Millä taidoilla tienaisit 100 euroa jos oletetan, että sinulla ei ole yhtään rahaa käytettävänä?
Kuinka nopeasti arvioisit saavasi kasaan 100 euroa ja millä taidoilla? Et saa myydä kotoasi löytyvää tavaraa vaan joudut käyttämään omia taitojasi! :) Itse musisoidin kadulla ja laittaisin hatun maahan hiluja varten XD
Kommentit (167)
Antaisin nuorille neuvoja liittyen ruoanlaittoon.
Menisin maanantaina töihin tavalliseen tapaan ja tienaisin taidoillani sen 250 euroa veronalaista tuloa kuin joka ikisenä muunakin työpäivänä.
Ei aloittaja voi musisoida jos ei ole rahaa hankkia niitä välineitä/soittimia siihen musisointiin!
Vierailija kirjoitti:
Menisin käymään töissä
Ilman rahaa et pääse julkisiin, etä saa bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Rintoja vilauttamalla sais äkkiä ja enemmän rahaa kasaan.
Kyllä varmaan mutta onko tuo sinun mielestäsi joku taito? No ehkä naisten mielestä tällainenkin on korkeaa osaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin käymään töissä
Ja kävely ei tietenkään ole vaihtoehtojen joukossa? Tai jos asuu jossain kaukana, niin kaverilta kyydin kysyminen?
Itse asun kahden kilometrin päässä töistä. Kävelen sen alle 20 minuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle viikossa, tekemättä yhtään mitään. Vähintään tuo satku tippuu joka ainoa viikko osinkoina tilille. Miksi sinulle ei tule?
Koska yritykset maksaa osinkoa vain kerran vuodessa?
Löytyy viikottain ja kuukausittain maksavia osakkeita myös.
Eikö tässä ollut ajatuksena luoda tuo 100e tyhjästä, eli et voi ostaa yhtään osaketta, ellet ensin hanki rahaa jollain taidolla siihen ostamiseen, siitä tässä oli kyse!
Vierailija kirjoitti:
Antaisin homomiesten imeä kaluani. 100e olis nopeasti kasassa.
blaah miehet samanlaisia kuin naiset, kerropa nyt sinäkin, mitä erikoisosaamista tässä on, kyllä tuolla rahaa saa, mutta mikä tässä on se osaaminen, jota sinulla on ja muilla ei?
Tuon saa päivässä pulloja keräämällä, mutta hiki kyllä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos omaa omaisuutta saisi käyttää apuna ansaitsemisessa, tekisin sitä, mitä muutenkin eli ajaisin taksia. Aika nopeasti ois 100€ kasassa.
Siis ottaisitko lompakot niiltä rööööisköömiltasi naisilta vai?
Vierailija kirjoitti:
Valokuvaus. Tunnissa
Halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamppailulajiharrastajana ja bodarina saisin aika helposti ryöstettyä tuon
Päätyisit joko sairaalaan teholle letkuruokintaan tai maanalle.
Voisin tehdä kotisiivouksia, sokeroida tai ripsien & kulmien kestovärjäyksiä.
Selvittäisin tyypin persoonallisuutta psykologina.
En millään.
Kysymys ei ole siitä, etteikö minulla joitakin taitoja olisi, mutta puuttuu se tärkein: markkinointi, itseni tyrkyttäminen ja rajaton itseluottamus. Ilman niitä en pääse taitojani käyttämään.
Osaan esimerkiksi opettaa matematiikkaa ja voisin antaa yksityistunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin käymään töissä
Jalat on keksitty, ja omistan polkupyörän.
Vierailija kirjoitti:
Keräisin pulloja ja veisin ne kauppaan. Pulloista saadut rahat veisin pankkiin ja ostaisin niillä rahoilla jotakin hyviä osakkeita (Nordeassa välityspalkkio 1 prosentti myös pienissä ostoissa). Nostaisin jalat pöydälle ja odottelisin.
Mitään erikoistaitoja minulla ei ole mistä kukaan haluaisi maksaa mitään, enkä ole valmis alentumaan esimerkiksi siivoojaksi tai muuksi sosiaaliseksi sylkykupiksi vaan toimin mieluummin yksin.
Kiitos kaikille teille jotka alapeukutitte ylläolevaa tekstiä! T: Siivooja
Vierailija kirjoitti:
En millään.
Kysymys ei ole siitä, etteikö minulla joitakin taitoja olisi, mutta puuttuu se tärkein: markkinointi, itseni tyrkyttäminen ja rajaton itseluottamus. Ilman niitä en pääse taitojani käyttämään.
Osaan esimerkiksi opettaa matematiikkaa ja voisin antaa yksityistunteja.
Joku firma haki tuntiopettajia oikotiellä noin pari kk sitten. Niillä oli avoin haku.
Arvaisin tik tokin ja tekisin siellä jotain ääliömäisiä juttuja.