Paskapuhetta, ettei naisia muka kiinnosta lihaksikas mies
Nuorena en saanut mitään huomiota naisilta. Ei niin minkäänlaista.
Reilu 30-vuotiaana aloitin treenaamaan. Minulla oli pitkään mielikuva, että liikunta on vain supersosiaalisten ihmisten joukkueurheilua.
Kunnes löysin punttisalin. Nyt 38-vuotiaana on hartiat leveät kuin ladonovi, olkapäät pyöreät ja hauis kiristää paitaa.
En ole koskaan saanut näin paljon huomiota naisilta. Söpöä katsoa kun parikymppisetkin naiset kihertelevät kuin kissat.
Nyt olen vielä sairaalassa töissä insinöörinä. Viimeisen parin vuoden aikana on kymmenet hoitsunaiset saaneet kyytiä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa kiinnostaa. Minua ei. Tykkään jäntevistä hoikista miehistä.
Jäntevyys yleisesti ottaen tarkoittaa lihaksikkuutta ja alhaista rasvaprosenttia. :D
Voi teitä mammoja. "Lihaksikas" ei edelleenkään tarkoita jotain steroideja vetävää hirviötä. Sinä tykkäät lihaksista, kuten kaikki naiset tykkäävät.
Joillakin niitä lihaksia tuppaa olemaan ilman salia. Moni luulee minunkin käyvän salilla ja en käy. Minulla on kiinteät lihakset!
Minä nyt vaan rakastuin mieheni silmiin, muu tuli mukana.
Vierailija kirjoitti:
No minun miehellä peruslihaksikas kroppa, työssä hankittu. On vähän ukkoutunukki vuosikymmenten aikana. En ole koskaan ollu kiinnostunu lihaskimpuista. Jääkiekkoilijoilla aika leveä per-se.
N56
Haha kuin että Persu lihas eli makkaralla ja kaljalla hankittu etu pötsi ." Tää on vaan lihasta , uskokaa jo"
"Taas on tykätty kuvista, ei menty niiden kanssa naimisiin. Tajuatko edes, mitä eroa noilla on?"
Tajuan, mutta sinä et tajua. On lukematon määrä eri syitä mennä jonkun kanssa naimisiin, mutta nyt oli kyse siitä, että tykkäävätkö naiset lihaksista vai ei. Tutkimuksessa 160/160 tykkäsi vahvemman näköisistä miehistä, joten kun te simppelit tädit täällä lässytätte naisten miesmaun olevan niin hurrrrjan yksilöllinen, niin osoitatte vain sen kuinka hyödytöntä on kysellä naisilta neuvoja näistä asioista.
Voisko olla niin että joitain naisia kiinnostaa ja joitain ei?
Ei kaikkia nyt vaan kiinnosta. Vai meinaatko, että suurin osa saanut osakseen lihaksittoman miehen ku ei muuta saanut. Nyt on noussu kus hattuun!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin ymmärrät todennäköisyyksiä? Jos tutkimuksessa 160/160 viehättyy vahvemmista, niin kuinka yleistä arvioisit vaikka ihan lonkalta heitettynä sen vahvemmista miehistä viehättymisen olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun miehellä peruslihaksikas kroppa, työssä hankittu. On vähän ukkoutunukki vuosikymmenten aikana. En ole koskaan ollu kiinnostunu lihaskimpuista. Jääkiekkoilijoilla aika leveä per-se.
N56
Haha kuin että Persu lihas eli makkaralla ja kaljalla hankittu etu pötsi ." Tää on vaan lihasta , uskokaa jo"
Voi reppanaa<3
Taitaa sulla otanta olla sen verran minimaalista ettei kauheasti kannattais huudella julistelemassa kaikkien naisten mieltymyksistä..
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kiinnosta pumpatut muskelimiehet, ällöttää pikemminkin.
Kyllä todellakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sulla otanta olla sen verran minimaalista ettei kauheasti kannattais huudella julistelemassa kaikkien naisten mieltymyksistä..
Ja taas suuhengittätason kommentti naiselta. Mitä väliä sillä on tykkääkö IHAN JOKA IKINEN NAINEN vai ei, kun olennaista miehen kannalta on se, että kun treenaa itsensä kuntoon, niin niitä kiinnostuneita naisia on ihan eri tavalla kuin aiemmin. Et sä Ritva-kulta mikään tämän elämän päähahmo ole, joten juuri sun kiinnostuksella ei ole paskankaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan useimpien mielipide.
Ei ole kenenkään mielipide. Tai sitten naiset eivät osaa käyttäytyä mielipiteidensä mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Meillä on kuri ja se kuri olen minä 💪🏿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭
Palomieskalenteri? Ei kiitos.
Todellakin kyllä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas suuhengittätason kommentti naiselta. Mitä väliä sillä on tykkääkö IHAN JOKA IKINEN NAINEN vai ei, kun olennaista miehen kannalta on se, että kun treenaa itsensä kuntoon, niin niitä kiinnostuneita naisia on ihan eri tavalla kuin aiemmin. Et sä Ritva-kulta mikään tämän elämän päähahmo ole, joten juuri sun kiinnostuksella ei ole paskankaan väliä.
Et sitten ton parempaan pystynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mittakaavalla pumpattu? Tarkoitatko että nämä palomieskalentereissa olevat paidattomat miehet myös ällöttää? Koska nämäkin herrat pumppailevat siellä salilla, vai luulitko että sitä paloletkua heiluttamalla ovat sellaiset lihakset kasvaneet? Ei kun joo, nehän ovat ne "työllä" kasvatetut lihakset 🤭
Tämä on just tätä. Ei varmaan kukaan niitä palomieskalenterin lihaksikkaita miehiä pidä ällöttävinä. Naiset aina tekevät eri juttuja mitä puhuvat.
Teininä taisin viimeksi haluta palomieskalenterin, nykyään ne ällöttää. Miesystäväni ei ole lihaskimppu vaan tavismies iskävartalolla ja olen ihan hulluna häneen.
Ei todellakaan ällötä, vaan kostuttaa pöksysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin ymmärrät todennäköisyyksiä? Jos tutkimuksessa 160/160 viehättyy vahvemmista, niin kuinka yleistä arvioisit vaikka ihan lonkalta heitettynä sen vahvemmista miehistä viehättymisen olevan?
Ja jos 160/160 miehistä viehättyy isoista rinnoista ja minä olen pienirintainen ja niin on moni ystävistänikin ja olemme kaikki parisuhteissa ja rakastettuja, niin mitä siitä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
"Taas on tykätty kuvista, ei menty niiden kanssa naimisiin. Tajuatko edes, mitä eroa noilla on?"
Tajuan, mutta sinä et tajua. On lukematon määrä eri syitä mennä jonkun kanssa naimisiin, mutta nyt oli kyse siitä, että tykkäävätkö naiset lihaksista vai ei. Tutkimuksessa 160/160 tykkäsi vahvemman näköisistä miehistä, joten kun te simppelit tädit täällä lässytätte naisten miesmaun olevan niin hurrrrjan yksilöllinen, niin osoitatte vain sen kuinka hyödytöntä on kysellä naisilta neuvoja näistä asioista.
Miksei tulos sitten heijastu arkeen? Olen varmasti keskimääräistä vahvemman näköinen, mutta naiset lähes poikkeuksetta kiinnostuvat ennemmin fyysisesti vähemmän vahvoista kavereistani.
Homot eivät ole nirsoja niin kuin naiset. Sama tai korkeampi libido jopa kuin heteromiehillä, joten panevat melkein mitä tahansa.