Mitä ajattelette, kun muuten sirolla naisella on todella paksut pohkeet?
Kommentit (133)
Laskimo verenkierron häiriöitä. Tukisukat nyt ensin tulee mieleen. Ja jalat ylös, aina kun mahdollista. Lentokoneessa koko matkan jumppa.
Minulla on sama vaiva, sille ei kait voi mitään.
Toki monipuolinen liikunta pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelinkontin ja TUM! TUM! TUM! TUM!
Eli pidätkö kiihottavana? Jännää...
Jos on jännää ota rauhoittava.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri sellainen. Olen muuten "siro", mutta pohkeeni ovat TODELLA paksut. Jossain vaiheessa yritin pitää hameita, mutta mieheni sanoi, että kannattaa peittää pohkeet, koska ne kiinniittävät huonolla tavalla huomiota kun ovat niin paksut kun muuten olen kuitenkin "hyväkroppainen".
Paksuimmasta kohdasta pohkeeni on 37,5 cm!!!!
Olen 165cm, 50 kg. En ole mikään bodari, vaan pohkeeni ovat tuollaiset ihan luonnostaan.
Onko sinulla ollut ulkonäkökompleksia pohkeistasi?
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että suomalainen nainen on todella harvoin siro. Eli kevytrakenteinen, lihakseton, hartiaton, reidetön, lanteeton. Jos pohkeet ovat lihaksikkaat, niin todennäköisesti muuallakin on lihasta. Eli nainen ei ole silloin siro. Hoikka voi olla.
Miksi muuten laihoista miehistä ei käytetä sanaa siro?
Eihän aloittaja puhunut suomalaisista.
Ehkä hän hämmästelee jotain heiveröistä naista Kuubassa, jolla on jotkut jumppapainot pohkeissa, eikä tajua ettei ne ole aidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri sellainen. Olen muuten "siro", mutta pohkeeni ovat TODELLA paksut. Jossain vaiheessa yritin pitää hameita, mutta mieheni sanoi, että kannattaa peittää pohkeet, koska ne kiinniittävät huonolla tavalla huomiota kun ovat niin paksut kun muuten olen kuitenkin "hyväkroppainen".
Olen 165cm, 50 kg. En ole mikään bodari, vaan pohkeeni ovat tuollaiset ihan luonnostaan.
Onko sinulla ollut ulkonäkökompleksia pohkeistasi?
No on! Todellakin! Mutta onneksi paksut pohkeet voi peittää vaatetuksella.
No en mitään. Jokainen on sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että suomalainen nainen on todella harvoin siro. Eli kevytrakenteinen, lihakseton, hartiaton, reidetön, lanteeton. Jos pohkeet ovat lihaksikkaat, niin todennäköisesti muuallakin on lihasta. Eli nainen ei ole silloin siro. Hoikka voi olla.
Miksi muuten laihoista miehistä ei käytetä sanaa siro?
Eihän aloittaja puhunut suomalaisista.
Ehkä hän hämmästelee jotain heiveröistä naista Kuubassa, jolla on jotkut jumppapainot pohkeissa, eikä tajua ettei ne ole aidot.
Ei kyllä tätä näkee eniten Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kauhealta näyttää, varsinkin jos vielä nilkatkin on paksut! Sit kun sellaisiin jalkoihin sullotaan pinkeät pillifarkut, niin ei hyvä! Myöskään lyhyemmät hameet ei näytä kivalta. Itselläni siis on tällaiset jalat, niin voin haukkua!😅
Miksi haukkua itseään? (Ja samalla muita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että varmaan kävelee aika paljon.
Ei pelkällä kävelyllä paksistu
Juuri kävelijänaisilla on paksut pohkeet, muilla urheilijoilla ei niinkään. Mutta olisiko sitten painon kanssa kävely, eli joku partio tai retkeily.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko on TODELLA paksu ???
o____o
Kuinka vääristyneitä vartalokuvia ihmisillä onkaan.
Jos ei halua shortseja ja muita lyhyitä käyttää, niin paksupohkeinen näyttää hyvältä pitkässä hameessa, jossa on korkeat halkiot molemmilla sivuilla tai vain toisella sivulla. Pitkät helmat estävät pohkeita näkymästä liikaa, mutta silti on ilmavaa kesähelteellä kävellä.
En ajattele oikeastaan mitään. Lähinnä saatan näin itse paljon treenaavana ja pohjelihasten kasvatusvaikeudet kokeneena vilkaista, onko kyseessä lihas vai sairastaako henkilö esim. lipödeemaa.
Joo mitähän nämä ihmiset kuvittelee sitten normaaliksi pohkeeksi.
Harrastin rytmistä kilpavoimistelua, silloin kun se vielä sen nimistä oli, ja siellä mitattiin ja punnittiin. Pohkeet oli sillin 169 cm 48-kiloisena 35 cm ja niistä ei huomautettu. Eli nuo on vielä normaalit tai kapeat, kun laji ihannoi teinityttömäistä "siroutta", eli alipanoisuutta.
Ap ehkä luulee, että barbievartalo on aito, ja nainen käveleekin aina varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kauhealta näyttää, varsinkin jos vielä nilkatkin on paksut! Sit kun sellaisiin jalkoihin sullotaan pinkeät pillifarkut, niin ei hyvä! Myöskään lyhyemmät hameet ei näytä kivalta. Itselläni siis on tällaiset jalat, niin voin haukkua!😅
Miksi haukkua itseään? (Ja samalla muita)
No kun ne ovat rumat! Onneksi minussa on sitten muita kauniita asioita itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän ne kauniit ole, mutta onneksi voi halutessaan pukeutumisella häivyttää.
Yllätyin kerran, kun eräs erittäin paksujalkainen nainen halusi pukeutua polvimittaiseen hameeseen. En ollut jalkoihinsa sitä ennen kiinnittänyt huomiota, mutta tuo asu oli kuin huutomerkki ja huomio kohdistui jalkoihin. Hän ei varmaan itse sitä tajunnut.
Oliko se nainen muuten siro?
Ei siro, mutta normaalipainoinen, keskimittainen. Muuten ihan sopusuhtainen, paitsi jalat.
Ajattelen että voi jumalauta on siinä sirolla naisella paksut pohkeet, ei saatana!!@@@
Onko joku nesteenkertymä häiriö. Työpaikalla oli tällainen tapaus, hoikka kaunis nainen ja hyvä tanssimaan. Mutta niistä pohkeista me pojat puhuttiin selän takana. Minkäänlaista saapaskenkää turha edes ajatella jalkaan.
Minulla oli nuorena pohkeen ympärys 42 cm ja kyllä siinä kenkäkaupan myyjä hieman asiattomia suustaan päästeli. Nyt painoa on kertynyt ja pohkeen ympärys on jo 50 cm.
Paksut, mitkä paksut. Toiset tosiaan on sitä mieltä, että pitkiähousuja pitäisi käyttää. Toisaalta reidetkin on paksut, joten maksimittainen hame peittää paksujalkaisuusongelman parhaiten. Pahenee ikääntyessä, joten kannattaa vaan sopeutua asiaan ja piupaut välittää muiden mielipiteistä.