Ja pörssit jatkaa syöksyä......
Ei maistu Trumpin lääke futuurimarkkinoilla ja Aasiassa.
Milloinkahan jäärä alkaa pakittelemaan?
Pari päivä vielä 5% dippejä, niin alkaa olla pakko.
Diilejä alkaa syntymään, ja toki sekin on silloin VOITTO!
Kommentit (105)
Paljonkohan on suomalaiset eläkeyhtiöt ottaneet takkiin tässä?
Joko ne saivat luvan nostaa osakepainotuksia? Sopivasti ennen tätä rommia.
Nyt ovat shorttaajat pistäneet rahoiksi. Ensin Teslan osakkeilla ja sen jälkeen muillakin.
Hei, sijoittakaa OP:n asuntorahastoihin!
Vierailija kirjoitti:
Kohta ostetaan pää märkänä kun halvalla saa.
Ite olen holdannut. Miksi möisin toiselle tappiolla kun ne kuitenkin nousee 10 vuoden aikana.
Ollaanko enää hengissä 10 vuoden päästä.
Aamulehden pääkirjoitus: "ja suomalaisten varallisuus sulaa"
ei voi sanoa varallisuudeksi, mikä lainehtii pörssissä tai asuntomarkkinoilla,
vain arviota ennenkuin realisoi ja maksaa veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan on suomalaiset eläkeyhtiöt ottaneet takkiin tässä?
Joko ne saivat luvan nostaa osakepainotuksia? Sopivasti ennen tätä rommia.
Rahastoidut eläkevarat noin 250Mrd. Pelkästään osakkeissa puolet tuosta. Eli noin 20Mrd turpaan 3 päivässä.
Mutta muutkin omaisuuserät ovat tulleet alas, kuten joukkovelkakirjat.
Että eiköhän kohta Varman Murto kerro, kuinka on taas pakko nostaa eläkemaksuja?
mulla rheinmetallin osaketta. hinta laski 800 euroon, kun pörssi avautui, nyt noussut jo 1152 euroon.
Kevin Hasset eilen:
Ei vanhentunut kovin hyvin nämä ennusteet?
Vierailija kirjoitti:
Hei, sijoittakaa OP:n asuntorahastoihin!
https://www.talouselama.fi/uutiset/talouselama-selvitti-asuntorahastot-…
Vierailija kirjoitti:
Ei peruuttele. Tämän tarkoitushan on romahduttaa kaikkien omaisuuserien arvot, ja pistää keskiluokka töistä pihalle. Keskiluokka sitten myy kiinteistöt, osakkeet yms. pilkkahintaan elääkseen. Rikkain prosentti ostaa pois ja naureskelee. Suurin varallisuuden siirto rikkaille on alkanut.
Kuka ne työt sitten tekee, kun keskiluokka on pihalla? Sekö AI, joka laittaa mulle aiemman ostokäyttäytymiseni perusteella K-omatarjouksiin kissanruokaa, vaikka mulla ei ole koskaan ollut kissaa, enkä siten ole kissanruokaa ostanut.
Tätä virhettä ei enää voi neuvottelemalla korjata. Vahinko on jo tapahtunut ja luotto mennyt Jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
mulla rheinmetallin osaketta. hinta laski 800 euroon, kun pörssi avautui, nyt noussut jo 1152 euroon.
Alin tänään 941€, ja pudotusta silti 9,5%, toipumisesta huolimatta.
Että mitä hehkuttelet?
Vierailija kirjoitti:
Kevin Hasset eilen:
Ei vanhentunut kovin hyvin nämä ennusteet?
Kuvottava valehtelija.
Tässä toinen Trumpin nuoleskelija sössöttämässä paskaa:
Eikö noita hävetä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ostetaan pää märkänä kun halvalla saa.
Ite olen holdannut. Miksi möisin toiselle tappiolla kun ne kuitenkin nousee 10 vuoden aikana.
Ollaanko enää hengissä 10 vuoden päästä.
Jos ei olla, niin ei osakekurssitkaan varmaan siinä kohtaa paljon kiinnostele.
On tämä ihme sekoilua. Muka jonkinlainen isku rikkaita kohtaan kunenettävät vähän sijoituksiensa arvosta mutten ainakaan itse näe kärsijänä muut kuin köyhemmät. Paniikissa moni nyt varmasti myy sijoituksiaan jopa tappiolla ja kukahan ne keräilee, no ne rikkaat ja tämän operaation jälkeen lienee 99% osakkeista pienen eliittijoukon hallussa. Eihän köyhällä nyt ole varaa mistään dipeistä ostella.
Vierailija kirjoitti:
Tätä virhettä ei enää voi neuvottelemalla korjata. Vahinko on jo tapahtunut ja luotto mennyt Jenkkeihin.
Koko maailma muistaa jatkossa, että USA:n typerykset saattavat valita presidentikseen koska tahansa umpihullun narsistin, joka tuhoaa kaiken vain oman luonnevikansa vuoksi. Ei tuollaiseen valtioon voi enää luottaa missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä voi tietää, miten syvälle sukelletaan. Ja nyt ollaan vielä todella korkealla tasolla.
2008-2009 poltin näppini todella pahasti "nyt ovat halpoja, tankkaan lisää" -tyylillä.
Mutta kun lasku vaan jatkui ja jatkui.
Siksi putoavaan puukkoon tarttuminen siinä pelossa että jäisi jostain pikanoususta paitsi on varsin typerää. Kannattaa ennemmin odotella että se lasku alkaa taittumaan ja sitten mietttiä ostoja, josko olisi pohjaan tömähdetty.
Jopa valemedia Fox kritisoi meneillään olevaa tullityperyyttä. Se on jo merkittävää, sillä kaikessa rysylän nuoleskelussa, laillisuuden halveksunnassa ja liittolaissuhteiden tuhoamisessa Fox on ollut ihan täydellä valepropagandalla mukana.
Ei näistä voi tietää, miten syvälle sukelletaan. Ja nyt ollaan vielä todella korkealla tasolla.
2008-2009 poltin näppini todella pahasti "nyt ovat halpoja, tankkaan lisää" -tyylillä.
Mutta kun lasku vaan jatkui ja jatkui.