"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti järkyttävää kuinka syvälle tuo vasemmistopropaganda on joihinkin uponnut. Että jotkut oikeasti uskoo että persu on synonyymi ra sis tille tai homofoobikolle, niin ettei heitä äänestävän kanssa kannata edes keskustella.
Vauvapalsta on aitiopaikka persujen r_zismiin. Siksi mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä siten vain etsimään se geelitukka pelihetkimies tilalle. Noin pahasti vassarimedian aivopesemä emäntä ei edes ansaitse sitä "persumiestään".
Kukaan nainen ei ansaitse persumiestä riesakseen.
Niinhän tuossa vihjailin, että se geelitukkamies arabiasta sitten vain tilalle tai vaihtoehtoisesti narsistinen maailmanhalaaja tai se "äijäfeministi", herra paratkoon. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja persuihin verrattuna niiiin paljon parempia. Onneksi tämä ensimmäisen kerran jo 11-vuotiaana pakkonaitettu naisparka on sentään kyennyt jättämään islamin ja turvaa patologisen naisten-ja juutalaisvihaajan sijasta nykyään Jeesukseen mutta klaanin jäsenten vainosta Suomessa ja ulkomailta käsin hän ei pääse koskaan eroon. Viranomaisetkin ovat voimattomia kun kunniaväkivalta on niin vaikea asia johon on sotkeutunut koko klaani. Artikkelin voi kuunnella painamalla valokuvan alla olevaa nuolinäppäintä.
https://www.hs.fi/kuuntele/audio-2000011143787.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi edes kertoa kumppanille, mitä puoluetta äänestää? Suomessa on vaalisalaisuus, eikä se asia muille kuulu.
Yleensä tämä kertoo jo tarpeeksi. En olisi alkanut edes seurustella kenenkään äänestyspäätöksiä salaavan kanssa. Kunnioitan vaalisalaisuutta, ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen eli ihmisenä jolle nämä asiat ovat parisuhteessa tärkeitä.
Oletko humalassa? Et seurustelisi äänestyspäätöstä salaavan kanssa, mutta väität kunnoittavan vaalisalaisuutta?
Ei muiden äänestykset kuulu sinulle pätkääkään
Kuka tässä on naisista puhunut?
Vierailija kirjoitti:
"Viimeisimmän eduskuntavaalitutkimuksen mukaan PS on lisännyt eniten kannatustaan korkeastikoulutetuissa."
Eipä ole.
"Perussuomalaisten kannatus on perinteisesti ollut korkeampi matalammin koulutettujen keskuudessa. Esimerkiksi vuoden 2019 vaaleissa puolue sai 22 % keskiasteen koulutuksen suorittaneiden äänistä ja 18 % ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneilta äänestäjiltä. Korkeasti koulutettujen keskuudessa Vihreät ja Kokoomus olivat suosituimpia.
Kuntavaaleissa 2021 Perussuomalaiset sai kaikista puolueista tasaisimmin kannatusta eri puolilla Suomea, mikä viittaa laaja-alaiseen kannatukseen. Kuitenkin, vaikka puolueen kannatus on kasvanut, se ei ole merkittävästi noussut korkeakoulutettujen keskuudessa, vaan se on säilynyt vahvana matalammin koulutettujen joukossa."
Etpä sitten erota eduskuntavaaleja kuntavaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestyspäätösten utelu on todella noloa toimintaa. Pääsin näpäyttämään työkaveria oikein kunnolla, kun hän, tunnettu vasemmistolainen, yritti udella aviomieheni puoluekantaa. Työkaverini mielestä aviomieheni on kepulainen. Näpäytin takaisin, että ai siksikö, että mieheni maalta, vai? Työkaveri meni todella vaikean näköiseksi :D
Mikä siinä on noloa jos kysyy? Voi sanoa ettei halua kertoa, ja jatkaa elämäänsä.
Se on ihan yhtä noloa kuin kysyä vaikkapa ihmisen seksuaalista suuntautumista. Aion jatkossakin näpäytellä tuollaisia idio.otteja :D
Miksi?
Koska se on asiatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi edes kertoa kumppanille, mitä puoluetta äänestää? Suomessa on vaalisalaisuus, eikä se asia muille kuulu.
Yleensä tämä kertoo jo tarpeeksi. En olisi alkanut edes seurustella kenenkään äänestyspäätöksiä salaavan kanssa. Kunnioitan vaalisalaisuutta, ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen eli ihmisenä jolle nämä asiat ovat parisuhteessa tärkeitä.
Oletko humalassa? Et seurustelisi äänestyspäätöstä salaavan kanssa, mutta väität kunnoittavan vaalisalaisuutta?
Toisin kuin sinun, minun ei tarvitse etsiä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta, pettäminen.
