Muita joita ärsyttää valon ja lämmön lisääntyessä ihmisten määrän lisääntyminen ulkona?
Tykkäsin ulkoilla sateesta, pimeydestä ja kylmyydestä huolimatta mutta nyt ei tee enää mieli enää lähteä ulos. Kaikkialla on ihmisiä, ulkoilureiteillä kuljetaan suunnilleen jonossa, ihmiset kälättävät kovaan ääneen asioitaan toisilleen ja autoilla ajellaan stereot pauhaten.
Kommentit (8)
Ei saa olla sisällä eikä saa olla ulkona?
Ei saa olla kotona eikä saa rampata kaupungilla?
Ei saisi tuhlata rahaa mutta on laitonta säästää?
Yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla sisällä eikä saa olla ulkona?
Ei saa olla kotona eikä saa rampata kaupungilla?
Ei saisi tuhlata rahaa mutta on laitonta säästää?
Yms.
Kyllä saa olla ulkona mutta tarviiko meluta???
No ei tämä ole mitään korona-aikaan verrattuna. Ihan painajaista, kun aiemmin rauhalliset lenkkipolut oli mustanaan ihmisiä. Onneksi se on ohi.
Tampereella on noin. Ja osa pimputtaa pianoa, juhlii, hakkaa oveaan, laittaa ruokakäryjä, ulkona kävellään vimmalla kylmässäkin keväässä (osa tupakoi samalla) ja ties mitä häiriötä. Ilmeisesti talvella olivat "koomassa". Autoilijakin voisi tietysti joskus liikkua (turvallisissa paikoissa), eikä saastuttaa. Hyvä tietysti muuten että on kevät.
Todellakin. Varsinkin nuoriso, jotka huudattavat mopojaan, meluavat ja roskaavat luontoa.
N.23
Mä huudatan autossa musiikkia talvellakin. Mitä parempi biisi,sen kovemmalle laitan äänet.
Todellakin ärsyttää. Juurikin viikolla Tampereen keskustassa kävellessäni mietin, kuinka paljon tänne onkaan muuttanut ihmisiä viimeisen neljän vuoden aikana. Ja keväisin tuon ihmispaljouden huomaa. Ja kesällä vain lisääntyy kuin taikaiskusta. Välillä tuntuu, että ihmisiä alkaa olla täällä jo liikaa. Tuota ovat sanoneet muutkin tamperelaiset, että tämä kaupunki on jo niin täyteen tupattu. Mutta lisää rakennetaan taloja ahtaasti vieri viereen. Eli väkiluku vain jatkaa kasvamistaan.
Täällä asuminen on minulle käytännöllistä monin osin, mutta haaveissa on joskus muuttaa sivummalle, missä kuitenkin toimisi joukkoliikenne.
Olen introvertti, ja iän myötä sietokyky esimerkiksi hälinään on laskenut huomattavasti. No, asian kanssa on vain elettävä ja välteltävä esimerkiksi kesäaikana olevia kaupunkitapahtumia missä on puoli kaupunkia.
Ei tietenkään.