Oletko tehnyt unelmakarttaa? Ovatko toteutuneet?
Kommentit (30)
On kaikki toteutuneet, jopa ylikin.
5-10 vuotta meni.
Ei ole aikaa unelmoida kun käy töissä.
No ei. Ehkä jotain pienempiä tai muuta. Jo nuorena halusin maalta pienen talon ja järvi lähellä. Aika mahdoton yhtälö. Tai ulkomailla rauhallinen alue ja vesi.
Itäraja Uralille, siinäpä unelmakartta. Ei olla vielä toteutettu
No, siellä oli koira ja sen sain. Sen rotuisena ja värisenä kuin ajattelin. Muut unelmat eivät ole toteutuneet (vielä).
Olin eräällä kurssilla ja siellä piti tehdä unelmakartta. Eräs kurssilaisista kirosi ja sanoi tehneensä näitä ihan tarpeeksi. Häntä ei sitten näkynytkään enää. Minustakin koko homma vaikutti joltain teini-ikäisten askartelulta.
Olen tehnyt, viimeksi viime kesänä, on tälläkin hetkellä olohuoneen seinällä kiinni. Asiat alkoivat toteutua noin kuukauden sisällä.
Tässähän ei siis ole mitään sen kummempaa magiaa, jenkkiläiset puhuu nimellä vision board. Eli kuvan muotoon tehty suunnitelma omasta tulevaisuudesta. Sen kun jatkuvasti pitää mielessä, alkaa asioitakin vähitellen tapahtua. Huomaamattaan alkaa tehdä valintoja ja ratkaisuja mitkä tukee tavoitteiden toteutumista.
Olen. Ei ole mikään toteutunut. Ehkä 3v sit
En ole tehnyt unelmakarttaa. Mutta kaikki suuret pitkäaikaiset unelmani olen toteuttanut nyt viiden vuoden sisällä. Isoja elämänmuutoksia. Olen siitä tosi onnellinen 😊
Tein joskus 12v sitten, kaikki toteutuneet.
Ei ole unelmia, on tavoitteita ja suunnitelmia.
Teen joka uusi vuosi sellasen ns mind mapin tuleville haaveille
No ei todellakaan ole toteutunut. Ihmeitä ei tapahdu
Vierailija kirjoitti:
Olin eräällä kurssilla ja siellä piti tehdä unelmakartta. Eräs kurssilaisista kirosi ja sanoi tehneensä näitä ihan tarpeeksi. Häntä ei sitten näkynytkään enää. Minustakin koko homma vaikutti joltain teini-ikäisten askartelulta.
Sitä se onkin
Jos mä laitan unelmakarttaan että mun unelma on lotota kerran ja voittaa heti 50 miljoonaa niin tapahtuuko sitten niin?? Teen heti kymmenen unelmakarttaa jos noin tehokas on
Jouduin liikuntavamman takia kuntoutukseen, jossa tehtiin toimintaterapeutin innoittamana sellainen unelmakartta,Tein sellaisen joka sijoittui Pohjois-Amerikkaan, tietylle alueelle.
Kumma kyllä tämä unelma toteutui täsmällisenä vajaan vuoden sisällä.
Ja hauskinta oli, että kun olin vielä Suomessa valmistelemassa matkaani, tapasin sattumalta juuri tuon kuntoutuskurssini toimintaterapeutin ja sain kiittää häntä ja kertoa hänelle kuinka hyvin unelmakartta toteutui.
Iha samaa paskaa kun manifestointi, noitien jutut sun muut.
Up