Annan tuhannen taalan neuvon tissialusen punoitukseen ja ihottumaan
Erittäin halpa ja toimiva hoitokeino.
Tee talouspaperista tai vessapaperista tollo jonka laitat tissin alle. Näin ihottuma saa ilmaa ja alkaa parantua jo vuorokaudessa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tämä aloitus.....ei pahalla, vaan kokemuksella.Isojen rintojen omistajana tein tuota muuan viikko sitten, serla-arkkeja taittelin ja tuotti helpotuksen.
Sama juttu. Ja samalla mielellä olen lukenut keskusteluja, joiden aiheena on kankaan läpi työntyvien kaaritukien korjaaminen. Jotkut ompelevat rikkoutuneen kohdan muutamalla ompeleella umpeen. Jotkut, jotka selvästi eivät ole tienneet yhtään, mistä on kysymys, ovat kertoneet tipauttavansa pisaran väritöntä kynsilakkaa reiän tukkeeksi. Pähkähulluja ajatuksia minulle, jonka karannut kaarituki pysyy paikoillaan vain sillä, että ompelen karhulangalla paikaksi postimerkin kokoisen palan nappanahkaa.
Toisekseen, läpimärkä suikale lakanakangasta rintojen alla ei helpota kovin paljon. Eikä perunajauhopuuro.
Nuo kyllä auttaa "normaalissa" tapauksessa, joten nauruun ei ole aihetta. Pieneen hautumaan toki kannattaa ensin kokeilla puuvillataitos, hyvä hygienia ja tuuletus, yms. Ongelmallisemmissa tapauksissa kannattaa kokeilla ihan haavanhoitotuotteita tai käydä lääkärissä. Perunajauhoja tai varsinkaan mitään talouspaperia en suosittele kenellekään.
Mitä jos ihan vaan peseytyisi? Ei pääsisi hiki hautumaan.
Yksinkertaisempaa on olla pari päivää ilman liivejä . Et kai niitä myöskään yöllä käytä ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan vaan peseytyisi? Ei pääsisi hiki hautumaan.
Tärkein asia, kuten tuolla aikaisemmin kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti tämä aloitus.....ei pahalla, vaan kokemuksella.Isojen rintojen omistajana tein tuota muuan viikko sitten, serla-arkkeja taittelin ja tuotti helpotuksen.
Sama juttu. Ja samalla mielellä olen lukenut keskusteluja, joiden aiheena on kankaan läpi työntyvien kaaritukien korjaaminen. Jotkut ompelevat rikkoutuneen kohdan muutamalla ompeleella umpeen. Jotkut, jotka selvästi eivät ole tienneet yhtään, mistä on kysymys, ovat kertoneet tipauttavansa pisaran väritöntä kynsilakkaa reiän tukkeeksi. Pähkähulluja ajatuksia minulle, jonka karannut kaarituki pysyy paikoillaan vain sillä, että ompelen karhulangalla paikaksi postimerkin kokoisen palan nappanahkaa.
Toisekseen, läpimärkä suikale lakanakangasta rintojen alla ei helpota kovin paljon. Eikä perunajauhopuuro.
Nuo kyllä autt
"Nuo kyllä auttaa "normaalissa" tapauksessa, joten nauruun ei ole aihetta."
Totta kai on aihetta, kun omasta näkökulmastaan katselee.
Ihan tavallinen suihkutus riittää, estää hikihiertymät. t.Jättiläistissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat ei auta koska siellä rintsikan alla hiki pysyy. Pienirintaiset ei tunne tätä vaivaa.
Miksi joku muka hikoilisi sieltä? Treenin jälkeen vaihdetaan puhtaat rintsikat suihkun jälkeen, muuten tuskin hikeä tuleekaan.
odota kun ikää tulee yli 40v, niin sitä alkaa hikoilemaan mitä jännemmistä paikoista eikä tarvitse olla edes isorintainen..tai sitten olet muuten vain superonnekas
Tissihiki ja pimppihiki, tuumas gyne, kun viisikymppisenä ihmettelin uusista paikoista hikoilemistani. Oikeassa oli. Rintojen alta ja nivusista olin alkanut hikoilemaan.
Nykyään tungen urheilusukat rintsikoihin. Eikä kastu enää hiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat ei auta koska siellä rintsikan alla hiki pysyy. Pienirintaiset ei tunne tätä vaivaa.
