Race Across The World Suomi Kausi 2
Race Across The World Suomi, kaudelle kaksi , en löytänyt aloitusta. Olisiko se tässä.
Katso lähetysajat : Race Across The World Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (676)
Olisivat voineet jättäytyä itse viimeiseksi ja antaa kestävämpien parien jatkaa.
Jotenkin noloa lopettaa kilpailu kesken koiraikävän takia, kyseessä ei ollut esim.sairastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat voineet jättäytyä itse viimeiseksi ja antaa kestävämpien parien jatkaa.
Jotenkin noloa lopettaa kilpailu kesken koiraikävän takia, kyseessä ei ollut esim.sairastuminen.
ketä
Race Across The World Suomi
La 26.4.2025 klo 16.00, MTV Ava
Ensimmäinen pudotus ja juhlintaa Octoberfestareilla - Kausi 2, 3/10. Parit saavuttavat matkan toisen välietapin ja viimeisenä perille päässyt pari lähetetään kotimatkalle. Octoberfesteillä koetaan ilon ja onnen tunteita ja vuoristossa todistetaan vasikan syntymää.
Kesto: 1 t 35 min Suomi 2025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat hiukset Sergeyllä. Muutenkin tosi hyvännäköinen. Niinkuin Sini Sabotagekin. Saavat varmaan eniten apua maailmalla, kun ovat niin hyvännäköisiä!
Sergey oli joskus hyvännäköinen. Nyt liikaa kauneusleikkauksia, luonnollisuus hävinnyt kokonaan. Sini taas ei ole koskaan ollut kaunis tai hyvännäköinen.
Minusta Sini näyttää tosi kauniille ja raikkaalle tuossa sarjassa, ennen oli jotenkin "kovemman" oloinen, ehkä aiemmin käytti enemmän vahvaa meikkiä? En tiedä onko jotain kauneustoimenpiteitä tehty, mutta luulin häntä vähintään 5 vuotta nuoremmaksi.
silti valkoihoislapseton
kohta 40
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ketkä tässä olivat kestävämpiä? Viimeiseksi tulleet maisemien ihailijat Antti ja Saga? Oikea päätös, että molemmat parit tippui. Kyseessä on, kuitenkin kilpailu,
Miksi Antti Reini ja tytär ei voineet jatkaa kisassa, kun Jarkko ja Laura jättivät kisan kesken?
Aivan ihana kausi, tykkään tosi paljon! Hyvän mielen ohjelma, kiitos lisää :)
Vierailija kirjoitti: Kuinka paljon Jarkon huonotuulisuus mahtoi vaikuttaa Lauran väsymiseen?
Samaa mietin. Jarkon perusmoodi on huonotuulinen ja epäkohtelias ankeuttaja. Ei mun mielestä muilla pareilla ole näkynyt vastaavaa. Olis raskasta yrittää edetä tossa seurassa. Luulin Jarkkoa ihan erilaiseksi, odotin valoisampaa, iloisempaa ja hauskempaa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kuinka paljon Jarkon huonotuulisuus mahtoi vaikuttaa Lauran väsymiseen?
Samaa mietin. Jarkon perusmoodi on huonotuulinen ja epäkohtelias ankeuttaja. Ei mun mielestä muilla pareilla ole näkynyt vastaavaa. Olis raskasta yrittää edetä tossa seurassa. Luulin Jarkkoa ihan erilaiseksi, odotin valoisampaa, iloisempaa ja hauskempaa persoonaa.
Pakko sanoa, että samaa mieltä. Ei toki pitäisi olettaa ihmisen persoonasta yhtään mitään, mutta olen itsekin jotenkin kuvitellut hänen olevan positiivisempi ja mukavampi - edes kaverilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä Reinin isän ja tyttären matkantekoa, rauhallista menoa.
Tyttären vetelä ääni ja puhetapa vain ärsyttävät. Sori jos on jo mainittu ketjussa, en ole lukenut kaikkia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tykkämään Jennistä ja Sampasta, voivat olla ainoat, jotka pystyvät laittaa kampoihin Sinin ja Sergeyn jatkuvalle voittoputkelle. Tulisi, vähän jännittävämpi tästä kisasta.
Jennistä tulee juuri mieleen eräs matkailuhullu ystäväni, joka tasan tarkkaan painaisi hanat kaakossa samaan tyyliin täysillä harppoen koko ajan menemään ja kauhea stressi ja suorituspaine päälllä. Hän tekee näin matkoilla muutenkin, vaikka ei ole edes mitään kisaa menossa. Muistutti hyvin, että en enää lähde tämän ystävän kanssaan reissuun koska itse haluan ottaa rauhallisesti ja rentoutua lomamatkoilla ja vaikka istua puistonpenkillä koko päivän ihmisiä tarkkaillen - tekemättä mitään, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat hiukset Sergeyllä. Muutenkin tosi hyvännäköinen. Niinkuin Sini Sabotagekin. Saavat varmaan eniten apua maailmalla, kun ovat niin hyvännäköisiä!
Ai jaa? Mulle he ovat tiimi "Turbohuulet". Ja nää nuoret rehevät neidot kulkevat nimellä "Taikinatytöt".
Vierailija kirjoitti:
Mennyt koko pointti sarjasta, kun kavereiden luona buukataan ja kyydit otetaan ilmaiseksi. Lisäksi kaikki iatuvat netissä 24/7 joten mitään yllätyksiä tai poikkeavia reittejä ei synny.
Sarjassa pitäisi olla tiukka älylaitteiden kielto niin kisassa olisi jotain järkeä.
Liaäksi mikä tämä toisen kauden chillailu on? Antti ja Saga ovat mukana vain lomailemassa ja mitään kisafiilistä näillä ei ole. Muutenkin porukka tuntuu vain fiilistelevän ja kisa on vain puite tälle.
Samaa mieltä. Älylaitteet pois, paperikartta kouraan ja menoksi! Eikä saisi edes tuntemattomilta pyytää älylaiteapua muuta kuin vain suullisia neuvoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Sergeyn hiukset on kuin jollakin täti-mummolla, joka on jäämässä eläkkeelle sihteerin työstään
Itse asiassa kampaus ei ole kovinkaan kaukana kouvolatukasta!
Katson jaksoja jälkijunassa... Miksi Antti jäyssää purkkaa koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Onpas kukkohovin naama kiristynyt
Anne on "forevö jang" :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Sergei on yllättävän mukava ja rento.
Varmaan oikeassa seurassa näin. Mietin sitä tyyppiä, jota kiittelivät alkujaksossa ja lupasivat "hostata" jos hän joskus tulee Suomeen.... My ass!!! Varmaan jos tämä opastaja laittaisi Sergelle ja Sinille viestiä instassa, että on tulossa Suomeen, niin "team SS" olisi ihan että kuka v*ttu tää on ja deleteä vaan.......... neva hööd.
En koe Jarkon olleen sen huonotuulisempi kuin muutkaan. Jokainen näyttää mielialansa erilailla. Harmittaa heidän löhtemine . Epäilen lopettamispäätöksen liittyneen Lauran väsymiseen, mikä syyksi ilmoitettiinkin.