Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (676)
Ainakin sen olen oppinut tästä ohjelmasta, että mikkeliläisten diaspora on hämmentävän suurta. Kertooko se jotain Mikkelistä, niin moni on halunnut muuttaa synnyinseuduiltaan muualle Eurooppaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150e työpalkalla olisivat joutuneet tehdä useamman työpäivän
Miten niin? Nuohan on ansainneet 150e muutaman tunnin työvuoroista. Ei siellä kukaan ole sentään päiviä työntekoon käyttänyt.
Aika ei riitä, kärki joukkueilla jo aika etu ja rahaa vielä tallessa. Se aika, kun V ja E painavat töissä Saksassa, saadakseen lippurahat junaan..muut porskuttaa jo Ruotsin puolella, nokka kohti Turkua.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Tokavika (?) jakso
En katsonut 1. kautta, eli ilmeisesti kisa päättyy, jos rahat loppuu (vaikka pääsisikin etapin määränpäähän ja viimeinen pari ei tällä kertaa putoaisi)? Ihmettelin vaan Vivin ja kamunsa tippumista kisasta. Saapuivat Hampuriin ja enää olisi tarvinut päästä hotellille kirjan luokse. Olihan heillä vielä se 32 tai 42 euroa jäljellä. Eikös sillä summalla olisi helposti päässyt raatihuoneelta/kaupungintalolta hotellille? Jos olisivat nyt päässeet sinne ja olisi jäänyt muutama euro, hehän olisivat voineet mennä vielä seuraavana päivänä töihin ja tienata sen 150e? Vai onko kisassa joku sääntö, että jos on alle 50e niin = rahat loppui?
Tämä parivaljakko tuhlasi kyllä liikaa rahaa Amsterdamissa, kai sillä oletuksella, että ovat Hampurisss viimeisinä ja putoavat. Damissa ostivat kanaaliristeilyn, matkamuistoja, yms. Jos olisivat säästäneet, olisi matka jatkunut vielä Hampurista. Olisivat
Ne olivat senttejä, ei euroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Tokavika (?) jakso
En katsonut 1. kautta, eli ilmeisesti kisa päättyy, jos rahat loppuu (vaikka pääsisikin etapin määränpäähän ja viimeinen pari ei tällä kertaa putoaisi)? Ihmettelin vaan Vivin ja kamunsa tippumista kisasta. Saapuivat Hampuriin ja enää olisi tarvinut päästä hotellille kirjan luokse. Olihan heillä vielä se 32 tai 42 euroa jäljellä. Eikös sillä summalla olisi helposti päässyt raatihuoneelta/kaupungintalolta hotellille? Jos olisivat nyt päässeet sinne ja olisi jäänyt muutama euro, hehän olisivat voineet mennä vielä seuraavana päivänä töihin ja tienata sen 150e? Vai onko kisassa joku sääntö, että jos on alle 50e niin = rahat loppui?
Tämä parivaljakko tuhlasi kyllä liikaa rahaa Amsterdamissa, kai sillä oletuksella, että ovat Hampurisss viimeisinä ja putoavat. Damissa ostivat kanaaliristeilyn, matkamuistoja, yms. Jos olisivat säästänee
Vivillä ja Ellalla oli siis 42 senttiä rahaa jäljellä.
Amsterdamissa he menivät kanaaliristeilylle ja Ella osti Viville yllätyksenä matkamuistoksi teepaidan.
Mistä löytävät työpaikat, vai onko tuotanto hommannut ne valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytävät työpaikat, vai onko tuotanto hommannut ne valmiiksi?
Tietenkin on työpaikat hommattu valmiiksi. Ja nämä työt ei useinkaan ole mitään rankkoja töitä, vaan mainosta esim. Ravintolalle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sen olen oppinut tästä ohjelmasta, että mikkeliläisten diaspora on hämmentävän suurta. Kertooko se jotain Mikkelistä, niin moni on halunnut muuttaa synnyinseuduiltaan muualle Eurooppaan? :)
Sama se on Kuopion kanssa, aina löytyy joku joka on kotoisin Mualiman navasta.
Toivon että Tseni ja Samppa voittaa 🥰
Taas kerosiinia palaa kun turhikset reissaa ihan turhaan.
Miten tuo Tseni Tsanakan vouhkailu ärsyttääkin...
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä. Jenni on aina iloinen ja hyväntuulinen, toisin kuin esim. Viivi, joka on tosi ärsyttävä hienohelma. Toivon, että Jenni ja Samppa voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä. Jenni on aina iloinen ja hyväntuulinen, toisin kuin esim. Viivi, joka on tosi ärsyttävä hienohelma. Toivon, että Jenni ja Samppa voittavat.
Jenni on niin rasittava, että ei sitä vaan jaksa. Just sitä ihmistyyppiä joka vie huoneesta kaiken hapen omalla tursuamisellaan. Koko ajan pitää olla äänessä tai muuten vaan huomion keskellä. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Vaikuttaa olevan tosi hyvä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on niin rasittava, että ei sitä vaan jaksa. Just sitä ihmistyyppiä joka vie huoneesta kaiken hapen omalla tursuamisellaan. Koko ajan pitää olla äänessä tai muuten vaan huomion keskellä. En tykkää.
No ei vie happea vaan tuo positiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuossa ohjelmassa juuri pidäkin olla vähän räiskyvämpi, muuten olisi tosi tylsää katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin jättämään sarjan katselun jo pari jaksoa sitten. En vaan siedä Jenniä ja sen vouhaamista. Just kun alkoi nauttia maisemien katselusta niin eikös ruutuun lävähdä tää muija kitapurje lepattaen suureen ääneen kaakattaen 😡 Sarja sai jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Tokavika (?) jakso
Tämä parivaljakko tuhlasi kyllä liikaa rahaa Amsterdamissa, kai sillä oletuksella, että ovat Hampurisss viimeisinä ja putoavat. Damissa ostivat kanaalirist
Tuli tunne , että luovuttivat. Tuliais- rahalla olisivat ehkä saaneet vielä taksimatka. No olisivat olleet kuitenkin viimeiset, joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös pidän Jennin hyväntuulisuudesta. Ja Samppa on ihana! On kyllä hienoa nähdä, miten ihmiset eri maissa auttavat pareja. Sekin rautatievirkailija, joka auttoi Samppaa ja Jenniä vieden heidät oikealle raiteelle asti, oli fantastinen.
Miksi ohjelma jäi tauolle? Palaa vasta 7.6.?
Lienee selvää, että joko Sini ja Sege (todennäköisimmät voittajat) tai Jenni ja Sampsa vievät potin. Mikkelin pojilla tuskin on enää mahdollisuuksia.