Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?

Vierailija
06.04.2025 |

Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana? 

Kommentit (210)

Vierailija
1/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen halua ei voi pakottaa.

Vierailija
2/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap 

Miksi pitäisi olla haluttava?

Vierailija
4/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet väärin.

Vierailija
5/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Välillä tuntuu että tuo haluaa liikaakin. Vaikka olisin joulupyjamassa tukka likaisena, niin jo mennään.

Vierailija
6/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on edelleen hoikka ja säilyttänyt pitkät hiuksensa. Ei siihen muuta tarvita.

Vierailija
7/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole miestä, pysyy seksikkäänä.

Vierailija
8/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap

Vierailija
9/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap

Yhdyntöjä? Aika kapea käsitys sulla, mutta ei siinä mitään. Mene yhdynnällä.

Vierailija
10/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä haluaa minua, ongelmaksi muodostuvat sinkkumiehet, jotka haluavat myös. En ymmärrä, eikö sinkkunaisia  ole tarjolla, vai mistä on kysymys? Halutaan kilpailla aviomiehen kanssa?

Vierailija
11/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tukevia aterioita, luen Tulvalehdestä ohjeita parisuhteeseen.  Pidän villavaatteista ja pitkistä neuleista, maastosaappaista. Keskustellaan johdollani parisuhteemme tilasta, rooleista ja tehtävistä joita tasaamme.

Vierailija
12/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi esittää kysymyksen myös keski-ikäisille miehille.

Vierailija
13/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niitä yhdyntöjä"

Vierailija
14/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun niin, että se kiehtoo miehen silmää.

Vierailija
15/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen/mies ei nyt vaan ole yleensä kovin haluttava silleen, koska geenit jne..

Vierailija
16/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää yrittää sillä turhaa se on, joka kerran kun meillä tuntuu menevän tosi hyvin niin mies tekee jotain typerää ettei vain liian hyvin menisi.

Vierailija
17/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox, rasvaimu, silikonit , tehotreenit päivittäin - no ei kuitenkaan. Totuus on, että minua ei haittaa yhtään, vaikkei minua haluakaan.

Vierailija
18/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntöjä?

Vierailija
19/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin yhdyntöjä, ettei keskustelu siirry toiseen osioon... Ap

Vierailija
20/210 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä kun ei tarvinnut enää sietää vieraitten miesten lähestymisyrityksiä ulkona liikkuessa korkkasin pullon skumppaa. Olin siis virallisesti astunut miesten silmissä ei-haluttavien, harmaitten keski-ikäisten naisten joukkoon. Oi iloa!

Oma ukko tossa vielä pyörii jaloissa enkä usko siitä minnekään vapaaehtoisesti lähtevän. Sen verran laiska on 😂 Sitäpaitsi vaikka se yllättäisi ja lähtisi toisen matkaan ei mulla elämänlaatu ainakaan huonontuisi. Uutta ukkoa en enää huolisi vaivoikseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi