Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meilläpä olikin eilen upeat kevätkauden avajaisjuhlat täällä minun kartanossani!😊

Vierailija
06.04.2025 |

Oli paljon vieraita, vähän sellaista parempaa porukkaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.😉

Tunsin itseni hyväntekijäksi, kun sain työnvälityksen kautta tänne pari työkokeilijaa. Ei se palkka ole niin tärkeää, vaan se kokemus, mitä on työnteko! Minulle on kovin tärkeää auttaa heikommassa asemassa olevia.

Eihän heitä toki voinut vieraiden eteen laittaa, sitä varten on oma henkilökunta. Mutta näppärästi olivat kuulema selviytyneet siivoamisesta ja keittiötöistä!

Käskin kyllä keittiömestarin pakata näille rahvaan edustajille pienet pussukat tähteitä mukaan kiitokseksi. Uskon, että ilta oli heillekin ikimuistoinen! Näkivät pienen hetken eliitin elämää.

On erittäin hyvä, että yhteiskunta muistaa tukea myös meitä paremman luokan ihmisiä. Mehän olemme kuitenkin tämän maan tukipilari. Olen ajatellut ottaa kesäksi pari tuollaista pikku apulaista tänne pihatöihin. Näin me tuemme toinen toistamme. Rikkaat ja köyhät, yhteisessä rintamassa!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on samaa porukkaa kuin mitä oli aikoinaan Kellokosken prinsessa.

Niin varmaan olenkin. Olen erakko, ja en voi hyvin. Mutta apua ei saa.

Vierailija
42/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Tsemppiä sulle! Minäkin aspergerina ymmärrän sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on samaa porukkaa kuin mitä oli aikoinaan Kellokosken prinsessa.

Vierailija
44/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisteja on välillä vaikea ymmärtää. Mutta eikös ne oo yleensä aika älykkäitä? Niillä on vaan ihan oma tapa ajatella asioita.

Vierailija
45/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään kyyneleet valuivat kun ojensit pussukan, jossa oli tähteitä ?

Itkuntuhruisin silmin palvelija ojensi rahvaalle tähteet!😂

Vierailija
46/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin! Jatka toki ap! Teksti on silloin onnistunut, kun saa mielipiteitä. Aina kaikki eivät ymmärrä, mutta ihmiset ovat erilaisia!

Vierailija
47/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tyypilliseltä autistilta. Osaa kyllä kirjoittaa, mutta ei olla sosiaalisesti ymmärrettävä.

Vierailija
48/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin tylsä ketju. Luulin, että ap:ee olisikin ollut ylenpää tulo desiiltä , kuten itse olen. Olisi kiva lukea myös kaltaisteni hyvä osaisten tunnelmia kevään kynnyksellä ja juurikin näistä erinlaisista tapoista avata kevään kausi. Erinlaiset tarjokkeet , virvoikkeet , sormi ruoka snacks ja sen kaltaiset aihe alueet. Toisille meistä tämä ei ole satirea saati parodjaa!

Vierailija
49/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin tylsä ketju. Luulin, että ap:ee olisikin ollut ylenpää tulo desiiltä , kuten itse olen. Olisi kiva lukea myös kaltaisteni hyvä osaisten tunnelmia kevään kynnyksellä ja juurikin näistä erinlaisista tapoista avata kevään kausi. Erinlaiset tarjokkeet , virvoikkeet , sormi ruoka snacks ja sen kaltaiset aihe alueet. Toisille meistä tämä ei ole satirea saati parodjaa!

Kaikki yhdyssanat päin vttua.

Vierailija
50/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ap:llä meni tuohon sepustukseen?

Ehkä kolme minuuttia. Ja varmaan ymmärrät että tämä ei ole totta. Mutta kuvastaa tätä nykyistä yhteiskuntaa.

Tuskin meni 3ea minuuttia.

Vierailija
51/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poliitikko. Erittäin korkeassa asemassa oleva!

Siis lokki.

Vierailija
52/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tiedä, mitä tarkoitat, ap.

Olet ällötys.

Vierailija
53/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä mihin nykyiset päättäjät pyrkivät! Tyhmimmät eivät vain sitä tajua. Hyvä kirjoitus Ap!

Vierailija
54/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Liian hankalaa mammoille tämä.🙄

Vierailija
55/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka kirjoittaa tuon ei kyllä ole tyhmä. Ehkä tarkoitus on vain provosoida. Tai tietenkin on. Ei kukaan oikeasti tosissaan rikas kartanon omistaja tuollaista tänne laittaisi. Nyt vähän ihmiset voisi käyttää aivojaan.

Vierailija
56/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mukava haaveilla siellä psykiatrianosastolla. Sinun tuttavasi on osaston muut mt potilaat. Taisi työkokeilija  vain kusisen lakanasi vaihtaa.

Vierailija
57/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan hyvät partyt!

Vierailija
58/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tää on tämä meidän yhteisen välittävän Suomen tulevaisuus.

Vierailija
59/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap aika otta iltalääkkeesi, kyllä ne harhat siitä hetkeksi katoaa.

Vierailija
60/64 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Puliakka neukkukuutiossaan. Sähköt poikki ja makaronit joutuu pehmentämään kuumalla hanavedellä. Naapurin juopolla rahat loppu ja harmittaa kun ei saanut Marabello pulloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän