Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tarjota omakotitalosta maalla?

Vierailija
05.04.2025 |

Siitä pyydetään 179 tuhatta... Ollut myynnissä varmaan lähemmäs vuoden. Suht elinvoimaisen kaupunkiin 15 km matkaa, siellä lähimmät palvelut. Talo ja tontti on iso, mutta talo pitäisi remontoida perusteellisesti tähän päivään. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta on kerrottu ilmoituksessa. Persaukiset älköön vaivautuko.

Et ole tainnut tehdä asuntokauppoja ikinä. Pyydetty hinta on vasta se, josta lähdetään tinkimään alaspäin.

Höpö höpö. Jokainen myyjä määrittelee hinnan itse. Mä olen myynyt kolme omakotitaloa ja tinkivaraa ei ole ollut. Hinta on laitettu heti kohdilleen, ja kaupat on saanut se joka ensimmäisenä tuon summan maksaa. Nopeat kaupat on olleet.

Vierailija
42/44 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut tehdä asuntokauppoja ikinä. Pyydetty hinta on vasta se, josta lähdetään tinkimään alaspäin.

Höpö höpö. Jokainen myyjä määrittelee hinnan itse. Mä olen myynyt kolme omakotitaloa ja tinkivaraa ei ole ollut. Hinta on laitettu heti kohdilleen, ja kaupat on saanut se joka ensimmäisenä tuon summan maksaa. Nopeat kaupat on olleet.

Tämä on hyvä kunhan on realistinen hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä kunhan on realistinen hinta.

Tietenkin on realistinen hinta. Eihän siinä muuten mitään järkeä olisi.

Vierailija
44/44 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maalla".

Ei ole vain yhtä isoa maaseutua. Missä päin Suomea, mikä isompi kaupunki lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän