Mitä ajattelette, kun muuten sirolla naisella on todella paksut pohkeet?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuu paljon, ei kävele. Vertailun vuoksi juoksijoilla ja kilpakävelijöillä on laihat jalat.
Ei pidä paikkaansa! Etkö olet nähnyt pikajuoksijoiden pohkeita?
Kaikki juoksijat eivät ole 100 m juoksijoita, on myös esim. maratoonari ja hoikkia ovat
Minun kumppanini on kävelijä, joka kävelee joka viiko 100 -140 km ja sopusuhtaiset jalat on
Ajattelen vain, että aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.
Harrastaa liikuntaa, joten pohjelihakset kasvavat väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että varmaan kävelee aika paljon.
Ei ne kävelemällä tule😅
Ei ehkä tule, mutta väittäisin, että sirojalkaiselle tarjotaan herkemmin kyytiä kuin paksujalkaiselle, joten paksujalkainen kävelee taatusti enemmän. Nainen saa olla vähän pullukkakin, jos raajat on normaalimitoissa.
Ajattelen, että hänellä on lipodeema todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Otan kuvan, laitan kuvan kuvailemastasi hoikasta ihmisestä paksuilla pohkeillaan whatsappin perhe- ja kaveriryhmään. Hetken pohdittuani laitan sen myös työpaikan whatsappiryhmään. Laitan myös pomolle kuvan s-postilla. Sitä sitten kauhistellaan, suvun vanhimmat ihan soittavat minulle, että onko tänään aprillipäivä? Että mitä ihmettä, hoikka ihminen, jolla on paksut pohkeet?
Teen myös usean aloituksen vauva.fi:hin.
Mietin sitä useita päiviä. Töissä en meinaa saada ajatuksia töihin ollenkaan, kun mielessä mokomakin asia pyörii. Kesken asiakkaan tapaamisen saatan hänet keskeyttää, että olen pahoillani, että olen ajatuksissani, mutta kun olen nähnyt hoikan ihmisen, jolla on todella paksut pohkeet. Asiakas ymmärtää minua, on itsekin hieman ymmällään paksupohkeisestä tytöstä ja päätämme keskeyttäää tapaamisen, sen verran juttu koskettaa kummankin mieltä.
Vuodet kuluvat, ja suvun juhlissa taas a
Kiitos tästä 😂👍
Ilmastonmuutoksen vielä jotenkin kestäisi, tai kolmannen maailmansodan, mutta tämä sieluja polttava, korventava kysymys kyllä jää elämästä ensisijaisesti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkällä kävelyllä paksistu
Juuri kävelijänaisilla on paksut pohkeet, muilla urheilijoilla ei niinkään. Mutta olisiko sitten painon kanssa kävely, eli joku partio tai retkeily.
Urheilija ei ole siro. Urheilija on vahva ja lihaksikas. Vaikka olisi pieni, laiha ja jäntevän lihaksikas, niin ei ole siro.
Älkää käyttäkö sellaisia sanoja, joiden merkitystä ette ymmärrä. Siro urheilija on oksymoroni.
Eräs tuntemani siro neiti ajoi paljon polkupyörällä. Hänellä oli tosi paksut pohkeet. Voi kun olisin ne reisieni taakse puristamaan. Huh
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani siro neiti ajoi paljon polkupyörällä. Hänellä oli tosi paksut pohkeet. Voi kun olisin ne reisieni taakse puristamaan. Huh
Paljon pyöräilevällä neidillä oli myös paksut reidet.
Sanotaan aina, ettei ne lihakset naiselle noin vain kasva. Väärin, kyllä ne kasvaa joillakin. Helposti, joten kannattaa aloittaa varovasti.
T. entinen laihakinttu, nykyisin paksupohje
Vierailija kirjoitti:
Mulla onneksi nätit sirot polvet ja nilkat + kiinteät urheilulliset pohkeet/reidet. Hameessa näistä tulee kehuja.
Joten..
Kiitos taivaan isukki geeneistä, gratitude! 😃
Minäkin olin ennen tällainen. Haukuttiin usein liian laihoiksi, jalkojani. Eipä haukuta enää.
Mietin, että onko mankelit menny lakkoon kun tukit on lähteneet liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan aina, ettei ne lihakset naiselle noin vain kasva. Väärin, kyllä ne kasvaa joillakin. Helposti, joten kannattaa aloittaa varovasti.
T. entinen laihakinttu, nykyisin paksupohje
Ja toiset syntyvät vahvajalkaisina. Oma isäni aina nauroi, että kun synnyin, hän oli heti sanonut, että onpa vahvat jalat. Yritin laihduttaa, mutta eihän ne pohkeet ja reidet mihinkään kadonneet. Vahvistuivat vaan mitä enemmän liikuin.
En siis ole siro. Eikä kukaan muukaan vahvajalkainen ole. Eikä meitä suomalaisia olisi, jos me oltais siroja. Ollaan tarvittu vahva keho kahlaamaan hangessa ja raivaamaan peltoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nesteenkertymä häiriö. Työpaikalla oli tällainen tapaus, hoikka kaunis nainen ja hyvä tanssimaan. Mutta niistä pohkeista me pojat puhuttiin selän takana. Minkäänlaista saapaskenkää turha edes ajatella jalkaan.
Nesteenkertymä täytyy olla, jos on muuten siro ja paksut pohkeet. Ei voi kertyä lihasta tai läskiä pelkästään pohkeisiin. Eli täytyy olla nestepöhöä.
Olisko tällä naisella laskimotukos jaloissa? Kehota menemään lääkäriin.
Mittasin juuri pohkeeni, olivat 35cm. Olen tällainen aika hoikka/siro (162/54), mutta minulla on muotoja, myös jaloissa. Ei ole kananjalkoja.
Voihan urheilullinen ihminen olla siro myös jos luut ovat kapeita
Vierailija kirjoitti:
Voihan urheilullinen ihminen olla siro myös jos luut ovat kapeita
Tai esim. juuri rytmiset/joukkuevoimistelijat tai balettitanssijat