Millä taidoilla tienaisit 100 euroa jos oletetan, että sinulla ei ole yhtään rahaa käytettävänä?
Kuinka nopeasti arvioisit saavasi kasaan 100 euroa ja millä taidoilla? Et saa myydä kotoasi löytyvää tavaraa vaan joudut käyttämään omia taitojasi! :) Itse musisoidin kadulla ja laittaisin hatun maahan hiluja varten XD
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle viikossa, tekemättä yhtään mitään. Vähintään tuo satku tippuu joka ainoa viikko osinkoina tilille. Miksi sinulle ei tule?
Koska yritykset maksaa osinkoa vain kerran vuodessa?
Löytyy viikottain ja kuukausittain maksavia osakkeita myös.
Eikö tässä ollut ajatuksena luoda tuo 100e tyhjästä, eli et voi ostaa yhtään osaketta, ellet ensin hanki rahaa jollain taidolla siihen ostamiseen, siitä tässä oli kyse!
Minulla ON JO ne osakkeet ja viikottain tulee vähintään satanen. Yleensä reilusti enemmän. Ei minun satasen saamiseksi tarvitse siis ostaa mitään, eikä edes tehdä mitään muuta kuin odotella pari-kolme päivää.
Voit lopettaa jo trollauksesi. Sinulla ei ole ainottakaan osaketta eikä osakkeista makseta osinkoja viikottain. Äitisi antama viikkoraha ei ole osinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle viikossa, tekemättä yhtään mitään. Vähintään tuo satku tippuu joka ainoa viikko osinkoina tilille. Miksi sinulle ei tule?
Koska yritykset maksaa osinkoa vain kerran vuodessa?
Aika monet suomalaiset yritykset maksaa osinkoa kahdessa tai neljässä erässä vuoden mittaan. Jenkkifirmoista Jotkut maksaa osingot joka kuukausi.
Mutta yksikään yritys ei maksa viikottain, kuten trolli yrittää väittää.
Ja sanon tämän pienen osakeyhtiön osakkeenomistajana. Listautuneet osakeyhtiöt ei noin toimi, ja listautumattomassa yrityksessä osingonjako jakautuu osakkaan pääoma- ja ansiotuloksi riippuen vapaan jakokelpoisen osingon määrästä. Se että joku kirjanpitäjä alkaisi joka viikko tekemään osingosta palkkalaskelmia onko maksettu yli vai alle 8% osinkoa ja jakamaan sitä 25% ja 75% mukaan eri tulolajeille ja maksaisi tuloverokortilla sitä tuloa jokaiselle osakkaalle, on ihan puhdasta trollin fantasiaa. Osingot maksetaan kerralla just siksi, että siitä ei ole yhtään mitään hyötyä maksaa niitä useammassa erässä. Vain haittaa.
Kävisin myymässä naapurin katalysaattorin.
En nopeasti, leikkaan tuttujen hiuksia 10e. Viime viikolla 2 hiukset leikkasin. Olen eläkkeellä.
Ompelutöillä, järkkärinä, puutarhahommilla, timpuroinnilla, eläinten hoidolla yms.
Osaan avata akkuporalla huomaamattomasti fillarin lukon. Vain amatöörit metelöi rälläkän kanssa.
Pukeudun tytöksi ja meikkaan ja otan suihin. Helposti saisin 100€