suomalaisten naisten etuoikeudentunto ja parisuhdepakotus
Olen 41-vuotias mies. Noin viisi vuotta sitten olin aktiivisesti tinderissä. Huomasin miten suomalaiset naiset olivat jo heti alussa todella ilottomia, tylsiä, ahdistavia ja painostavia. Kenelläkään ei ollut sellainen treffailumentaliteetti, vaan enempi gestapo-tyylinen linja. Olivat todella rikkinäisiä, ja tahtoivat nopealla sykkeellä vakavan suhteen ja lapsia. Tosin seksiä ei kuulemma halunneet heti, koska ns. "olivat tosissaan". No, kuten arvata saattoi, toisia treffejä ei tullut. Yksikin jatkoi viesteillä painostamista, kuinka halusi parisuhteen, joten jouduin estämään hänet. Viikko sen jälkeen, tapasin kivan ulkomaalaisen naisen, jonka kanssa heti ekoilla treffeillä oli kivaa ja päädyttiin mun luo yöksi. Siitä alkoi usean vuoden suhde ja saatiin lapsi.
Usean eri ulkomaalaisen ja suomalaisen naisen kanssa seurustelleena ero on selkeä. Ulkomaalainen nainen saa miehen olemalla oma itsensä, kiva, mukava ja huomioonottava. Suomalainen nainen taas yrittä saada miestä pakottamalla, valittamalla, vaatimalla ja painostamalla.
Kumman luulette tehoavan paremmin?
Kommentit (46)
Kuulostat rasittavalta luuserilta. Kivojakin suomalaisia miehiä on, joten säästä kaikkien aikaa ja pysy valitsemallasi linjalla, eli ulkkiksissa.
Kannattaa sitten muistaa että todella moni nainen ei ole Tinderissä, ja niistäkin jotka ovat, näet vain osan. Nuo sovellukset jakavat ihmiset jonkinlaisiin tasoihin, eli ennen kun alkaa yleistämään Tinder-kokemuksen perusteella kaikkia naisia samanlaisiksi, kannattaa miettiä millainen se oma profiili olikaan.
Eli tästä voimme päätellä että suomalainen nainen on rehellisempi ja feikkaa vähemmän kuin ulkomaalainen nainen? Tämä on toki kulttuurillista enkä syyllistä ulkomaalaisia. Onhan suomalainen muutenkin tunnettu rehellisyydestään maailmalla, ihan naiiviuteen saakka.
Oikea kysymys on, miksi syytät suominaisia erostasi? Päätelmä, olisit sittenkin halunnut suominaisen, mutta et vain riittänyt suominaisille. Nyt harmittaa kun et kelvannut muunmaalaisellekaan. Ainut yhteinen nimittäjä tässä olet sinä, joten kohdennapa palautteesi oikein. Itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Suomalaiset ilottomat naiset suuttuivat kun joku sanoi heitä ilottomaksi ja näyttävät pitkällä ketjulla että se pitää täysin paikkansa 🤣
Mitä tässä nyt haetaan? Miehet haluavat parisuhteensa olevan romanttista komediaa, kuten hollywoodleffoissa? Kevyen yksinkertainen, kaunis ja hauska nainen ilottelee miehen kanssa vällyjen välissä huolettomasti kotiinsa aktin jälkeen liihotellen. Sitten aikansa iloteltuaan kevyen hauskasti huomataan kuinka rakastetaan ja kevyen huolettomasti ilman syvempiä aiheita iloisesti perustetaan perhe. Leffa loppuu siihen.
Minun mielestäni suomalaiset naiset ovat katkeria, koska he pääsivät kuskin paikalle yhteiskunnassa, mutta se johtikin sitten avioeroon, rikkinäiseen yhteiskuntaan ja huonoon elämään. Suomi on naisvetoinen yhteiskunta.
Ketju täynnä suomalaisia ilottomia naisia. Ja kohta ne painaa ilottomasti tälle alapeukkua 🤣 lol