Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskapuhetta, ettei naisia muka kiinnosta lihaksikas mies

Vierailija
05.04.2025 |

Nuorena en saanut mitään huomiota naisilta. Ei niin minkäänlaista.

Reilu 30-vuotiaana aloitin treenaamaan. Minulla oli pitkään mielikuva, että liikunta on vain supersosiaalisten ihmisten joukkueurheilua. 

Kunnes löysin punttisalin. Nyt 38-vuotiaana on hartiat leveät kuin ladonovi, olkapäät pyöreät ja hauis kiristää paitaa.

En ole koskaan saanut näin paljon huomiota naisilta. Söpöä katsoa kun parikymppisetkin naiset kihertelevät kuin kissat.

Nyt olen vielä sairaalassa töissä insinöörinä. Viimeisen parin vuoden aikana on kymmenet hoitsunaiset saaneet kyytiä.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/160 miehet viehättyy 23-vuotiaista. Mutta rakastavat kaikenikäisiä naisia. Tämä on ainoa tilasto, jolla on väliä.

Olen eri mieltä. Ikä on tekijä, jota ei voi muuttaa. Lihaksikkuuden voi muuttaa. Tämä on se hienoin asia. Ominaisuus, joka on järjestelmällisesti naisten mieleen, tekee miehestä fyysisesti ja henkisesti terveemmän ja vahvemman, ja jonka saavuttaminen on vain itsestä kiinni.

Jokainen kai tykkää, että ihminen on terve ja vahva, mikä ei vaadi salilla käyntiä. Mutta silti sairaat, vanhat, hauraat ja vammaiset löytävät kumppanin. Sellaista se rakkaus on. Hyvä toki pitää kunnostaan huolta tavalla, josta itse myös nauttii. Luonto ja ulkoilma tuovat mielenterveydelle paljon hyviä vaikutuksia myös. Kukaan ei tarvitse salia ollakseen terve ja vahva ja kaunis.

Vierailija
102/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa kiinnostaa. Minua ei. Tykkään jäntevistä hoikista miehistä. 

Eli salilla treenaavista.

Pallopeleillä, juoksulla ja vaeltelulla saa mun mielestä ihannekropan, niin mies kuin nainenkin.

Mitä nyt teen ku mulla ihan työmatkakävely, työ ja ruokavalio jäntevöittää lihaksia  😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kiinnosta pumpatut muskelimiehet, ällöttää pikemminkin.

Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭

Teille miehille se pumpattu mies tarkoittaa jotain bodaria, jota te itse ihailette, ei suurin osa naisista. Kyllä nuo palomiehet ovat treenanneet ihan toimintakyvyn takia, ei lihasten takia, ja sellaisilla se lihaksisto on ihan erilainen. Saattaapi olla jopa läskiä. 

Vierailija
104/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tämmöisiä. Aina pitää syyllinen asioihin löytyä ulkopuolelta, itse ei oteta vastuuta mistään. Oli se sitten työttömyys, naisettomuus tai se bodarikroppa. Ja aina syyllinen on nainen. 

Vierailija
105/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi et naiset on yksilöitä.

Terv: Mua ei mitkään lihaksikkaat kiinnosta, tykkään hintelöistä, ns "nörtihtävistä" miehistä.

Sellaisen  myös nain.

Vierailija
106/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan useimpien mielipide.

No jaa. Vaikkei kovin kiinnostakaan, niin mieluummin katselen lihaksikasta kuin löysäryhtistä tyyppiä, jonka se jalkapallo on siinä housun vyötärön yläpuolella.

Kyydin antajat on sitten oma lukunsa. Semmoset ei kiinnosta. Herrasmiehet kiinnostaa.

Vierailija
107/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niin. Mikään ei ole niin kuumaa kuin yännämiehen ROID RAGE ;PPPPP 

Paranoid Steroid sexiwauuu

Vierailija
108/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa harvinaisen oksettava kirjoitus. 

Mikään ei ole niin viehättävää, kuin laihuus. Myös miehellä.

Vierailija
109/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testomän is that you. Brofist

Vierailija
110/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh yeaaaah ah ah mmmmh aaaaahhhh fck yeeaaaaahhh

Vierailija
111/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭

Palomieskalenteri? Ei kiitos.

Todellakin kyllä kiitos.

Sinä voit toki sellaisen hankkia :)

Vierailija
112/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tämmöisiä. Aina pitää syyllinen asioihin löytyä ulkopuolelta, itse ei oteta vastuuta mistään. Oli se sitten työttömyys, naisettomuus tai se bodarikroppa. Ja aina syyllinen on nainen. 

Näin juuri. Miehet itse ihailevat niitä kehonrakentajia ja lihaksia, eivät naiset. Myöntäkää vaan reilusti, että haluatte ne lihakset itsenne ka toisten miesten ihailun takia. 

Vierailija
113/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi et naiset on yksilöitä.

Terv: Mua ei mitkään lihaksikkaat kiinnosta, tykkään hintelöistä, ns "nörtihtävistä" miehistä.

Sellaisen  myös nain.

Miehille naiset aina ovat tammalauma, joka käyttäytyy ja ajattelee samalla tavalla. Miehet itse puolestaan ovat yksilöitä.

Vierailija
114/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa kiinnostaa. Minua ei. Tykkään jäntevistä hoikista miehistä. 

Eli salilla treenaavista.

Pallopeleillä, juoksulla ja vaeltelulla saa mun mielestä ihannekropan, niin mies kuin nainenkin.

Mitä nyt teen ku mulla ihan työmatkakävely, työ ja ruokavalio jäntevöittää lihaksia  😢

Ole siihen tyytyväinen.

Vierailija
115/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on yksi tuhannenmulkun Maija häntä kiinnostaa sinun suuret rumat lihakset,mahdat olla vanhuksena näky kun lihakset katoaa ja iho roikkuu.

Vierailija
116/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ketjuissa jotka edes etäisesti vihjaavat että narsistiprinsessa saattaisi olla hiukan pinnallinen, kaikuu kolina kun sekalaiset valheet kompuroivat toisiinsa. Ei riitä narsistiprinsessojen äly yhdenmukaiseen valehteluun. Ristiin menevät valheet vain törmäilevät toisiinsa!

Vierailija
117/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ne lihaksikkaat hyväkuntoiset miehetkään mitään pyylevää naista huoli."

Niin? Jokainen saa "huolia", mitä tykkää. Eikä mua liikuta, jos ällötän jotain ällöttävää salimakea.

Ihanaa salimakea, tarkoitin.

Ei sun tarvitse väkisin yrittää vetää kaikkia mukaan muskelimiesten ihailuun, ihan rohkeasti vain myönnät itsellesi, kuinka ne sua kutkuttaa :)

Vierailija
118/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä nyt puhuta ja sellaisia on todella vähän. Lihaksikas se teidän muijien kuolaama Jeremy Allen Whitekin on!

Vierailija
119/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo teidän muijien loputon halu maalata musta valkoiseksi 🤣

Vierailija
120/168 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa harvinaisen oksettava kirjoitus. 

Mikään ei ole niin viehättävää, kuin laihuus. Myös miehellä.