Miksi joku muka hikoilisi sieltä? Treenin jälkeen vaihdetaan puhtaat rintsikat suihkun jälkeen, muuten tuskin hikeä tuleekaan.
odota kun ikää tulee yli 40v, niin sitä alkaa hikoilemaan mitä jännemmistä paikoista eikä tarvitse olla edes isorintainen..tai sitten olet muuten vain superonnekas
Tissihiki ja pimppihiki, tuumas gyne, kun viisikymppisenä ihmettelin uusista paikoista hikoilemistani. Oikeassa oli. Rintojen alta ja nivusista olin alkanut hikoilemaan.
Nykyään tungen urheilusukat rintsikoihin. Eikä kastu enää hiestä.
mulla alkoi haaruset hikoilla +72 ikäisenä...tissinaluset vain kesällä puutarhahommissa kun kyyryssä jotain pidempään touhuaa
Harrastan kestävyysjuoksua. Laitan urheiluliiveihin ihon väriset imetyssuojat. Yhdet kummankin rinnan alle ja lisäksi yksi rintavakoon. Kasvoilta, kaulalta ja rinnalta valuu hiki rintavakoon ja seltä rintojen alle. Se kannattaa estää. Imetyssuojat tuntuvat mukavilta. Ne pysyvät hyvin paikoillaan ja imevät hien tehokkaasti.
Rintaliivejä olen käyttänyt. Kotona ollessa jos ja kun meinaa hikoiluttaa niin talouspaperit sinne niin pysyy aluset hyvinä.
Kiitos osallistujille.
Tuli paljon hyviä neuvoja, tähän kiusalliseen vaivaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Perunajauho on edullinen vaihtoehto talkille. Johnson & Johnson hävisi asbestipitoisesta talkista johtuvan oikeusjuttunsa, koska talkkikaivoksissa on aina asbestijäämiä. Firman haastanut nainen oli käyttänyt talkkia teinistä lähtien ja sairastunut syöpään, jonka syöpälääkäri päätteli johtuneen talkin asbestijäämistä.
Taitaa olla kuitenkin hyvin vanha juttu, sillä asbestin käyttö kiellettiin jo 80-luvulla, jopa rakennusteollisuudesta.
Vauvan talkkia ja sinkkivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin vieras ongelma.
Kuulostaa oudolta, jos sinulle hikoileminen on täysin vieras ongelma, kun Suomessakin lämpötila voi nousta yli 25ast. jolloin nivuset, rinnan aluset, niskapoimut, korvan taustat, päänahka hikoilee ja siihen kun lisätään liikunta niin moninkertaistuu.
Myös jotkut muutokset, kuten lääkkeet ja sairaudet voi lisätä iho-ongelmia ja hikoilua esim. kilpirauhasen muutokset, hormonitoiminta jne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos osallistujille.
Tuli paljon hyviä neuvoja, tähän kiusalliseen vaivaan.
ap
Jos hikoilu voimakasta, niin onko sinulta otettu kilpirauhaskoetta? Minulla syy löytyy kilpirauhasesta ja kun sain lääkityksen hikoilu päättyi.
Suosittelen tätä, toimii itsellä, vie tulehdukset yms.
https://www.yliopistonapteekki.fi/bacibact-250-iu-g-5-mg-g-puuteri-10-g…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunajauho on edullinen vaihtoehto talkille. Johnson & Johnson hävisi asbestipitoisesta talkista johtuvan oikeusjuttunsa, koska talkkikaivoksissa on aina asbestijäämiä. Firman haastanut nainen oli käyttänyt talkkia teinistä lähtien ja sairastunut syöpään, jonka syöpälääkäri päätteli johtuneen talkin asbestijäämistä.
Jassoo. Eipä ole minulle tullut mitään ja käytän talkkia jo ainakin 55 vuotta kun olen jo itte 75 v.
Ei tullu mun papallekaan keuhkosyöpää, vaikka aloitti tupakanpolton 12 v ja eli yli kasikymppiseksi. En silti ajattele, ettei tupakka syöpää aiheuta.
Sorbactia apteekista. Haavanhoitohyllystä löytyy. Antibakteerinen tuote, jota saa nauhana ja isompana palana, josta voi leikata. Mitään rasvaa tms. ei saa olla iholla.
Tosi hyvä ja helppo tuote. Rintojen alle, ja jos vaikka varpaat hautuu tai pal-lit.
Niin, ja erilaiset ruokavaliot myös.