Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Jennistä enkä Antti reinistä 🥴 muut on vähän kivat, kai 😅
Jenni on kyllä ärsyttävä. Käsittämätöntä, että ovat Sampan kanssa pariskunta, jotenkin ovat niin "eriparia".
Älä jaksa. Rakastuneilta näyttävät ja sanoivatkin jotain sinnepäin Pariisissa. Hyvä ja aikuinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä ja Sergeytä on kiva seurata, heillä on niin positiivinen asenne ja näyttävät nauttivan tästä reissaamisesta. Uskon, heidän voittavan, näin kolmen jakson perusteella.
Nauttivat, kun saavat olla esillä. Oikeasti ihmisen todellinen luonne tulee esiin vasta kun eteen tulee vaikeuksia. On helppo olla mukava ja positiivinen, kun reissaa porukan kärjessä ja kaikki menee hyvin.
Tosi hyvä kisapari, yllätyin täysin. Kisassa pärjääminen vaatii älyä, sitkeyttä ja venymistä. Tällä parilla energia suuntautuu kohti päämäärää eikä valittamiseen. Kauden ilopillerit hyvällä asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Sergey ja Sini osaavat ottaa ilon irti matkasta. Samoin Jenni ja Samppa. Molemmat parit pysyvät kärjessä rennolla meiningillä.
Kuinka paljon Jarkon huonotuulisuus mahtoi vaikuttaa Lauran väsymiseen?
Kiinnitin huomiota aiemmissa jaksoissa Jarkon töksäyttelyyn kaverillensa. Ihmetytti ja eipä ihmekään että kaveri sai tarpeekseen.
Jenni on niin ärsyttävä isoine ammottavineen suineen
Enempi minua ärsyttää tuo Sergei ja Sini jotka mölyävät joka puolella ja hyppivät kuin teini-ikäiset.
Jenni voisi vähän rauhoittua. Hänellä ei ole ihan niin hauskat jutut kuin itse luulee.
Vierailija kirjoitti:
Sagalla oli taas kivat asut ;)
Eiks se käytä liivejä? Sitten joutuu kiskomaan puseron yläosaa yhteen.😯
Sergey ja Sini exän luona. Minua jäi häiritsemään, kun näytettiin lyhyt vilahdus exän luona olleesta valokuvasta, jossa oli kaksi tummatukkaista miestä. Joista oletettavasti toinen oli tämä exä ja toisen oli pakko olla Sergey, koska tuskin kenenkään ulkopuolisen kuvaa olisi näytetty. En olisi kyllä tunnistanut!
Kiva sarja! Vaikkakin on ihan selkeä matkatoimistojen mainos. Pariisilla mehusteltiin koko jakso ja matkanteko ei oikein edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Sergey ja Sini exän luona. Minua jäi häiritsemään, kun näytettiin lyhyt vilahdus exän luona olleesta valokuvasta, jossa oli kaksi tummatukkaista miestä. Joista oletettavasti toinen oli tämä exä ja toisen oli pakko olla Sergey, koska tuskin kenenkään ulkopuolisen kuvaa olisi näytetty. En olisi kyllä tunnistanut!
Kiva sarja! Vaikkakin on ihan selkeä matkatoimistojen mainos. Pariisilla mehusteltiin koko jakso ja matkanteko ei oikein edennyt.
Mä ajattelin taas että se on kesä ja kesän uusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin taas että se on kesä ja kesän uusi
Kesä = eksä 🤣🤣🤣
Saattoi toki olla exän uusikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä Reinin isän ja tyttären matkantekoa, rauhallista menoa.
Eivät ole tulleet kilpailemaan, vaan maisemista ja yhdessäolosta nauttimaan, niin verkkaista tuo vauhti. Sagalta voisi kilpailutahtoa löytyä, Antilta ei.
Siltikin , olisin seurannut heitä pitempään. Rauhallinen pari, ei kaikkien tarvitse höyrytä pää kolmantena jalkana. Katsojakin siinä väsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä Reinin isän ja tyttären matkantekoa, rauhallista menoa.
Eivät ole tulleet kilpailemaan, vaan maisemista ja yhdessäolosta nauttimaan, niin verkkaista tuo vauhti. Sagalta voisi kilpailutahtoa löytyä, Antilta ei.
Siltikin , olisin seurannut heitä pitempään. Rauhallinen pari, ei kaikkien tarvitse höyrytä pää kolmantena jalkana. Katsojakin siinä väsyy.
Kyllä siinä välillä täytyy juosta pää kolmantena, ainakin viimeisimmässä ( ruutu) jos haluaa pysyä kisassa mukana. Antti ja Saga olivat lähinnä etappipaikkaa, kuin muut, mutta jäivät ihailemaan maisemia, olisivat tässä voineet ottaa etumatkaa muihin..
En tajua tätä ohjelmaa. Miksi saavat hankkia ilmaisen yösijan tuttujen ja exien kautta. Ei kaikilla ole exiä joka kaupungissa odottamassa. Epäreilu astelelma.
Katoin eilen tätä ekaa kertaa ikinä. Onko tää aina näin rauhallisen tempoinen sarja? Jotenkin tykkäsin siitä hengailusta ja viinin litkimisestä, kiva kontrasti Amazing Raceen jossa Heikki Paasonen karjuu koko ajan vieressä kun kilpailijat juoksee yrjö suussa rappusia ylös ja alas.
"Työpaikat" ja kotimajoitukset järjestetty kaikille vuorollaan. Varsinainen seikkailu!
Minusta tämä on kivan leppoisaa katsottavaa, en kaipaa kilpailun korostamista, vaan tulee vähän paikkojakin esille. Esim. jenkkien Amazing Racea en jaksa katsoa lainkaan sen läpi kaiken hötkyilyn.
Ei tainnut mikää köyhä mies olla tämä Sergeyn Ex.
"Mai neim is Tseni!"