Millainen paikka Leppävaara on nykyään asua?
Kuulisin mielellään kokemuksia, kun on niin kasvanut ja muuttunut. Parempaan vai huonompaan, vai molempia?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Useita ulkkarijengejä jos olet sellaisesta kiinnostunut, voit yrittää pästä mukaan toimintaan
En ole nähnyt yhtään, ei ne näy tav elämässä!
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin tämän muutaman kuukauden vanhan ketjun esiin, kun sattumalta käynti Leppävaarassa meni jännäksi. Ventovieras hyypiö taputti Sellossa takapuoleen. Moista ei ole sattunut missään muualla Espoossa eikä pääkaupunkiseudulla eikä Suomessa, vaikka aika paljon kauppakeskuksissa liikun. En asu Leppävaarassa. Olin vain käymässä.
hahahaha oisit sanonut että käyppä ukko optikolla! ( en väheksy sua heh)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin tämän muutaman kuukauden vanhan ketjun esiin, kun sattumalta käynti Leppävaarassa meni jännäksi. Ventovieras hyypiö taputti Sellossa takapuoleen. Moista ei ole sattunut missään muualla Espoossa eikä pääkaupunkiseudulla eikä Suomessa, vaikka aika paljon kauppakeskuksissa liikun. En asu Leppävaarassa. Olin vain käymässä.
hahahaha oisit sanonut että käyppä ukko optikolla! ( en väheksy sua heh)
En ollut siinä tilanteessa kovin sanavalmiilla tuulella. En oo kyllä muutenkaan. Yleensäkin käyn sutkauttajana aika hitaalla. Keskityin ihan vaan siihen, että mitä kettua tuolla äijällä on oikein mielessä. Haluaako se persettä vai pölliä mun laukun vai pelleileekö se vaan? -sama
Vierailija kirjoitti:
Espoon keskus, Leppävaara ja Matinkylä ovat Espoon slummit.
Matinkylässä on kyllä niin ihania paikkoja, että ei voi mitenkään slummiksi enää sanoa. Ison Ompun seutu uusine kerrostaloineen, ihania merenrantataloja paljon, upeat urheilumahdollisuudet, laadukas uusi lukio, ei jengejä näkyvillä missään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matinkylässä on kyllä niin ihania paikkoja, että ei voi mitenkään slummiksi enää sanoa. Ison Ompun seutu uusine kerrostaloineen, ihania merenrantataloja paljon, upeat urheilumahdollisuudet, laadukas uusi lukio, ei jengejä näkyvillä missään jne.
Tiistilä taisi olla jo 80-luvulla sus ja on sitä vieläkin. Tiistilän koulun maine on huono. Muusta Matinkylästä en ole kuullut pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso omenan vieressä olevien kerrostalojen pihalla joku sai pxxkosta vasta jokunen vuosi sitten joskus kasin jälkeen illalla. Eli Ompun ympäristö ei todellakaan ole mikään lintukoto vaikka uusia taloja on. Ompun takana on jotakin ilmarisen vuokrakämppiä, siellä päivystää rappusilla lähes aina joku deeguparlamentti että joo. Mutta saa sitä toki sinne muuttaa jos haluaa.
Muutama vuosi sitten Matinkylässä paloi toistuvasti autoja, mutta se on tainnut loppua.
Mun mielestä Leppävaara on parempi kun Matinkylä. (: Iso omena on liian iso ja ennenkaikkea Ihmisiä täynnä, enkä tykkää rakenteesta. Sello miljoona kertaa parempi!
Molemmissa ulkomaalaisia...
Perkkaasta en tykkää, liian sivussa ja huonot yhteydet, ei oikein mitään ja ihmiset ei kovin kivoja. Asuin puoli vuotta ja se riitti!
Perkkaasta en tykkää, liian sivussa ja huonot yhteydet, ei oikein mitään ja ihmiset ei kovin kivoja. Asuin puoli vuotta ja se riitti!
Kilometri junalle ja raidejokeri kulkee läpi. Vaikea keksiä miten voisi olla paljon paremmatkaan yhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Leppävaara on parempi kun Matinkylä. (: Iso omena on liian iso ja ennenkaikkea Ihmisiä täynnä, enkä tykkää rakenteesta. Sello miljoona kertaa parempi!
Molemmissa ulkomaalaisia...
Eikö Sellokin ole varsin iso? Omena on kieltämättä sokkeloisempi.
Mulle 1,5 km matka junalle on liian pitkä, ehkä maalaiselle lyhyt matka. Siihen kun yhdistää bussilinjat jotka ei toimi (voi tarkistaa, ei toimi moneen vuoteen) ja raidejokerin joka kulkee 800m päästä mutta joka ei vie sinne minne tarvisi niin kyllä, huonoimmat yhteydet mitä mulla ollu!. Pussinperä. Lisäksi ankea.
T. Paljasjalkainen stadilainen 😆
Eikö Sellokin ole varsin iso? Omena on kieltämättä sokkeloisempi.
-Sello on hyvin kompakti.
Ihanan kultturelli paikka! Ei tunnu miltään tylsältä Suomelta lainkaan.
Mikähän on tilanne nykyisin koulussa? Itse olin Leppävaarassa koulussa ala-asteen ensimmäiset pari vuotta. Ala-asteen aloitin v. 2003, ja meidän luokalla ei ollut yhtään värikästä lasta.
Omassa päiväkoti ryhmässä oli yksi lapsi jostain Somaliasta tms, mutta oli todella rauhallinen lapsi, eikä tavoiltaan mitenkään erottunut joukosta.
Matinkylässä on ihana ranta ja hulppeita omakotitalojakin.
Samaa ei ole Leppävaarassa.
Yksi asia Sellossa on Iso Omenaa paremmin. Isossa päivystävät suurimman osa päivää käytäväkauppiaat, jotka pyrkivät pysäyttämään myös ohikulkijoita. Sellosta ei tule vastaavia mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tilanne nykyisin koulussa? Itse olin Leppävaarassa koulussa ala-asteen ensimmäiset pari vuotta. Ala-asteen aloitin v. 2003, ja meidän luokalla ei ollut yhtään värikästä lasta.
Omassa päiväkoti ryhmässä oli yksi lapsi jostain Somaliasta tms, mutta oli todella rauhallinen lapsi, eikä tavoiltaan mitenkään erottunut joukosta.
Taas joku ra zis tinen pers u suppo linjoilla.
Pakolaisten bordellilähiö oikea red light district
Vierailija kirjoitti:
Pakolaisten bordellilähiö oikea red light district
Rikollisen poliisin lempiaihe.
Onko kukaan asunut lähiaikoina, sanotaan vaikka viimeisen viiden vuoden sisällä, Perkkaalla? Siellä olisi aika usein isokokoisia kerrostalokämppiä kaupan maltilliseen hintaan. Millainen alue?