"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä siten vain etsimään se geelitukka pelihetkimies tilalle. Noin pahasti vassarimedian aivopesemä emäntä ei edes ansaitse sitä "persumiestään".
Kukaan nainen ei ansaitse persumiestä riesakseen.
Niinhän tuossa vihjailin, että se geelitukkamies arabiasta sitten vain tilalle tai vaihtoehtoisesti narsistinen maailmanhalaaja tai se "äijäfeministi", herra paratkoon. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Joo, lupaat ettei persuluuserit ulise menemään kun nainen valkkaa soijamiehen junttipersun sijaan? Joo joo. Sitähän te tässä just ulisette taas porukalla.
Ei se ole ainakaan oma pointtini, josko lie oikein kenenkään muunkaan. Itse syytän lähinnä valtamediaa ihmisten aivopesusta vasuri-ideologiseen maailmankuvan vääristymään. Tyhmät lampaat taistelevat vasemmiston kulttuurisotaa jo parisuhteissaankin, pitkälti tietämättä edes tulleensa manipuloiduiksi. Minkäs siinä sitten teet.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä äänestän persuja lähinnä maahanmuuttosyiden takia ja naisvihaa ei minussa ole.
Minä taas julkisten varojen haaskaamisen takia. Naisvihaa ei ole, enkä vastusta työperäistä maahanmuuttoakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Hassua sinänsä, että persumies puolustaa naisten alistamista, kun toisaalla öyhöttää musliminaisten kaavuista."
En tiedä miltä planeetalta olet tai millainen on lääkityksesi, mutta ei ole kyllä omaan silmään näkynyt missään mitään naisten alistamista kannattavia persuja.
Sen sijaan islamofiileja äärimmäisen kulttuurisen misogynian puolesta puhuvia vasureja kyllä sitäkin enemmän, ja sitäkin äänekkäämpiä. Sitähän sinäkin viime kädessä edustat ideatasolla.
Mistä päättelit, että kannatan maahanmuuttoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi edes kertoa kumppanille, mitä puoluetta äänestää? Suomessa on vaalisalaisuus, eikä se asia muille kuulu.
Yleensä tämä kertoo jo tarpeeksi. En olisi alkanut edes seurustella kenenkään äänestyspäätöksiä salaavan kanssa. Kunnioitan vaalisalaisuutta, ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen eli ihmisenä jolle nämä asiat ovat parisuhteessa tärkeitä.
Oletko humalassa? Et seurustelisi äänestyspäätöstä salaavan kanssa, mutta väität kunnoittavan vaalisalaisuutta?
Ei muiden äänestykset kuulu sinulle pätkääkään. Muiden äänestyspäätösten sairaalloinen utelu kielii mt-ongelmista.
Niin? Jos ei halua keskustella politiikasta minun kanssani, ei minun kanssani ole mikään pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi edes kertoa kumppanille, mitä puoluetta äänestää? Suomessa on vaalisalaisuus, eikä se asia muille kuulu.
Yleensä tämä kertoo jo tarpeeksi. En olisi alkanut edes seurustella kenenkään äänestyspäätöksiä salaavan kanssa. Kunnioitan vaalisalaisuutta, ja hyväksyn itseni sellaisena kuin olen eli ihmisenä jolle nämä asiat ovat parisuhteessa tärkeitä.
Oletko humalassa? Et seurustelisi äänestyspäätöstä salaavan kanssa, mutta väität kunnoittavan vaalisalaisuutta?
Ei muiden äänestykset kuulu sinulle pätkääkään. Muiden äänestyspäätösten sairaalloinen utelu kielii mt-ongelmista.
Mitä epäselvää tuossa on? Jos ei haluaisi kertoa, sanoisin ok, kiitos ajastasi ja moikka. En alkaisi udella tai vaatia vastauksia, sitähän se olisi jos en kunnioittaisi.
Parisuhdeasioissa kukin saa tehdä omanlaisia ratkaisujaan, ei tarvitse mennä sinun prioriteettiesi mukaan. Mä en osaa kuvitella mikä voisi olla mulle oleellisempaa kuin arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä siten vain etsimään se geelitukka pelihetkimies tilalle. Noin pahasti vassarimedian aivopesemä emäntä ei edes ansaitse sitä "persumiestään".
Kukaan nainen ei ansaitse persumiestä riesakseen.
Niinhän tuossa vihjailin, että se geelitukkamies arabiasta sitten vain tilalle tai vaihtoehtoisesti narsistinen maailmanhalaaja tai se "äijäfeministi", herra paratkoon. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Onko koskaan käynyt mielessäkään, että ei ole pakko olla ketään, jos ei sellasta löydy, jonka kanssa viihtyy?
Mitä ihmettä, onko tämä joku vajaavaltaisten lastentarha tämä palsta? Diipa daapa.
