Haluan seksiä mutta en usko löytäväni sopivaa miestä
Ei siis mikään valitus että taivaasta pitäisi minulle tipahtaa fantasiamies tai että miehissä olisi mitään vikaa kun eivät toiveisiini sovi.
Enemmän vain henkilökohtainen tuskailu, kun olen sen verran sosiaalisessa elämässä estynyt ja yksin ettei minulla edes ole ketään kaveria tai ystävää jolle tällaisesta voisi avautua.
Haluaisin siis seksiä ja minulla oli vuosien ajan tosi hyvä, aivan täydellinen vakipano jonka kanssa homma alkoi ystävyydestä (tunnettiin vuosien ajan! ennen seksiä). Mies olisi aina halunnut enemmän, minä en. Ei siis pelkästään parisuhdetta vaikka myönsi että senkin mielellään, mutta yleensäkin enemmän että hengaillaan yhdessä. Itse olisin preferoinut että mies tulee vara-avaimilla illalla käymään, pannaan kunnolla ja lähtee helevettiin. Ei esim. koskaan nukuttu yhdessä vaikka välimatkaa oli välillä 50km :')
Tämä mainio järjestely loppui kun muutin lopulta niin kauas (toiselle puolen maata) ettei järjestely enää olisi millään toiminut. En erinäisistä syistä halua parisuhdetta enkä pysty sellaiseen. Yritin etsiä netistä seuraa joku aika sitten mutta se oli aivan hirveä työmaa ja siitä jäi käteen vain kokemus että miehet valehtelee ja haluaa kuitenkin parisuhteen. Ne siis jotka saa karsittua sieltä muista asioista valehtelevien ja surkeiden joukosta. Ja aina lähes päivittäin joku avohoitoukko tulee myös oksentamaan naisvihaa päälle, hah.
Olen syrjäytynyt. Sairaseläke + hyvin pieniä sivutuloja jotka tienaan etänä, ei mitään harrastuksia missä kohtaisi ihmisiä.
Miesmakuni on hyvin spesifi ja niin on seksuaaliset mieltymyksenikin. Enkä itse ole kummoisen näköinen, nuori tai sängyssä rohkea sillä tavalla mistä miehet keskimäärin tykkää. Mieltymykseni eivät myöskään istu mihinkään bdsm-meininkiin kovin hyvin.
Olisi kiva kun voisi tilata vaan sopivan miehen panemaan edes kerran viikossa kunnolla ja käskyttää tekemään mitä toivon, mutta suomen mieshuoratarjonnassa ei ole minua miellyttäviä ja olen liian köyhä :D
Ja ennen kuin joku alistujamies innostuu sanasta "käskyttää" niin ei, en ole domina enkä mikään sellainen seksileidi joka käskyttää miehen tuottamaan nautintoa itselleni.
Kiitos ja kumarrus, varmaan kärvistelen yksin kunnes wanhuus ehkä tuo helpotuksen. Vaikka sukulaisrouvien perusteella meillä jatkuu kyllä seksihurjastelu kuuteenkymppiin vähintään, huoh.
Kommentit (4)
Seksirobotti voisi olla ratkaisu. Saat vertaistasi seuraa.
AlastonSuomessa on paljon tyyppejä jotka hakee vain seksiä. Monet etsii juurikin vakipanoja ilman parisuhdetta.
Ei muuta kuin Tinderiin haku päälle, vaikka kuvaton, mutta kuvaile nyt itsesi ja halusi sitten profiilissa riittävän tarkasti, ettei mene aikaa hukkaan sinulta ja toiselta, turhaan "chattäilyyn".
Ps. Itse vähän vastaavassa tilanteessa ja tänään ekat mahdolliset seksitreffit tiedossa
AV. Mittoja ja paikkakunta. Ja mikä väri?