ylipäätään hengissä jouduimme molemmat muuttamaan pois pelon takia.

Vierailija
24/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi taistella. Ei oo mun juttu. Mutta, oikeissa olosuhteissa jos kaks haluaa mun kanssa panna niin ei tartte mitään taistella. Sitten päästää molemmat pukille, yhdessä ja erikseen. Kaikki on tyytyväisiä. Ja toi tilanne on nyt just ja ei oo näiden kaverusten tarvinnut mitään taistella.

Taistelua en kans halua, vaikka pyöritän kahden miehen kuviota, pillulla se onnistuu ja kaikki on tosiaan tyytyväisiä. Tykkään kyllä siittäkin tunteesta, kun pystyy kahta miestä seksillä hallitsemaan.

Vierailija
25/25 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillulla aina onnistuu. kun vielä niille sopiville parille kolmelle kierrossa just olevalle uroksella vain vielä sopivastivalehtelee sen kulloisenkin tarpeen mukaan sopivasti. ei ole mitään ongelmaa ollu