s-marketin mainokset
Olen niin niin kyllästynyt ja ärsyyntynyt s-marketin typeriin mainoksiin, karkkia ja jädeä mainoksien mielestä pitäisi syödä. Että näin epäterveellistä mainostetaan radiossa ja tv:ssä tuutin täydeltä!
Kommentit (8)
Joo mahtaa olla melkoisen iso summa mitä käyttävät mainontaan, sama kookaupan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mahtaa olla melkoisen iso summa mitä käyttävät mainontaan, sama kookaupan kanssa.
S-markettiin kun menee, niin portilla lukee laskimme hintoja. Todellisuudessa ne on nostanut taas hintoja. Kehuskelee coop tuotteiden hinnnoilla, niin coop tuotteet on noussut.
Mä en oikein ymmärrä, että miksi S ja K käyttää niin paljon rahaa mainoksiin, kun niissä käydään kuitenkin ilman mainontaakin. Eihän tässä maassa ole kuin ne ja Lidl 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-markettiin kun menee, niin portilla lukee laskimme hintoja. Todellisuudessa ne on nostanut taas hintoja. Kehuskelee coop tuotteiden hinnnoilla, niin coop tuotteet on noussut.
Juu on tullut huomattua että kaikissa kaupoissa hinnat nousee melkein jo päivittäin
Samoin. Tämä ei ole yhtään sitä miltä näyttää vaan kunnon makkara eikä mikään salaatti. Vai miten se meni. 🤣
Olen myös kyllästynyt viime kesästä lähtien samat mainokset alkoi taas pyöriä,taitaa olla paljon halvempaa näitä pyörittää kui tehdä uusia parempia mainoksia joissa on jotain järkeä,näissä ei ole.Potkikaa mäkelä sieltä viimeinkin pois!!
Alkanut kierros uudelleen noissa mainoksissa. On kätyä ja nallen synttäreitä unohtamatta talkoita sekä rikkoontuneita ikkunoita. Mutta kaiken saat äsmarketista.