Äänestyspäätösten utelu on todella noloa toimintaa. Pääsin näpäyttämään työkaveria oikein kunnolla, kun hän, tunnettu vasemmistolainen, yritti udella aviomieheni puoluekantaa. Työkaverini mielestä aviomieheni on kepulainen. Näpäytin takaisin, että ai siksikö, että mieheni maalta, vai? Työkaveri meni todella vaikean näköiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Äänestyspäätösten utelu on todella noloa toimintaa. Pääsin näpäyttämään työkaveria oikein kunnolla, kun hän, tunnettu vasemmistolainen, yritti udella aviomieheni puoluekantaa. Työkaverini mielestä aviomieheni on kepulainen. Näpäytin takaisin, että ai siksikö, että mieheni maalta, vai? Työkaveri meni todella vaikean näköiseksi :D
Mikä siinä on noloa jos kysyy? Voi sanoa ettei halua kertoa, ja jatkaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Minkälaista naisvihaa edustaa ne r*iskailevat taksikuskit, joita sinä tuet? Oletko koskaan miettinyt?
Olen eri, mutta kaikki raiskaajat ovat rikollisia. Rikollisia tosin persuilla on omasta takaa, joten katsokaa erityisesti naiset tä
Persut pelkää, että ulkomaalaiset tulee tekemään niiden työt ja rikokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos ei halua keskustella politiikasta minun kanssani, ei minun kanssani ole mikään p
Politiikasta ei voi keskustella ilman, että tiedät muiden äänestyspäätökset? Kuulostat äärimmäisen raskaalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Persulta ei kyllä tartte udella. Kyllä se tuuttaa sen jo ensimetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia tarkalleenottaen persut on viemässä naisilta? Linkkejä kiitos.
Eivätkö perussuomalaiset enää olekaan arvokonservatisteja?
Eli yhtä ainoaa asiaa et pysty nimeämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos ei halua keskustella politiika
Minusta toisten haukkuminen heti kun se on anonyymisti mahdollista on aika raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäselvää tuossa on? Jos ei haluaisi kertoa, sanoisin ok, kiitos ajastasi ja moikka
On täysin sairasta valita ihminen äänestyspäätösten mukaan, joita ei edes tarvitse kertoa kenellekään. Saatikka, että pistäisi poikki ihmisen kanssa, joka ei kerro, ketä äänestää. Etkö itse tajua, miten sairasta tuollainen käytös on? Siinäpä sinulle hyvä keskustelunaihe seuraavaan terapiasessioosi. Opettele kunnoittamaan ihmisten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos ei halua keskustella politiika
Kyllä kai se puoluetasolla tulee esiin näin vaalien alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hassua sinänsä, että persumies puolustaa naisten alistamista, kun toisaalla öyhöttää musliminaisten kaavuista."
En tiedä miltä planeetalta olet tai millainen on lääkityksesi, mutta ei ole kyllä omaan silmään näkynyt missään mitään naisten alistamista kannattavia persuja.
Sen sijaan islamofiileja äärimmäisen kulttuurisen misogynian puolesta puhuvia vasureja kyllä sitäkin enemmän, ja sitäkin äänekkäämpiä. Sitähän sinäkin viime kädessä edustat ideatasolla.
Mistä päättelit, että kannatan maahanmuuttoa?
Retoriikkasi on täsmälleen tuota "äijfeministi"/sinitukka-lajia ytimeltään. Voi toki olla että olet lammas, joka on valtvirtanarratiivin avulla johdateltu vihaamaan Elon Muskia tai pitämään Halla-ahoa jonain uusnazzina etc. Mutta sitä monikultuurilinjaa ytimeltäsi ja tavoittelamallasi keskustelun suunnalla kovasti edustat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Mielenterveysongelmainen vassariakka lentäisi kämpästä kuin leppäkeihäs.
minkälaiset ihmiset liittyy ja äänestää vasemmistoa?? en ole itse ikinä ollut kiinnostunut siitä puolueesta.
"
minkälaiset ihmiset liittyy ja äänestää vasemmistoa?? en ole itse ikinä ollut kiinnostunut siitä puolueesta.
M44"
Huomaa, että persujen kampanjatoimistolla on kiirettä. Pari päivää jäljellä ennakkoäänestystä! Äkkiä feikkiprofiileja, kuin putinin trolleja liikkeelle manipuoloimaan äänestäjiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on noloa jos kysyy? Voi sanoa ettei halua kertoa, ja jatkaa elämäänsä.
Se on ihan yhtä noloa kuin kysyä vaikkapa ihmisen seksuaalista suuntautumista. Aion jatkossakin näpäytellä tuollaisia idio.otteja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia tarkalleenottaen persut on viemässä naisilta? Linkkejä kiitos.
Eivätkö perussuomalaiset enää olekaan arvokonservatisteja?
Eli yhtä ainoaa asiaa et pysty nimeämään.
No tuohon arvokonservatiiviseen aatteeseen niitä sisältyy useita.
Olen eri, mutta kaikki raiskaajat ovat rikollisia. Rikollisia tosin persuilla on omasta takaa, joten katsokaa erityisesti naiset tätä kylmäävää listaa persurikollisista politiikkaan pyrkimässä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/92f27da3-ac82-426e-afc3-907a1de5c…
Minulla naisena ei ole turvallinen olo tuollaisten kanssa. Olkoonkin kuinka kantasuomalaisia tahansa.