Miten te muut keski-ikäiset naiset pidätte itsenne seksikkäänä miehenne silmissä?
Mitä teet sen eteen, että miehesi pitää sinua edelleen haluttavana?
Kommentit (210)
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta miten itse vaikutat siihen, että olet edelleen haluttava? ap
Miksi pitäisi olla haluttava?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet väärin.
En tiedä. Välillä tuntuu että tuo haluaa liikaakin. Vaikka olisin joulupyjamassa tukka likaisena, niin jo mennään.
Vaimo on edelleen hoikka ja säilyttänyt pitkät hiuksensa. Ei siihen muuta tarvita.
Kun ei ole miestä, pysyy seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että olisi hyvä että olisi niitä yhdyntöjä vielä vanhemmillakin päivillä sen oman kumppanin kanssa. Ap
Yhdyntöjä? Aika kapea käsitys sulla, mutta ei siinä mitään. Mene yhdynnällä.
Mieheni kyllä haluaa minua, ongelmaksi muodostuvat sinkkumiehet, jotka haluavat myös. En ymmärrä, eikö sinkkunaisia ole tarjolla, vai mistä on kysymys? Halutaan kilpailla aviomiehen kanssa?
Syön tukevia aterioita, luen Tulvalehdestä ohjeita parisuhteeseen. Pidän villavaatteista ja pitkistä neuleista, maastosaappaista. Keskustellaan johdollani parisuhteemme tilasta, rooleista ja tehtävistä joita tasaamme.
Ap voisi esittää kysymyksen myös keski-ikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niitä yhdyntöjä"
Laittaudun niin, että se kiehtoo miehen silmää.
Suomalainen nainen/mies ei nyt vaan ole yleensä kovin haluttava silleen, koska geenit jne..
En jaksa enää yrittää sillä turhaa se on, joka kerran kun meillä tuntuu menevän tosi hyvin niin mies tekee jotain typerää ettei vain liian hyvin menisi.
Botox, rasvaimu, silikonit , tehotreenit päivittäin - no ei kuitenkaan. Totuus on, että minua ei haittaa yhtään, vaikkei minua haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntöjä?
Kirjoitin yhdyntöjä, ettei keskustelu siirry toiseen osioon... Ap
Sinä päivänä kun ei tarvinnut enää sietää vieraitten miesten lähestymisyrityksiä ulkona liikkuessa korkkasin pullon skumppaa. Olin siis virallisesti astunut miesten silmissä ei-haluttavien, harmaitten keski-ikäisten naisten joukkoon. Oi iloa!
Oma ukko tossa vielä pyörii jaloissa enkä usko siitä minnekään vapaaehtoisesti lähtevän. Sen verran laiska on 😂 Sitäpaitsi vaikka se yllättäisi ja lähtisi toisen matkaan ei mulla elämänlaatu ainakaan huonontuisi. Uutta ukkoa en enää huolisi vaivoikseni.
Toisen halua ei voi pakottaa.