Meilläpä olikin eilen upeat kevätkauden avajaisjuhlat täällä minun kartanossani!😊
Oli paljon vieraita, vähän sellaista parempaa porukkaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.😉
Tunsin itseni hyväntekijäksi, kun sain työnvälityksen kautta tänne pari työkokeilijaa. Ei se palkka ole niin tärkeää, vaan se kokemus, mitä on työnteko! Minulle on kovin tärkeää auttaa heikommassa asemassa olevia.
Eihän heitä toki voinut vieraiden eteen laittaa, sitä varten on oma henkilökunta. Mutta näppärästi olivat kuulema selviytyneet siivoamisesta ja keittiötöistä!
Käskin kyllä keittiömestarin pakata näille rahvaan edustajille pienet pussukat tähteitä mukaan kiitokseksi. Uskon, että ilta oli heillekin ikimuistoinen! Näkivät pienen hetken eliitin elämää.
On erittäin hyvä, että yhteiskunta muistaa tukea myös meitä paremman luokan ihmisiä. Mehän olemme kuitenkin tämän maan tukipilari. Olen ajatellut ottaa kesäksi pari tuollaista pikku apulaista tänne pihatöihin. Näin me tuemme toinen toistamme. Rikkaat ja köyhät, yhteisessä rintamassa!
Kommentit (64)
Tätä elämä on jo nyt, ja tulee olemaan jatkossa vielä enemmän. Rikkaat hyväksikäyttävät köyhiä, ja siitä tulee jatkossa entistä sallitumpaa kun on työvelvoitteet ym. Ja vanhat työntekijät voi potkia pellolle ilman syytä. Tätä se tulevaisuus on.
Kirjoitin tämän provona tottakai, mutta luulin, että useampi olisi ymmärtänyt sen mitä hain takaa. Taidan olla vähän turhan älykäs tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tämän provona tottakai, mutta luulin, että useampi olisi ymmärtänyt sen mitä hain takaa. Taidan olla vähän turhan älykäs tänne.
Ap, minä kyllä ymmärsin heti! Mutta tämä on vauvapalsta, ei äitimammoilta voi odottaa ymmärrystä.
Vihaan juhlia yms.koska niissä on paljon ihmisiä enkä viihdy sellaisissa paikoissa. Paljon mielummin olen täällä mulle sopivan kokoisessa asunnossa maaseudulla yksin omassa rauhassa ja pelailen pelejä ja kattelen leffoja kotiteatterissani eli en pystyisi elämään tuollein kuten AP mutta kukin tyylillään ja jokaisella on omat mieltymyksensä hyvän elämän suhteen 👍
Juu, ap tämä on väärä paikka tällaiselle tekstille. Täällä ei ole kovin nokkelaa lukijakuntaa.😅
Vierailija kirjoitti:
Vihaan juhlia yms.koska niissä on paljon ihmisiä enkä viihdy sellaisissa paikoissa. Paljon mielummin olen täällä mulle sopivan kokoisessa asunnossa maaseudulla yksin omassa rauhassa ja pelailen pelejä ja kattelen leffoja kotiteatterissani eli en pystyisi elämään tuollein kuten AP mutta kukin tyylillään ja jokaisella on omat mieltymyksensä hyvän elämän suhteen 👍
Toki tämä oli provo mitä AP kirjoitti mutta kuitenkin halusin kertoa oman mielipiteeni mulle hyvästä elämästä kun jotkut rikkaat luulee että kaikki köyhemmät kadehtii heitä.
Harmittaa puolestasi, kun teit kirjoituksen, jota täällä ei tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ap tämä on väärä paikka tällaiselle tekstille. Täällä ei ole kovin nokkelaa lukijakuntaa.😅
No ei ainakaan mulla ole tarvetta olla yhtään sen älykkäämpi kuin olen.eli ei vaikuta mun elämään yhtään se jos joidenkin mielestä en ole nokkela.
Vain älyvapaa persu tekee tällaisen aloituksen.
Kai sentään kyyneleet valuivat kun ojensit pussukan, jossa oli tähteitä ?
Vierailija kirjoitti:
Samoin minäkin vihaan. Asun itse maalla askeettisesti ja olen tyytyväinen elämääni. Tämä oli vain pieni hetken mielijohteesta syntynyt kirjoitus nykymaailmasta. Ja siitä mihin suuntaan se menee. Ollaan me onnellisia omissa oloissamme ja toivotaan, että oikeasti pian ei ole niin, että työttömät laitetaan rikkaiden ilmaisiksi orjiksi. T: ap
Toisille tuollanen köyhyys on täyttä totta, jos olisit älykäs niin voisit lopettaa vitsailun.
Vierailija kirjoitti:
Vain älyvapaa persu tekee tällaisen aloituksen.
Tämähän oli vit* uilua persuja ja kokoomusta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisille tuollanen köyhyys on täyttä totta, jos olisit älykäs niin voisit lopettaa vitsailun.
Olen itse köyhä, ja parempiosaisten hyväksikäyttämä. Siksi tämän kirjoitin. Olen katkera, ja joo varmasti täysi luuseri ja yhteiskunnan pohjasakkaa. T: ap
Mitä ap kirjoitit Chat GPT:lle että se loihti tämän sadun ?
Taidan olla niin yhteiskunnan hylkiö, että minua ei kukaan enää edes tajua! Tämä oli pelkkää vit* uilua eliittiä ja poliitikkoja kohtaan. Hautaudun takaisin erakkoelämääni. 🙈
Ap on samaa porukkaa kuin mitä oli aikoinaan Kellokosken prinsessa.
Olen siis Asperger, eli siitä se johtuu varmaankin, että ihmiset ei tajunneet.
Vierailija kirjoitti:
Välillä ihmettelen täällä olevien yksinkertaisuutta. Se kyseenalaistaminen ja kyky lukea sisältöä puuttuu. Tänne ei pidä kirjoittaa mitään satiiria. Täällä ei riitä ihmisillä äly ymmärtää sitä.
Ap:n tekstit ei ole mitään muuta kuin typeriä, lapsellisia, säälittäviä trolleja. Niin tylsät ja puutuneet jutut ap:lla.
Välillä ihmettelen täällä olevien yksinkertaisuutta. Se kyseenalaistaminen ja kyky lukea sisältöä puuttuu. Tänne ei pidä kirjoittaa mitään satiiria. Täällä ei riitä ihmisillä äly ymmärtää sitä.