Meilläpä olikin eilen upeat kevätkauden avajaisjuhlat täällä minun kartanossani!😊
Oli paljon vieraita, vähän sellaista parempaa porukkaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.😉
Tunsin itseni hyväntekijäksi, kun sain työnvälityksen kautta tänne pari työkokeilijaa. Ei se palkka ole niin tärkeää, vaan se kokemus, mitä on työnteko! Minulle on kovin tärkeää auttaa heikommassa asemassa olevia.
Eihän heitä toki voinut vieraiden eteen laittaa, sitä varten on oma henkilökunta. Mutta näppärästi olivat kuulema selviytyneet siivoamisesta ja keittiötöistä!
Käskin kyllä keittiömestarin pakata näille rahvaan edustajille pienet pussukat tähteitä mukaan kiitokseksi. Uskon, että ilta oli heillekin ikimuistoinen! Näkivät pienen hetken eliitin elämää.
On erittäin hyvä, että yhteiskunta muistaa tukea myös meitä paremman luokan ihmisiä. Mehän olemme kuitenkin tämän maan tukipilari. Olen ajatellut ottaa kesäksi pari tuollaista pikku apulaista tänne pihatöihin. Näin me tuemme toinen toistamme. Rikkaat ja köyhät, yhteisessä rintamassa!
Kommentit (64)
Järjestelmällisesti kirjoitettu teksti, kappalejaot, ei kielioppivirheitä. Ei tämä kirjoittaja ainakaan tyhmä ole. Trolli kylläkin. Eikä ollenkaan tyhmä trolli!
Täällä ei kannata kirjoittaa mitään liian haastavaa. Täällä ei porukka osaa ajatella muuta kuin että lypsävät maitoa.