Mä en jaksaisi kuunnella parisuhteessa mitään mm-, razze-, woke- ja transöyhötystä. Ei mua miehen puoluekanta tai muut erilaiset poliittiset mielipiteet haittaa. En mä vasemmistolaisenkasn umpiraszistin ja misogynistin kanssa rupeaisi parisuhteeseen, jos sellaiseen törmäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksaisi kuunnella parisuhteessa mitään mm-, razze-, woke- ja transöyhötystä. Ei mua miehen puoluekanta tai muut erilaiset poliittiset mielipiteet haittaa. En mä vasemmistolaisenkasn umpiraszistin ja misogynistin kanssa rupeaisi parisuhteeseen, jos sellaiseen törmäisin.
Persuus ei ole vain puoluekanta vaan lähinnä luonnehäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä siten vain etsimään se geelitukka pelihetkimies tilalle. Noin pahasti vassarimedian aivopesemä emäntä ei edes ansaitse sitä "persumiestään".
Niinhän tuossa vihjailin, että se geelitukkamies arabiasta sitten vain tilalle tai vaihtoehtoisesti narsistinen maailmanhalaaja tai se "äijäfeministi", herra paratkoon. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja persuihin verrattuna niiiin paljon parempia. Onneksi tämä ensimmäisen kerran jo 11-vuotiaana pakkonaitettu naisparka on sentään kyennyt jättämään islam
Miten kurdinaisen osa liittyy siihen, miten Suomessa nainen tai mies valitsee kumppaninsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja persuihin verrattuna niiiin paljon parempia. Onneksi tämä ensimmäisen kerran jo 11-vuotiaana pakkonaitett
Tätähän se elämä persun kanssa olisi. Joka hemmetin keskustelu koskisi maa han muut toa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miesystävän, kun alkoi persuuntumaan. Lähetteli persujen meemejä wa:han ja yritti tahallaan provosoida riitaa.
Vuosienkin jälkeen vinkuu minua takaisin.
Mitä vikaa sinussa on kun et vuosien jälkeenkään ole jo uudessa suhteessa?
Persujen ahdasmielistä logiikkaa: nainen ei voi olla itsenäinen ja itsellinen. Hänessä täytyy olla jotain vikaa, jos elää sinkkuna.
Persumiehissä ja muslimimiehissä on paljon samaa.
Ehkä tässä myös naurattaa se, että olen todellisuudessa tälläkin hetkellä parisuhteessa, mistä lie kommentoija saanut sellaista päähänsä, että olisin sinkku. Parisuhteeni ei ole silti estänyt kyseistä exääni vonkaamasta minua takaisin, koska joudun työni takia olemaan hänen kanssa aika ajoin tekemisissä.
Olin kyllä kyseisen exä jälkeen pari vuotta sinkkuna. Ihan mukavaa aikaa sekin. Enemmän aikaa harrastaa ja toteuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja persuihin verrattuna niiiin paljon parempia. Onneksi tämä ensimmäisen kerran jo 11-vuotiaana pakkonaitett
Se on se mihin nuo haluavat että heitä verrataan. Täytyy etsiä joku jolla on kurjempi kohtalo, jotta elämä persun kumppanina vaikuttaisi houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.
Tohtori Mengele?
Ihan oikeasti jengi edelleen uskoo että kaikki on totta mitä nämä iltaroskalehdet kirjoittaa. Semmoinen tarina tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja persuihin verrattuna niiiin paljon parempia. Onneksi tä
Ilmeisesti. Mä en kyllä tajua, miksi kukaan lähtisi lyömään päätään seinään suhteessa, jossa yhteiskunnalliset käsitykset ja arvot on ihan vastakkaisia. Mä ainakin haluan kunnioittaa ja arvostaa miehen ajatusmaailmaa. Siihen ei nurkkakuntainen ja homeenhajuinen razzeilu ja sovinismi sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti jengi edelleen uskoo että kaikki on totta mitä nämä iltaroskalehdet kirjoittaa. Semmoinen tarina tällä kertaa.
En edes lukenut juttua, se ei ole oleellista keskustelun kannalta. Sen verran monelle kaverille on käynyt niin, että ovat päätyneet suhteeseen alkuun puoluekantaansa salailevien miesten kanssa, jotka sitten myöhemmin ovat paljastaneet arvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miesystävän, kun alkoi persuuntumaan. Lähetteli persujen meemejä wa:han ja yritti tahallaan provosoida riitaa.
Vuosienkin jälkeen vinkuu minua takaisin.
Oletettavasti olet myös nainen, joten ei hätää, että päätyisimme yhteen. Mutta jos kuitenkin niin kävisi, harkitsisin vakavasti tapailun päättämistä ensimmäisen kerran kun kirjoittaisit minulle "wa:han". Väärin, niin monella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanjatkoksi voivat kuunnella mikä on liian monen ku#dinaisen osa Suomessa kun aina väittävät miten moderneja kyseisen kansan jäsenet ovat naisia kohtaan muihin muslimeihin ja pers
Yllättävän monelle parisuhteeseen pääseminen on jokin reiluuskysymys, kaikki pitäisi arvioida jotenkin tasa-arvoisesti. Ihan sama vaikkei arvot sovi yhteen, koska jokin (?) muu on tärkeämpää.
Ei tietenkään. Kukaan ei pakota. Myöskään parisuhteeseen ei toivottavasti ketään pakoteta.