Paskapuhetta, ettei naisia muka kiinnosta lihaksikas mies
Nuorena en saanut mitään huomiota naisilta. Ei niin minkäänlaista.
Reilu 30-vuotiaana aloitin treenaamaan. Minulla oli pitkään mielikuva, että liikunta on vain supersosiaalisten ihmisten joukkueurheilua.
Kunnes löysin punttisalin. Nyt 38-vuotiaana on hartiat leveät kuin ladonovi, olkapäät pyöreät ja hauis kiristää paitaa.
En ole koskaan saanut näin paljon huomiota naisilta. Söpöä katsoa kun parikymppisetkin naiset kihertelevät kuin kissat.
Nyt olen vielä sairaalassa töissä insinöörinä. Viimeisen parin vuoden aikana on kymmenet hoitsunaiset saaneet kyytiä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sulla otanta olla sen verran minimaalista ettei kauheasti kannattais huudella julistelemassa kaikkien naisten mieltymyksistä..
Ja taas suuhengittätason kommentti naiselta. Mitä väliä sillä on tykkääkö IHAN JOKA IKINEN NAINEN vai ei, kun olennaista miehen kannalta on se, että kun treenaa itsensä kuntoon, niin niitä kiinnostuneita naisia on ihan eri tavalla kuin aiemmin. Et sä Ritva-kulta mikään tämän elämän päähahmo ole, joten juuri sun kiinnostuksella ei ole paskankaan väliä.
No mitä ihmettä sä meille ritvoille täällä sitten asiasta keuhkoat? Mee sinne salille vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No bodaria en halua, mutta hyväkroppaisen kyllä kiitos.
Palstaukkeleilla ja pojuilla menee asiat vähän sekaisin. Suurin osa naisista ei pidä mistään superpumpatuista miehistä(steroideilla tai ilman) ja nämä ovat yleensä muutenkin homoja. Naiset pitävät sopivan timmeistä kropista, tai vähän jopa vatsakkaasta mutta voimakkaasta mieskropasta. Sellainen mikä saadaan esim fyysisen työn avulla eikä tietsikan edessa istumalla.
Tai vielä paremmin salilla. Superpumpattuja miehiä ilman hormoneja ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kiinnosta pumpatut muskelimiehet, ällöttää pikemminkin.
Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭
Ällöttää jokainen joka vaikuttaa siltä, että aikansa kuluu omia lihaksiaan pähkäillen ja ihastellen ja vielä tunkee johonkin kalenteriin bimbojen kuolattavaksi. 🤮
Ei ällötä, vaan kostuttaa pimpin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taas on tykätty kuvista, ei menty niiden kanssa naimisiin. Tajuatko edes, mitä eroa noilla on?"
Tajuan, mutta sinä et tajua. On lukematon määrä eri syitä mennä jonkun kanssa naimisiin, mutta nyt oli kyse siitä, että tykkäävätkö naiset lihaksista vai ei. Tutkimuksessa 160/160 tykkäsi vahvemman näköisistä miehistä, joten kun te simppelit tädit täällä lässytätte naisten miesmaun olevan niin hurrrrjan yksilöllinen, niin osoitatte vain sen kuinka hyödytöntä on kysellä naisilta neuvoja näistä asioista.
Miksei tulos sitten heijastu arkeen? Olen varmasti keskimääräistä vahvemman näköinen, mutta naiset lähes poikkeuksetta kiinnostuvat ennemmin fyysisesti vähemmän vahvoista kavereistani.
Kyllä se heijastuu väestötasolla. Yksittäisellä tasolla välttämättä ei, koska sulla voi olla jotain niin luotaantyöntäviä ominaisuuksia, ettei siinä pari kiloa lihasta paljon vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa seksiin.
Ei kelpaa. Siinä tarvitaan aivot.
Ei vaan penis. Nyt ei puhuttu sinun sooloseksisessioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään salispedet. N34
Nimenomaan ne kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Taas on tykätty kuvista, ei menty niiden kanssa naimisiin. Tajuatko edes, mitä eroa noilla on?"
Tajuan, mutta sinä et tajua. On lukematon määrä eri syitä mennä jonkun kanssa naimisiin, mutta nyt oli kyse siitä, että tykkäävätkö naiset lihaksista vai ei. Tutkimuksessa 160/160 tykkäsi vahvemman näköisistä miehistä, joten kun te simppelit tädit täällä lässytätte naisten miesmaun olevan niin hurrrrjan yksilöllinen, niin osoitatte vain sen kuinka hyödytöntä on kysellä naisilta neuvoja näistä asioista.
Miksei tulos sitten heijastu arkeen? Olen varmasti keskimääräistä vahvemman näköinen, mutta naiset lähes poikkeuksetta kiinnostuvat ennemmin fyysisesti vähemmän vahvoista kavereistani.
Kyllä se heijastuu väestötasolla. Yksittäisellä tasolla välttämättä ei, koska su
Ongelma on varmaan se, että salimakeiluun yhdistyy usein niitä luotaantyöntäviä luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muscular young men are likely to have more sex partners than their less-chiselled peers, researchers at the University of California Los Angeles said on Monday.
The Reuters Daily Briefing newsletter provides all the news you need to start your day. Sign up here.
Their study, published in the Personality and Social Psychology Bulletin, suggests muscles in men are akin to elaborate tail feathers in male peacocks: They attract females looking for a virile mate.
"Women are predisposed to prefer muscularity in men," said study author David Frederick of UCLA.
Juuust, mutta mammat tietää paremmin.
Et voi olla niin yksinkertainen, että kuvittelet kaikilla naisilla olevan samanlainen miesmaku. Vai oletko?
Et voi olla niin yksinkertainen, että et ymmärrä ihan selkokielisesti selitettyä asiaa. Vai oletko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kiinnosta pumpatut muskelimiehet, ällöttää pikemminkin.
Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭
Tämä on just tätä. Ei varmaan kukaan niitä palomieskalenterin lihaksikkaita miehiä pidä ällöttävinä. Naiset aina tekevät eri juttuja mitä puhuvat.
Miehet ne niitä palomiehiä enemmän katselee ja heistä haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Osaa kiinnostaa. Minua ei. Tykkään jäntevistä hoikista miehistä.
Eli salilla treenaavista.
Mä hyppään kyllä kaikki salispedet yli. Sellainen timmi ja hoikka ja menevä mies on mun makuun. Hikiset möhkäleet ei kiinnosta yhtään. Mutta makuja ja makeja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se heijastuu väestötasolla. Yksittäisellä tasolla välttämättä ei, koska su
Eikö 160/160 ole aika voimakas evidenssi? Jos tavallisella kouluttautuneella ja työssäkäyvällä miehellä on niin luotaantyöntäviä ominaisuuksia, että ne kääntävät tuloksen päinvastaiseksi, niin kuinka luotettavana tutkimusta voidaan pitää?
Ei viddu mikä jankkaaja.
Monet sanoo että ei pidä ap.:een sanomasta miestyypistä. Joku tulee sanomaan että todellakin tykkää jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla niin että joitain naisia kiinnostaa ja joitain ei?
Kuinka hyvin ymmärrät todennäköisyyksiä? Jos tutkimuksessa 160/160 viehättyy vahvemmista, niin kuinka yleistä arvioisit vaikka ihan lonkalta heitettynä sen vahvemmista miehistä viehättymisen olevan?
Ja jos 160/160 miehistä viehättyy isoista rinnoista ja minä olen pienirintainen ja niin on moni ystävistänikin ja olemme kaikki parisuhteissa ja rakastettuja, niin mitä siitä pitäisi ajatella?
Hyvä esimerkki, sillä miehistä ei 100 % viehäty isoista rinnoista enemmän kuin pienistä. Tutkittu asia. On vaikeaa löytää naisista sellaista fyysistä ominaisuutta, joka olisi yhtä laajasti miehiä viehättävä kun miesten lihaksikkuus (ja pituus) on naisia viehättävä. Useimmat ihmiset menevät naimisiin elämänsä aikana. Kuinka moni heistä on oikeasti rakastettu? Se on sitten toinen asia. Avioerotilastot ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kiinnostaa. Minua ei. Tykkään jäntevistä hoikista miehistä.
Eli salilla treenaavista.
Pallopeleillä, juoksulla ja vaeltelulla saa mun mielestä ihannekropan, niin mies kuin nainenkin.
Ei ole väliä käykö mies salilla vai ei. Minun mies ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla niin että joitain naisia kiinnostaa ja joitain ei?
Kuinka hyvin ymmärrät todennäköisyyksiä? Jos tutkimuksessa 160/160 viehättyy vahvemmista, niin kuinka yleistä arvioisit vaikka ihan lonkalta heitettynä sen vahvemmista miehistä viehättymisen olevan?
Ja jos 160/160 miehistä viehättyy isoista rinnoista ja minä olen pienirintainen ja niin on moni ystävistänikin ja olemme kaikki parisuhteissa ja rakastettuja, niin mitä siitä pitäisi ajatella?
Hyvä esimerkki, sillä miehistä ei 100 % viehäty isoista rinnoista enemmän kuin pienistä. Tutkittu asia. On vaikeaa löytää naisista sellaista fyysistä ominaisuutta, joka olisi yhtä laajasti miehiä viehättävä kun miesten lihaksikkuus (ja pituus) on naisia viehättävä. Us
Rakkaus ei välttämättä ole ikuista, mutta se ei tarkoita etteikö sitä olisi.
160/160 miehet viehättyy 23-vuotiaista. Mutta rakastavat kaikenikäisiä naisia. Tämä on ainoa tilasto, jolla on väliä.
"Eikö 160/160 ole aika voimakas evidenssi? Jos tavallisella kouluttautuneella ja työssäkäyvällä miehellä on niin luotaantyöntäviä ominaisuuksia, että ne kääntävät tuloksen päinvastaiseksi, niin kuinka luotettavana tutkimusta voidaan pitää?"
Erittäin luotettavana. Kaikki viittaa siihen, että vika on sinussa, ei tutkimuksessa, ei naisissa, vaan sinussa.
160/160 miehet viehättyy 23-vuotiaista. Mutta rakastavat kaikenikäisiä naisia. Tämä on ainoa tilasto, jolla on väliä.
Olen eri mieltä. Ikä on tekijä, jota ei voi muuttaa. Lihaksikkuuden voi muuttaa. Tämä on se hienoin asia. Ominaisuus, joka on järjestelmällisesti naisten mieleen, tekee miehestä fyysisesti ja henkisesti terveemmän ja vahvemman, ja jonka saavuttaminen on vain itsestä kiinni.
Ihanaa salimakea, tarkoitin.