Tatskaajat, oletteko miettineet että kuinka rumia ne tatskanne on sitten vanhana?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskaaja=henkilö joka TEKEE kuvia. Hänellä ei välttämättä ole tatuointia.
Opetellaan termit oikein ensin.
Kyllä henkilöstä joka ottaa paljon tatuointeja voi myös käyttää sanaa tatskaaja.
Ei vaan TATSKATTU: Tatskaaja on tatuoija kuten lääkäri on lääkäri.
Pesin eilen äitiäni. Selkä oli täynnä rasvaluomia ja iho roikkui löysänä. Märät ohentuneet hiukset paljastivat päänahan lähes kokonaan. Rakas äiti on muttei näkyä voinut hyvällä tahdollakaan kauniiiksi sanoa. Kukaan 80v ei ole alasti viehättävä,on nahkaa koristeltu taikka ei ole.
Tatuointi pitäisi ottaa sellaseen paikkaan,jossa iho ei löysty vanhemmiten ja kuvan saa myös piiloon kuten alaselkä tai nilkka, Käsivarsien kuvat ovat aika karuja kun allit alkaa lepattaa tai kaulatatuoinnit,kun kollageeni katoaa ja muodostuu heltta.
Siinä vaiheessa kun en muista enää läheisiäni, paskon vaippohin enkä saa enää ilmentää persoonaani koruin tai hiustyylein,tatuoinnit ovat muisto siitä kuka olin. Ne ovat myös ainoa asia jonka saan krematorion uuniin mukaan.
Tämän vappunaamarin kanssa sillä ei ole mitään merkitystä.
Termit kannattaa opetella,
tatuoitu, henkilö jolla on niitä,
tatuoija, henkilö joka niitä tekee.
M58
Olen vasta 60. Katotaan sitten vanhana kaduttaako.
Milloin olen tarpeeksi vanha? Minulla on 25 vuotta sitten otettuja tatuointeja, ja toistaiseksi ne ovat pysyneet kauniina. N65
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Sössön sössön, homekorva. Tervetuloa 2000-luvulle. Tatuoinnit ovat valtavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Sössön sössön, homekorva. Tervetuloa 2000-luvulle. Tatuoinnit ovat valtavirtaa.
No eivät kyllä ole.
Tuskin näytän kauniilta vanhana, kun olin ruma nuorenakin. Vielä näin 40v ei ole tatuointeja, mutta ei ne varmastikaan kokonaisuutta pahenna jos joskus vielä niitä hankin.
Vierailija kirjoitti:
50luku soitti ja haluaa ennakkoluulonsa takasin.
ps. Tiesitkö,että naiset voi muuten käydä töissä!!
Niin no eiköhän vanhana kurtistu myös kehosta kaikki muukin kun vain se tatska. Yllätys olisi,jos muuten roikkuva ja ryppyinen olen ja tatska loistaa kauniina.
Milloin on liian vanha? '
T. 51 v muija joka eilen haki viidennentoista kuvansa. Lopetan sitten kun arkun kansi suljetaan.
Niin mitä ne tatuoinnit vanhan ihmisen iholla haittaa?? Usein palelevat eli vaatteet todennäköisesti pidetään päällä.
Kun hoitaa työkseen vanhuksia, on jotenkin vaikeaa ymmärtää tätä pohdintaa, että miltä ne vanhana näyttävät. Aika lailla ihan sama siinä vaiheessa, miltä iho näyttää. Jos kasvoihin on tullut otettua tatuointi, johon kyllästyy niin eiköhän sen saa laserilla tms pois?
T. Hoitaja, jolla ei ole itsellään tatuointeja, koska en yhtään tiedä minkä kuvan ottaisin.