Mitä ajattelette, kun muuten sirolla naisella on todella paksut pohkeet?
Kommentit (133)
Ajattelen että ei voi mitään, jokainen on omanlainen myös vartaloltansa. Vartalo voi myös muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Nam, hyvät geenit ja/tai ahkera treenaaja.
On sulla erikoinen maku!
Vierailija kirjoitti:
Istuu paljon, ei kävele. Vertailun vuoksi juoksijoilla ja kilpakävelijöillä on laihat jalat.
Ei pidä paikkaansa! Etkö olet nähnyt pikajuoksijoiden pohkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam, hyvät geenit ja/tai ahkera treenaaja.
On sulla erikoinen maku!
Minä nyt vaan satun tykkäämään lihaksista sekä naisilla että miehillä. Varsinkin, jos se yhdistetään vähärasvaisuuteen.
Minä olen juuri sellainen. Olen muuten "siro", mutta pohkeeni ovat TODELLA paksut. Jossain vaiheessa yritin pitää hameita, mutta mieheni sanoi, että kannattaa peittää pohkeet, koska ne kiinniittävät huonolla tavalla huomiota kun ovat niin paksut kun muuten olen kuitenkin "hyväkroppainen".
Paksuimmasta kohdasta pohkeeni on 37,5 cm!!!!
Olen 165cm, 50 kg. En ole mikään bodari, vaan pohkeeni ovat tuollaiset ihan luonnostaan.
Minulla on aina olleet paksut pohjelihakset, 34-36-kokoisenakin. Enimmäkseen niitä on ihailtu, pidetty nimenomaan treenattuina (paljastaa sen, ettei ihmiset erota, mikä on treenattua). Itse pölkyistäni olen aina kärsinyt, enkä tykkää niitä esitellä, vaikka kehujakin on tullut.
Otan kuvan, laitan kuvan kuvailemastasi hoikasta ihmisestä paksuilla pohkeillaan whatsappin perhe- ja kaveriryhmään. Hetken pohdittuani laitan sen myös työpaikan whatsappiryhmään. Laitan myös pomolle kuvan s-postilla. Sitä sitten kauhistellaan, suvun vanhimmat ihan soittavat minulle, että onko tänään aprillipäivä? Että mitä ihmettä, hoikka ihminen, jolla on paksut pohkeet?
Teen myös usean aloituksen vauva.fi:hin.
Mietin sitä useita päiviä. Töissä en meinaa saada ajatuksia töihin ollenkaan, kun mielessä mokomakin asia pyörii. Kesken asiakkaan tapaamisen saatan hänet keskeyttää, että olen pahoillani, että olen ajatuksissani, mutta kun olen nähnyt hoikan ihmisen, jolla on todella paksut pohkeet. Asiakas ymmärtää minua, on itsekin hieman ymmällään paksupohkeisestä tytöstä ja päätämme keskeyttäää tapaamisen, sen verran juttu koskettaa kummankin mieltä.
Vuodet kuluvat, ja suvun juhlissa taas asia tulee mieleen jollekkin. Asia ei unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että suomalainen nainen on todella harvoin siro. Eli kevytrakenteinen, lihakseton, hartiaton, reidetön, lanteeton. Jos pohkeet ovat lihaksikkaat, niin todennäköisesti muuallakin on lihasta. Eli nainen ei ole silloin siro. Hoikka voi olla.
Miksi muuten laihoista miehistä ei käytetä sanaa siro?
Alan muuten käyttää laihoista miehistä sanaa siro. Onpas siro mies. Varmaan myös notkea.
Eiväthän ne kauniit ole, mutta onneksi voi halutessaan pukeutumisella häivyttää.
Yllätyin kerran, kun eräs erittäin paksujalkainen nainen halusi pukeutua polvimittaiseen hameeseen. En ollut jalkoihinsa sitä ennen kiinnittänyt huomiota, mutta tuo asu oli kuin huutomerkki ja huomio kohdistui jalkoihin. Hän ei varmaan itse sitä tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan siitä, että suomalainen nainen on todella harvoin siro. Eli kevytrakenteinen, lihakseton, hartiaton, reidetön, lanteeton. Jos pohkeet ovat lihaksikkaat, niin todennäköisesti muuallakin on lihasta. Eli nainen ei ole silloin siro. Hoikka voi olla.
Miksi muuten laihoista miehistä ei käytetä sanaa siro?
Alan muuten käyttää laihoista miehistä sanaa siro. Onpas siro mies. Varmaan myös notkea.
Minun mieheni pahoitti mielensä kun häntä sanottiin siroksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän ne kauniit ole, mutta onneksi voi halutessaan pukeutumisella häivyttää.
Yllätyin kerran, kun eräs erittäin paksujalkainen nainen halusi pukeutua polvimittaiseen hameeseen. En ollut jalkoihinsa sitä ennen kiinnittänyt huomiota, mutta tuo asu oli kuin huutomerkki ja huomio kohdistui jalkoihin. Hän ei varmaan itse sitä tajunnut.
Oliko se nainen muuten siro?
Ajattelen että onpas paksut pohkeet.
Laittakaa nyt tänne niitä pohjemittoja, jotta tiedämme millaiset ovat paksut pohkeet.
Ei silloin voi sanoa siroksi, jos on huomattavan paksut pohkeet. Siro on kokonaan pieni, eli sellainen hento/linnunluinen, miksikä näitä sanotaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri sellainen. Olen muuten "siro", mutta pohkeeni ovat TODELLA paksut. Jossain vaiheessa yritin pitää hameita, mutta mieheni sanoi, että kannattaa peittää pohkeet, koska ne kiinniittävät huonolla tavalla huomiota kun ovat niin paksut kun muuten olen kuitenkin "hyväkroppainen".
Paksuimmasta kohdasta pohkeeni on 37,5 cm!!!!
Olen 165cm, 50 kg. En ole mikään bodari, vaan pohkeeni ovat tuollaiset ihan luonnostaan.
Itsellä 38. Mutta en ole kyllä ihannepainossani tällä hetekllä, laihdutus kaventaisi sääristä vähän.
Kyllähän ne kauhealta näyttää, varsinkin jos vielä nilkatkin on paksut! Sit kun sellaisiin jalkoihin sullotaan pinkeät pillifarkut, niin ei hyvä! Myöskään lyhyemmät hameet ei näytä kivalta. Itselläni siis on tällaiset jalat, niin voin haukkua!😅
Mulla onneksi nätit sirot polvet ja nilkat + kiinteät urheilulliset pohkeet/reidet. Hameessa näistä tulee kehuja.
Joten..
Kiitos taivaan isukki geeneistä, gratitude! 😃