Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Race Across The World Suomi Kausi 2

Vierailija
05.04.2025 |

Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.

Kommentit (676)

Vierailija
501/676 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi sen itse tarkistaa. Jarkko seuraa Lauraa ja julkaissut postauksia kisasta. Laura ei ole julkaissut mitään ja ei seuraa Jarkkoa. Minä en heidän välejään tiedä varmaksi, mutta läpinäkyvältä vaikuttaa ettei Laura muistele reissua hyvällä

Miten joku viitsii ottaa selvää kuka seuraa ja ketä instassa? Ei se seuraaminen tai seuraamatta jättäminen mitään välttämättä ihmisten väleistä kerro.

Mitä varten insta sitten on olemassa ? Ilmaisen itseäni mutta sitä ei saa seurata, absurdia. Minulla ei ole instaa eikä naamakirjaa, en seuraa enkä siis ole kenenkään seurattavissa.

Vierailija
502/676 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Jarkko eivät päätä siitä saavatko samassa jaksossa pudonneet jatkaa vai eivät. Kyse ei ole siitä milloin ilmoittavat keskeytyksestä. Kyllä se on tuotannon päätös, että kaksi paria lähtee.

Edellisellä kaudella ei pudotettu kahta paria kerralla kun Niko luovutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni mielenkiinto jatkaa sarjan seuraamista, kun karismaattinen Antti ja tyttärensä kanssa tipahtivat kisasta pois. Ei kiinnosta loput jäljellä olevat, tylsiä tyyppejä. 

Vierailija
504/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo jakson, joka tulee tänään telkusta. Kukaan ei tipu. Neljä paria siis jatkaa vielä.

Vierailija
505/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän ärsyttää toi että yövytään tuttujen luona, sama kun Diilissä soitetaan tutuille kontakteille. Epäreilua mun mielestä. Ja naurattaa kun Jenni esittelee itsensä, Tseni. Samppa on onneks vaan Samppa kaikilla kielillä 😄

Vierailija
506/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli positiivista, että Sini selvästi arvosti hänet tunnistaneita suomalaisasiakkaita, ja toisaalta suomalaiasiakkaat vaikuttavat käyttäytyneen fiksusti viinitarjoiluista jne. huolimatta.

Vierailija
507/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ohjelmassa on rauhallinen tahti, itse katson juuri nähtävyyksien vuoksi, paikat eivät ole tavallisia turistikohteita. 

Vierailija
508/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää Sinin ja Sergeyn hyppiminen ja kirkuminen aina kun tulevat kirjalle päätepisteeseen.

Kiva nähdä, miten paljon Samppa tietää ja muistaa eri paikkojen arkkitehtuurisista nähtävyyksistä.

Toivottavasti tippuvat pois pian. Kamalaa kirkumista. Sinikin jo lähentelee keski-ikää ja käyttäytyy kuin murros ikäinen.

Vierailija
509/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää Sinin ja Sergeyn hyppiminen ja kirkuminen aina kun tulevat kirjalle päätepisteeseen.

Kiva nähdä, miten paljon Samppa tietää ja muistaa eri paikkojen arkkitehtuurisista nähtävyyksistä.

Toivottavasti tippuvat pois pian. Kamalaa kirkumista. Sinikin jo lähentelee keski-ikää ja käyttäytyy kuin murros ikäinen.

Mitä ihmettä sinä oikein valitat🤦🏼 Minkä ikäisenä ei sovi enää innostua, kirkua? 🧐 Ihmiset nyt vaan on erilaisia ja reagoivat asioihin eri tavalla. Jopa 39 vuotiaana.. 😶

Sinin aitous on mielestäni vain ihailtavaa. 

Vierailija
510/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina laittaa kädet korville ja silmät kiinni, kun Sini ja Sergey tulevat päätepisteelle, että ei vaan rupea ärsyttämään. 😁

Vierailija
511/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni , 10 v😅

Vierailija
512/676 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei voi katsoa kauheen ärsyttävä

Vierailija
513/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijat juttelee Erkun kanssa Amsterdamissa. Sekä Sergey että Sini ovat tunnetusti tosi pitkiä, mutta yllätyin kun myös keskimittaiseksi luulemani Erkku oli heidän pituinen (tai jopa pidempi). Samoin Jenni ja Samppa olivat Erkun mittaisia. Eemeli ja Vivi sentään lyhyempiä. Mietin vaan ensin oliko tuossa jokin optinen harha. 

Vierailija
514/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitten noilta lapsuuden kaveruksilta löytyykin niin paljon maailmalla asuvia mikkeliläisiä tuttuja 😅 Lähes joka paikkakunnalta löytyy joku tuttava Mikkelistä. Myös arkkitehti-Sampsalla on paljon kontakteja. 

Vierailija
515/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen lyhyen ajan viihtyivät Bruggessä. Düsseldorf näytti kivalta ja Amsterdam kauniilta (etenkin pyöräilyreitit).

Vierailija
516/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa jaksossa Jenni esittelee taas itsensä Tseniksi :) Alan ehkä alkaa käyttää tuota itsekin. Olen jatkossa ulkomailla Tsohanna.

Vierailija
517/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma juttu, että Vivillä & Ellalla on matkakassa melkein käytetty, kun ei ole joka nurkalla tuttuja ja tutun tuttuja. Ihme tosiaan🙄

Vierailija
518/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat ja kotimajoitukset vaikuttaa tosi kivoilta tässä ohjelmassa. Ja niiden kautta pääsee ihan eri tavalla sisään paikallisten ihmisten arkeen ja kulttuuriin. 

Vierailija
519/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kumma juttu, että Vivillä & Ellalla on matkakassa melkein käytetty, kun ei ole joka nurkalla tuttuja ja tutun tuttuja. Ihme tosiaan🙄

He ovat porukan juniorit, joten ihan ymmärrettävää, ettei ole kertynyt vielä niin laajaa kontaktiverkostoa.

Vierailija
520/676 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa jaksossa Jenni esittelee taas itsensä Tseniksi :) Alan ehkä alkaa käyttää tuota itsekin. Olen jatkossa ulkomailla Tsohanna.

No ehdottomasti alat käyttää! Internationaali meininkiä 😄